ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γλυφάδα: Συμμαθητής αποκάλυψε τον λόγο του άγριου ξυλοδαρμού της 14χρονης

Ο πατέρας του κοριτσιού υπογραμμίζει ότι οι δράστες προσπαθούν να παρουσιαστούν ως θύματα, παρά τη βίαιη συμπεριφορά τους

Χορηγούμενο

Νέες σοκαριστικές φωτογραφίες έρχονται στο προσκήνιο με τον σχετικά ξυλοδαρμό της 14χρονης στη Γλυφάδα, αφήνοντας το σπίτι της βαθιά τραυματισμένη.

 

Χορηγούμενο

Ο πατέρας του κοριτσιού υπογραμμίζει ότι οι δράστες προσπαθούν να παρουσιαστούν ως θύματα, παρά τη βίαιη συμπεριφορά τους. Περιγράφοντας την κατάσταση, ο ίδιος μιλά για την αγωνία και την ανασφάλεια που νιώθει, καθώς και για τον φόβο που τον κυριεύει πέντε μέρες μετά το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε το βράδυ της 21ης ​​Σεπτεμβρίου.

«Κάνουμε ό,τι μπορούμε να επιστρέψουμε σε κάποια μορφή κανονικότητας, αν και αυτό είναι δύσκολο όσο οι υπεύθυνες κυκλοφορούν ελεύθερες. Φοβόμαστε ότι μπορεί να υπάρξει και συνέχεια. Επειδή είναι κάτω των 15 ετών, δεν προβλέπεται σύλληψη ή προφυλάκιση γι’ αυτές. Αναρωτιόμαστε τι θα γίνει με το σχολείο. Κάποια στιγμή θα επιστρέψει η κόρη μου, αλλά αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να το κάνει», δήλωσε ο πατέρας.

Η αιτία της επίθεσης φαίνεται να αποκαλύπτεται μέσω μιας νέας μαρτυρίας στο κεντρικό δελτίο ήσεων του Star. Σύμφωνα με τη συμμαθητή της 14χρονης, η κόντρα που οδήγησε στην επίθεση εξαιτίας ενός αγοριού.

Χορηγούμενο

«Σε μία μονοήμερη εκδρομή στο τέλος της δεύτερης γυμνασίου, τσακώθηκαν και έβριζαν η μία την άλλη. Από τότε είχαν ένταση μεταξύ τους, καθώς η μία μιλούσε άσχημα για την άλλη πίσω από την πλάτη της. Ο λόγος ήταν ένα αγόρι», ανέφερε ο μαθητής.

Οι συγκρούσεις μεταξύ των κοριτσιών είχαν ξεκινήσει από πέρυσι, ωστόσο κανείς δεν περίμενε ότι εξελίσσονταν σε τόσο σοβαρά γεγονότα. Ο πατέρας της 14χρονης σημείωσε πως η μία δράστης είχε ήδη φύγει από το σχολείο μετά από την προηγούμενη καταγγελία το Μάιο.

Η τελική απόφαση για την 14χρονη δράστρια δεν ελήφθη την επόμενη Παρασκευή από τον σύλλογο διδασκόντων.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ 

Χορηγούμενο

Χορηγούμενο

Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Back to top button