Advertisement
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Euroleague social media: Ο Παναθηναϊκός «πρωταθλητής» στα views

Advertisement

Η φετινή σεζόν της Euroleague αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταγράφοντας συνολικά πάνω από 910 εκατομμύρια προβολές. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της διοργανώτριας αρχής, η απήχηση κάθε ομάδας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ενδιαφέρουσες διακυμάνσεις.

 

Ο Παναθηναϊκός AKTOR, πέρα από την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τίτλου, αναδείχθηκε πρωταθλητής και στην προτίμηση του κοινού των social media. Οι «πράσινοι» κατέκτησαν την πρώτη θέση με μεγάλη άνεση. Συγκεντρώνοντας 71,8 εκατομμύρια προβολές, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Παρτιζάν με διαφορά 14,3 εκατομμυρίων views.

Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Ρεάλ Μαδρίτης με 51,1 εκατομμύρια προβολές, ενώ την πεντάδα ακολουθούν ο Ερυθρός Αστέρας και η Μπαρτσελόνα.

Advertisement

Είναι αναμενόμενο το ελληνικό ενδιαφέρον, μετά την ευρωπαϊκή κορυφή του Παναθηναϊκού AKTOR, να στρέφεται και στον Ολυμπιακό. Ωστόσο, παρά την πρωτιά του στην κανονική περίοδο και την πρόσφατη παρουσία του σε τρία συνεχόμενα Final Four, οι «ερυθρόλευκοι» καταλαμβάνουν μόλις την 17η θέση στην κατάταξη των προβολών στα social media, με 3,2 εκατομμύρια views. Πιο χαμηλά βρίσκεται μόνο η Άλμπα Βερολίνου με 1,8 εκατομμύρια προβολές.


Χορηγούμενο

Advertisement

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
Advertisement
Back to top button