Εξοργισμένος ο Νίκος Χατζηνικολάου μοιράζει μηνύσεις: «Θα πω ονόματα»! Η μεγάλη απάτη και το δημόσιο ξέσπασμα του δημοσιογράφου
Εξοργισμένος ο Νίκος Χατζηνικολάου μοιράζει μηνύσεις: «Θα πω ονόματα»… Οι επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης αρχίζουν να γίνονται εμφανείς, πλήττοντας ακόμη και δημόσια πρόσωπα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος εμφανίζεται να… «Προωθεί» ιατρικά ή συναφή προϊόντα μέσω παραπλανητικών διαφημίσεων, όπου χρησιμοποιείται το πρόσωπο και η φωνή του χωρίς τη συγκατάθεσή του. Αυτές οι διαφημίσεις έχουν δημιουργηθεί με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, αναπαράγοντας πιστά τα χαρακτηριστικά του δημοσιογράφου.
Το δημόσιο ξέσπασμα του δημοσιογράφου
Ο ίδιος εξέφρασε την έντονη αγανάκτησή του για την κατάσταση αυτή, κατά τη διάρκεια της ραδιοφωνικής του εκπομπής στον Real FM. «Όπου βλέπετε το πρόσωπό μου να διαφημίζει προϊόντα, ιατρικά ή άλλα, να ξέρετε ότι πρόκειται για απάτη», δήλωσε φανερά εκνευρισμένος, καλώντας τους ακροατές του να μην εμπιστεύονται τέτοιες παραπλανητικές διαφημίσεις. Τόνισε ότι οι άνθρωποι που προωθούν αυτά τα προϊόντα είναι απατεώνες και πιθανότατα εξαπατούν και όσον αφορά τη σύσταση των προϊόντων που προωθούν. «Από απατεώνες δεν αγοράζουμε φαρμακευτικά προϊόντα», πρόσθεσε κατηγορηματικά.
Ο Χατζηνικολάου αποκάλυψε ότι έχει ήδη υποβάλει μηνύσεις κατά των υπευθύνων, ωστόσο εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την έλλειψη ανταπόκρισης από τις αρχές. Όπως είπε, ούτε η Δικαιοσύνη, ούτε το κράτος έχουν προβεί σε κάποια ενέργεια μέχρι στιγμής. Μάλιστα, ανέφερε ότι παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί και σε άλλες γνωστές προσωπικότητες, όπως τον Γιώργο Νταλάρα. «Μου τηλεφώνησε ο ίδιος και είναι έξαλλος», σχολίασε, επισημαίνοντας την ανησυχία που επικρατεί ανάμεσα στους επώνυμους.
Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος επέκρινε τις διαδικτυακές πλατφόρμες που φιλοξενούν αυτές τις παραπλανητικές διαφημίσεις… Τονίζοντας ότι αγνοούν τα αιτήματα για την αφαίρεσή τους. Προκειμένου να αντιμετωπίσει το φαινόμενο, απείλησε ότι θα αρχίσει να αποκαλύπτει τα προϊόντα που προωθούνται με τη χρήση παραποιημένων προσώπων, ώστε το κοινό να γνωρίζει ποια να αποφεύγει. «Θα λέμε ποιο είναι το προϊόν για να ξέρει ο κόσμος να προφυλάσσεται», κατέληξε ο Χατζηνικολάου.
Πηγή: harddog
Χορηγούμενο