EΛΛΑΔΑ

«Αίολος Κεντέρης»: Σοκάρει το πως είναι σήμερα (βίντεο)

Πως κατέληξε να ρημάζει ημιβυθισμένο στη Σικελία το άλλοτε υπερταχύπλοο - κόσμημα των ελληνικών θαλασσών;

Χορηγούμενο

«Αίολος Κεντέρης»: Σοκάρει το πως είναι σήμερα! Πως κατέληξε να ρημάζει ημιβυθισμένο στη Σικελία το άλλοτε υπερταχύπλοο – κόσμημα των ελληνικών θαλασσών;

«Αίολος Κεντέρης»: Σοκάρει το πως είναι σήμερα… Κάποτε αποτελούσε το καμάρι των ελληνικών θαλασσών, αλλά σήμερα το «Αίολος Κεντέρης» βρίσκεται ημιβυθισμένο στις ακτές της Σικελίας, αναμένοντας την τύχη του. Αυτό το ταχύπλοο, που προοριζόταν να φέρει επανάσταση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες των ελληνικών νησιών, προσφέροντας πιο γρήγορα ταξίδια, τελικά δεν ακολούθησε την πορεία που πολλοί είχαν προβλέψει.

Όταν το «Αίολος Κεντέρης» «όργωνε» καμαρωτό τις ελληνικές θάλασσες

Το «Αίολος Κεντέρης» ναυπηγήθηκε το 2000 στο ναυπηγείο Alsthom Leroux Naval στη Γαλλία και αποτέλεσε τη ναυαρχίδα της… ΝΕΛ (Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου), που είχε παραγγείλει τρία υπερταχύπλοα επιβατηγά-οχηματαγωγά. Αρχικά το πλοίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Λέσβος και κέρδισε γρήγορα τον τίτλο του ταχύτερου πλοίου στο Αιγαίο. Ωστόσο, τα προβλήματα δεν άργησαν να εμφανιστούν. Οι ζημιές που προκαλούνταν από τα απόνερά του και οι συχνές βλάβες στους κινητήρες του δημιούργησαν σοβαρά θέματα στη λειτουργία του.

Χορηγούμενο

Πως το άλλοτε υπερταχύπλοο – κόσμημα των ελληνικών θαλασσών κατέληξε να ρημάζει ημιβυθισμένο στις ακτές της Σικελίας;

Παρά τις προσπάθειες να επιλυθούν τα τεχνικά προβλήματα, τα ατυχήματα συνεχίζονταν, με αποτέλεσμα το πλοίο να αναγκαστεί να ακολουθεί ειδικά πρωτόκολλα για να μην προκαλεί ζημιές στις παραθαλάσσιες περιοχές. Παρόλο που αντικαταστάθηκαν οι κινητήρες του το 2006, το… «Αίολος Κεντέρης» δεν μπόρεσε να ανακτήσει τη φήμη του και το 2007 πωλήθηκε στην Pictor Shipping SA.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο το πως είναι το «Αίολος Κεντέρης» σήμερα με τις εικόνες να ραγίζουν «καρδιές»

@kylesthenix

The Jewel of the Aegean, the fastest high speed ferry of its time, reached speeds of 43 knots and created waves so large that it would injure nearby beachgoers. Its prolific history was plagued with omens, and it reached its final resting place in Augusta Bay, Sicily, after NEL Lines went bankrupt and the ship was seized for a debt of 5 million euro. #abandoned #aeoloskenteris #cruiseship #ferry #tragedy #shipwreck #documentary #kylesthenix

Χορηγούμενο

♬ ICARUS – Orchestral Version – Tony Ann

Μετονομάστηκε σε Red Sea I και δρομολογήθηκε στη γραμμή Σαφάγκα-Τζέντα στη Μέση Ανατολή. Το 2016 επέστρεψε στην Ελλάδα και ναυλώθηκε στην Ιταλία, όπου επρόκειτο να συνδέσει την Αουγκούστα με τη Βαλέτα της Μάλτας. Ωστόσο, οι καθυστερήσεις στις εργασίες ανακαίνισης οδήγησαν στην κατάσχεσή του λόγω χρεών και σήμερα παραμένει ημιβυθισμένο στο λιμάνι της… Αουγκούστα, σε άθλια κατάσταση, με τις προσπάθειες απομάκρυνσής του να μην έχουν ακόμη αποδώσει καρπούς.


Χορηγούμενο

Χορηγούμενο

Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Back to top button