«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό;
Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα;
Στην πορεία από την “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;» ανέφερε ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Όπως το αναφέρει το enikos.gr, σήμερα το πρωί στην εκπομπή “Ανοιχτή Επικοινωνία” με τον Μάνο Νιφλή και την Χρύσα Φώσκολου ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτή την πληροφορία.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι… Ακριβώς, επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές για τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία. Και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» περιέγραψε.
Με τη γλυκιά γεύση των φρέσκων σύκων και την κρεμώδη υφή του ανθότυρου, αυτό το…
Σύμφωνα με το εορτολόγιο της Τρίτης 2 Σεπτεμβρίου 2025, η Εκκλησία τιμά τη μνήμη του…
Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, έκανε μια βόλτα με το σκάφος του. Στη…
Το τυρί pule αποτελεί ένα γαστρονομικό φαινόμενο, όχι μόνο για την ασυνήθιστη γεύση του, αλλά…
Σημαντικά ευρήματα σχετικά με την ποιότητα φρούτων, λαχανικών και οσπρίων που παράγονται και πωλούνται στην…
Η Σπόρτινγκ Λισαβόνας ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Φώτη Ιωαννίδη από τον Παναθηναϊκό. Ολοκληρώνοντας…