Το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο. Με ολοένα και περισσότερους χρήστες να επιλέγουν για την ψυχαγωγία τους. Διατίθεται για άτομα ηλικίας 13 ετών και άνω. Στη συνέχεια ακολουθούν 10 απλές συμβουλές για την προστασία της ιδιωτικότητας. Καθώς, και την ασφαλή πλοήγηση στην πλατφόρμα:
Κατά τις λειτουργίες ανά : Οι χρήστες πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών για την ηλικία των εφαρμογών Duet ή Stitch. Επίσης άνω των 18 ετών για να πραγματοποιούν ζωντανές μεταδόσεις ή να στέλνουν/λαμβάνουν δώρα.
Προστασία εφήβων : Το For You Feed είναι σχεδιασμένο για να προάγει την ασφάλεια. Με το TikTok να εργάζεται για την αφαίρεση βίντεο με ακατάλληλο περιεχόμενο για χρήστες κάτω των 18.
Οικογενειακός προγραμματισμός : Ωστόσο αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους γονείς να συνδέσουν τον λογαριασμό τους με εκείνον των παιδιών τους, προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις ασφάλειας και απορρήτου.
Λογαριασμοί για χρήστες άνω των 13 : Μόνο άτομα ηλικίας 13 ετών και άνω μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο TikTok, με την πλατφόρμα για να αφαιρέσει λογαριασμούς ανηλίκων που εντοπίζει ή αναφέρονται.
Ιδιωτικότητα λογαριασμών : Οι λογαριασμοί χρηστών ηλικίας 13-15 ετών είναι ιδιωτικοί από προεπιλογή. Δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ελέγχουν τους ακόλουθούς τους.
Εκπαιδευτικά βίντεο και οδηγίες : Το Κέντρο Ασφάλειας του TikTok παρέχει εκπαιδευτικά υλικά σχετικά με την προστασία από τον εκφοβισμό και άλλες διαδικτυακές απειλές.
Διαχείριση χρόνου : Οι λογαριασμοί χρηστών ηλικίας 13-15 ετών δεν λαμβάνουν ειδοποιήσεις μετά τις 9 μ.μ.. Ενώ οι χρήστες 16-17 ετών μετά τις 10 μ.μ. Οι έφηβοι μπορούν να ρυθμίσουν και το πρόγραμμα σίγασης ειδοποιήσεων.
Συνεργασία με οργανισμούς : Επιπλέον το TikTok συνεργάζεται με πολλούς οργανισμούς για την αναγνώριση κινδύνων και τη διατήρηση ενός ασφαλούς περιβάλλοντος περιεχομένου.
Οδηγίες κοινότητας : Επίσης λογαριασμοί που παραβιάζουν τις κοινές οδηγίες αφαιρούνται. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να αναφέρουν ακατάλληλο περιεχόμενο.
Διαφημίσεις : Οι διαφημίσεις πρέπει να είναι σύμφωνες με τις Πολιτικές Διαφήμισης και οι χρήστες ηλικίας 13-17 ετών στην Ευρώπη δεν βλέπουν εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Χορηγούμενο