Στην αποκάλυψη πως ο σταθμάρχης Λάρισας που είχε βάρδια τη μοιραία νύχτα του τραγικού, πολύνεκρου δυστυχήματος των Τεμπών, είχε κάνει και παλιότερα αίτηση για μετάταξη στον ΟΣΕ, η οποία και είχε απορριφθεί, προέβη νωρίτερα σήμερα ο Χρήστος Σπίρτζης.
Ο πρώην υπουργός Υποδομών έκανε την συγκεκριμένη αποκάλυψη, μιλώντας στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ για την ασφάλεια στις μεταφορές, όπου επισήμανε πως ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, είχε προσπαθήσει και στο παρελθόν να επιστρέψει στους σιδηροδρόμους, με τη μετάταξή του να απορρίπτεται τότε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς τότε είχε κριθεί ακατάλληλος.
Σε συνέχεια της αποκάλυψης του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, το φως της δημοσιότητας βλέπουν, πλέον, τα έγγραφα-ντοκουμέντα, το οποία ουσιαστικά επιβεβαιώνουν ότι η πραγματοποίηση, τελικά, της μετάταξης του μοιραίου σταθμάρχη στον ΟΣΕ, δεν ήταν παρά (ένα ακόμη) ρουσφέτι της Νέας Δημοκρατίας.
Συγκεκριμένα, όταν ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς είχε επιχειρήσει να μεταταχθεί στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης με αίτησή του στις 16 Δεκεμβρίου του 2019 (έγγραφο 1), είχε εισπράξει αρνητική απάντηση, καθώς ήταν ακατάλληλος για τη θέση. Όπως φαίνεται στην απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στις 23 Ιουνίου 2020 (έγγραφο 4), η αίτησή του απορρίφθηκε, καθώς, ο 60χρονος, όταν ήταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είχε ειδικότητα του επιστάτη γραφείου αποσκευών.
«Καθώς η ειδικότητα επιστάτης γραφείου αποσκευών, με την οποία υπηρετούσατε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, δεν περιλαμβάνεται στις ως άνω διατάξεις, το αίτημά σας για μετάταξη από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας προς τον ΟΣΕ δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί».
Δείτε τα έγγραφα – ντοκουμέντα
Χορηγούμενο