Χίος: Τι απαντά ο εστιάτορας για το επεισόδιο με τον Ατζούν Ιλιτζαλί; Η άλλη εκδοχή πίσω από την καταγγελία από τις τουρίστριες
Ένα πρωτοφανές περιστατικό στη Χίο έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, καθώς τέσσερις Τουρκάλες τουρίστριες κατήγγειλαν ότι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν από το τραπέζι τους σε γνωστό εστιατόριο του νησιού προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο δημοφιλής Τούρκος παραγωγός Ατζούν Ιλιτζαλί.
Χίος: Τι απαντά ο εστιάτορας για το επεισόδιο με τον Ατζούν Ιλιτζαλί;
Η υπόθεση έλαβε γρήγορα μεγάλη δημοσιότητα, οδηγώντας τον ιδιοκτήτη του εστιατορίου να δώσει τη δική του εκδοχή μέσω δημόσιας ανάρτησης. Ο ιδιοκτήτης παραδέχτηκε ότι εκείνος έλαβε την απόφαση να μετακινήσει τις τουρίστριες, δίνοντας λεπτομέρειες για όσα συνέβησαν.
Σύμφωνα με την ανάρτηση, η κράτηση του Τούρκου παραγωγού ήταν για ένα μεγάλο τραπέζι για περίπου 20 άτομα, ωστόσο η μεγάλη παρέα έφτασε στο εστιατόριο νωρίτερα από το αναμενόμενο. Ο χώρος ήταν περιορισμένος και η μόνη διαθέσιμη επιλογή ήταν το συγκεκριμένο τραπέζι όπου κάθονταν οι τέσσερις τουρίστριες.

Ο ιδιοκτήτης ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση και δήλωσε ότι προσφέρθηκε να μεταφέρει τις τουρίστριες σε άλλο τραπέζι, προσφέροντάς τους τα ποτά τους κερασμένα. Οι τουρίστριες, ωστόσο, αρνήθηκαν την πρόταση και, σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, αποχώρησαν εκνευρισμένες από το εστιατόριο.
Αναλυτικά, η απάντηση του εστιάτορα
Ο εστιάτορας ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Έχει γίνει ένας χαμός τις τελευταίες ώρες, σχετικά με ένα μαγαζί στη Χίο όπου έδιωξε κάτι κοπέλες για να κάτσει ο Ατζούν. Δεν έχω να κρύψω κάτι· ο “μαγαζάτορας” ήμουν εγώ. Δεν γνώριζα καν ποιος είναι ο Ατζούν και οι πελάτες μου έλεγαν να τον καθίσω. Στεναχωριέμαι που μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία να αναπολογηθώ.
Οι κοπέλες κάθισαν στο πρώτο τραπέζι με δέκα βαλίτσες, περιμένοντας να φύγουν με το πλοίο. Αυτό γίνεται συχνά σε όλα τα μαγαζιά. Παράγγειλαν ψωμί, σαλάτα, πατάτες και καλαμάρι. Το ψωμί το γύρισαν πίσω, τη σαλάτα την γύρισαν πίσω, είχε μείνει μόνο το καλαμάρι.
Κάποια στιγμή βγαίνω έξω από την κουζίνα για να δω τι συμβαίνει. Εκείνη τη στιγμή έρχονται και τα 12 άτομα. Και λέω στις κοπέλες: μπορείτε να κάτσετε σε ένα άλλο τραπεζάκι για να κάτσουν τα 12 άτομα. Όλα αυτά για ένα καλαμάρι!
Βασικά λυπάμαι πάρα πολύ. Έχουμε γίνει όλοι δικαστές πίσω από ένα πληκτρολόγιο. Μπράβο στην κοπέλα που έγινε διάσημη. Υπάρχουν όμως πολλά παιδιά με ευαισθησίες και με εσάς τους κακούς κριτές κάνουν άσχημα πράγματα. Χάνουν παιδιά τη ζωή τους από αυτό που λέμε bullying. Ευχαριστώ πολύ».
Η οπτική του ιδιοκτήτη και οι αντιδράσεις
Ο ιδιοκτήτης εξήγησε ότι η απόφασή του ήταν λανθασμένη, καθώς η προτεραιότητα θα έπρεπε να είναι η εξυπηρέτηση των ήδη καθισμένων πελατών. “Η εστίαση δεν είναι μόνο επιχειρηματικό, αλλά και κοινωνικό λειτούργημα”, έγραψε, εκφράζοντας τη λύπη του για την άσχημη εμπειρία που βίωσαν οι επισκέπτριες.
Το περιστατικό έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις στη Χίο, με πολλούς να εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους για τη συμπεριφορά του εστιατορίου, υποστηρίζοντας ότι τέτοιες ενέργειες πλήττουν την εικόνα του νησιού. Άλλοι, πάλι, υποστηρίζουν τον ιδιοκτήτη, αναφέροντας ότι η πίεση της στιγμής και η ανάγκη για εξυπηρέτηση μιας μεγάλης παρέας μπορεί να οδηγήσει σε λάθη.
Η υπόθεση αναδεικνύει την ευθύνη των επιχειρήσεων να διαχειρίζονται παρόμοιες καταστάσεις με επαγγελματισμό και σεβασμό προς όλους τους πελάτες.
Χορηγούμενο