Η φετινή σεζόν της Euroleague αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταγράφοντας συνολικά πάνω από 910 εκατομμύρια προβολές. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της διοργανώτριας αρχής, η απήχηση κάθε ομάδας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ενδιαφέρουσες διακυμάνσεις.
Ο Παναθηναϊκός AKTOR, πέρα από την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τίτλου, αναδείχθηκε πρωταθλητής και στην προτίμηση του κοινού των social media. Οι «πράσινοι» κατέκτησαν την πρώτη θέση με μεγάλη άνεση. Συγκεντρώνοντας 71,8 εκατομμύρια προβολές, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Παρτιζάν με διαφορά 14,3 εκατομμυρίων views.
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Ρεάλ Μαδρίτης με 51,1 εκατομμύρια προβολές, ενώ την πεντάδα ακολουθούν ο Ερυθρός Αστέρας και η Μπαρτσελόνα.
Είναι αναμενόμενο το ελληνικό ενδιαφέρον, μετά την ευρωπαϊκή κορυφή του Παναθηναϊκού AKTOR, να στρέφεται και στον Ολυμπιακό. Ωστόσο, παρά την πρωτιά του στην κανονική περίοδο και την πρόσφατη παρουσία του σε τρία συνεχόμενα Final Four, οι «ερυθρόλευκοι» καταλαμβάνουν μόλις την 17η θέση στην κατάταξη των προβολών στα social media, με 3,2 εκατομμύρια views. Πιο χαμηλά βρίσκεται μόνο η Άλμπα Βερολίνου με 1,8 εκατομμύρια προβολές.
Χορηγούμενο