Χορηγούμενο
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ελίκη»: Στο σφυρί το «Χριστίνα ΙΙ»;

Η μεγάλη ιστορία, τα μυστικά που κρύβει και η άδοξη κατάσχεση

Χορηγούμενο

«Ελίκη»: Βγαίνει στο σφυρί η «μικρή Χριστίνα»; Η μεγάλη ιστορία, τα μυστικά που κρύβει, οι μεγάλες δόξες και η άδοξη κατάσχεση

«Ελίκη»: Στο σφυρί το «Χριστίνα ΙΙ»; Γεννημένο στη δεκαετία του ’60, σε μια εποχή που τα μεγάλα γιοτ των εφοπλιστών όπως του Ωνάση και του Νιάρχου κυριαρχούσαν στις θάλασσες, φιλοξενώντας διάσημους και πλούσιους της εποχής, το σκάφος αυτό, αν και δεν είχε το μέγεθος ή τα χαρακτηριστικά της πολυτελούς “Χριστίνας”, συχνά αποκαλούταν “μικρή Χριστίνα” λόγω του σχήματός του. Στην πορεία του, απέκτησε διάφορα ονόματα όπως “Χριστίνα ΙΙ”, “Τρίαινα”, “Ατλαντίς” και τέλος “Ελίκη”.

Το σκάφος αυτό, που μετέφερε χιλιάδες ξεχωριστούς επιβάτες στην καριέρα του, ετοιμάζεται τώρα να βγει σε πλειστηριασμό. Σύμφωνα με το newmoney, η “Ελίκη” θα βγει σε δημοπρασία στις 3 Ιουλίου, με τιμή εκκίνησης τα 650.000 ευρώ.

Η θαλαμηγός Eliki

Η “Ελίκη” είναι ένα μηχανοκίνητο σκάφος μήκους 39,62 μέτρων, με πλάτος 7,9 μέτρα και βύθισμα 2,8 μέτρα, κατασκευασμένο στην Ολλανδία από την Botje Ensing και παραδόθηκε το 1960. Ως έτος ναυπήγησης αναφέρεται το 1962 και μετασκευής το 2008. Μπορεί να φτάσει ταχύτητα 15 κόμβων, με μέγιστη εμβέλεια 2000 ναυτικών μιλίων με ταχύτητα πλεύσης 13 κόμβων, έχοντας δεξαμενές καυσίμου 40.000 λίτρων και δύο πετρελαιοκινητήρες Deutz-MWM (2Χ1027 ίππους). Μπορεί να φιλοξενήσει έως 12 άτομα σε 6 καμπίνες και επίσης 8 μέλη πληρώματος.

Δείτε επίσης – Christina O: «Αμαρτωλά» μυστικά, απαγορευμένοι έρωτες και ίντριγκες – Έτσι είναι σήμερα η θρυλική θαλαμηγός του Αριστοτέλη Ωνάση (Φωτο)

Από τη «χρυσή» εποχή στην άδοξη κατάσχεση

Η “Ελίκη”, αν και παραπέμπει στη χρυσή εποχή του yachting με την πολυτέλεια και τις σύγχρονες ανέσεις της… Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε παρακμή. Έχει να ταξιδέψει από τον Αύγουστο του 2021 και ελλιμενίζεται στην προβλήτα F της Μαρίνας Φλοίσβου. Η κατάσταση της είναι μέτρια… Με φθορές στη γάστρα πάνω από την ισαλογραμμή, την ξύλινη επένδυση στο κύριο πρυμναίο κατάστρωμα και χρειάζεται συνολική επαναβαφή.

Τέτοια κλασικά σκάφη δεν είναι πλέον τόσο δημοφιλή στην αγορά του yachting, συγκριτικά με τα νεότερα που έχουν σύγχρονο σχεδιασμό και τεχνικά χαρακτηριστικά. Το υψηλό κόστος συντήρησης και αναβάθμισης, καθώς και οι μηχανές που μετρούν… 35 χρόνια, έχουν αφήσει την “Ελίκη” στα αζήτητα, οδηγώντας στον πλειστηριασμό.

Η αναγκαστική κατάσχεση έγινε από τη “Lamda Flisvos Marina Α.Ε.” για το ποσό των 121.577,38 ευρώ και επίσης στρέφεται κατά της εταιρείας “ΧΡΙΣΝΑΒ ΓΙΩΤΙΝΓΚ EΠΕ”.

Η εκτίμηση της αγοραίας αξίας και η τιμή πρώτης προσφοράς των 650.000 ευρώ δίδεται με την προϋπόθεση ότι τυχόν ζημιές ή φθορές εσωτερικά, λόγω της μεγάλης παραμονής του σκάφους και της ακινησίας του, δεν θα είναι καταλυτικές για τη δομική και μηχανολογική του κατάσταση.

Μένει να φανεί αν θα υπάρξουν ενδιαφερόμενοι για αυτό το σκάφος που αποτελεί μέρος της ιστορίας του ελληνικού yachting.

Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Back to top button