Μετά την παραίτηση Σκλήκα και την τρικυμία για το κλείσιμο καταστημάτων, τα ΕΛΤΑ προχωρούν σε αναδιάρθρωση. Με στόχο τη βιωσιμότητα και την εξυγίανση από τα τεράστια ελλείμματα.
Βασικοί Άξονες του Σχεδίου:
- Κλείσιμο Ζημιογόνων Γραφείων: Λουκέτο μπήκε σε 46 καταστήματα, καθώς πολλά ήταν εξαιρετικά ζημιογόνα (λόγος εξόδων προς έσοδα έως 100 προς 1) και με ελάχιστες συναλλαγές, γεγονός που οδηγούσε τον οργανισμό σε οικονομική αιμορραγία.
- Στοίχημα στα Χρηματοοικονομικά: Το βάρος πέφτει στην επέκταση των τραπεζικών υπηρεσιών με στόχο το “financial inclusion”. Δρομολογείται συζήτηση με την Τράπεζα της Ελλάδος για τη θεσμοθέτηση του τραπεζικού διαμεσολαβητή, επιτρέποντας στους ταχυδρόμους να διεκπεραιώνουν συναλλαγές. Ήδη ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα με την Alpha Bank.
- Ο Ταχυδρόμος ως Κέντρο: Η καθολική εξυπηρέτηση διασφαλίζεται μέσω του προγράμματος «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον». Ο ταχυδρόμος παραμένει η «σανίδα ασφαλείας», διανέμοντας το 92% των συντάξεων και εξυπηρετώντας τις πιο απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς να διακοπεί η πρόσβαση.
- Τεχνολογικός Εκσυγχρονισμός: Τα ΕΛΤΑ αποκτούν νέα τεχνολογικά μέσα (PC, στόλος οχημάτων, φορητά τερματικά). Αφήνοντας πίσω παρωχημένες υποδομές (όπως τα Windows XP). Προκειμένου να ενισχυθεί το «χρυσωρυχείο» του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce).
Η αναδιάρθρωση, η οποία αφορά και την περιφέρεια, κρίνεται απαραίτητη για να σταματήσει η αιμορραγία πόρων και να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα της εταιρείας. Ακολουθώντας διεθνή πρότυπα.
Χορηγούμενο

