McDonald’s: Το πείραμα με το τεχνητό μπέργκερ και το νέο κρέας – Τι έδειξαν οι καταναλωτές και που στρέφεται η εταιρεία;
McDonald’s: Το πείραμα με το τεχνητό μπέργκερ και το νέο κρέας – Μια δοκιμή της McDonald’s για το φυτικό μπιφτέκι της στο Σαν Φρανσίσκο και το Ντάλας «δεν απέδωσε καρπούς σε καμία από τις δύο περιοχές», δήλωσε την Τετάρτη ο Joe Erlinger, επικεφαλής της αλυσίδας στις ΗΠΑ.
Οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται για το «McPlant ή άλλες φυτικές πρωτεΐνες από τα McDonald’s», ανέφερε ο Erlinger στο Global Food Forum της Wall Street Journal στο Σικάγο.
Οι μετοχές της Beyond Meat, η οποία συνεργάστηκε με τη McDonald’s για την παραγωγή του μπιφτεκιού McPlant, σημείωσαν πτώση έως και 5,1% την Τετάρτη μετά τις δηλώσεις του Erlinger, σύμφωνα με το Bloomberg.
Αντιθέτως, η McDonald’s επενδύει σε προϊόντα με κοτόπουλο, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση σε αυτή την πρωτεΐνη. Η εταιρεία πουλάει πλέον περισσότερο κοτόπουλο από ό,τι βοδινό κρέας, πρόσθεσε.
«Κάποιες από αυτές τις καταναλωτικές συμπεριφορές οφείλονται στην πιο προσιτή τιμή», είπε. «Το κοτόπουλο είναι λιγότερο ακριβό στην παραγωγή… Και έτσι για έναν καταναλωτή που αναζητά πιο προσιτό φαγητό, το κοτόπουλο είναι μια εξαιρετική επιλογή αυτήν την στιγμή».
Χορηγούμενο