Ευγενία Μανωλίδου: Η εντυπωσιακή εμφάνιση με τον πρώην σύζυγό της και όλα της τα παιδιά στο Κολωνάκι που προκάλεσε σάλο
Μια συγκινητική και γεμάτη σεβασμό στιγμή εκτυλίχθηκε το απόγευμα της Τετάρτης του Μαΐου στα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής του Θεόδωρου Μανωλίδη. Ανάμεσα στους παρευρισκομένους που τίμησαν με την παρουσία τους τον σπουδαίο καλλιτέχνη, ξεχώρισε η πρώην σύζυγός του, Ευγενία Μανωλίδου.
Η Ευγενία Μανωλίδου και ο Θεόδωρος Μανωλίδης υπήρξαν παντρεμένοι για επτά χρόνια, από το 1995 έως το 2002, και κατά τη διάρκεια του κοινού τους βίου απέκτησαν δύο παιδιά, τον σήμερα 28χρονο Αλέξανδρο και την 27χρονη Θεοδώρα Ολυμπία. Παρά το διαζύγιό τους, η Ευγενία Μανωλίδου επέλεξε να διατηρήσει το επώνυμό του, μια απόφαση που έγινε σεβαστή από τον ίδιο τον καλλιτέχνη, επισφραγίζοντας τις άριστες σχέσεις που διατηρούν μέχρι και σήμερα.
Ευγενία Μανωλίδου: Η εμφάνιση με τον πρώην σύζυγό της και όλα της τα παιδιά στο Κολωνάκι
Οι φωτογραφίες που κατέγραψε ο φωτογραφικός φακός στα εγκαίνια της έκθεσης, που φιλοξενήθηκαν σε γκαλερί του Κολωνακίου, μαρτυρούν την θερμή ατμόσφαιρα και την αμοιβαία εκτίμηση μεταξύ των δύο πρώην συζύγων. Η Ευγενία Μανωλίδου και ο Θεόδωρος Μανωλίδης απαθανατίστηκαν σε μια εγκάρδια αγκαλιά, ενώ πόζαραν χαμογελαστοί στον φακό, πλαισιωμένοι από τα δύο τους παιδιά. Μάλιστα, στην οικογενειακή αυτή στιγμή παρών ήταν και ο μικρότερος γιος της Ευγενίας Μανωλίδου από τον γάμο της με τον Άδωνι Γεωργιάδη, ο 11χρονος Αλκαίος, αποδεικνύοντας την αρμονική συνύπαρξη και τη στήριξη ολόκληρης της οικογένειας στο καλλιτεχνικό έργο του Θεόδωρου Μανωλίδη.



Στάζει «μέλι» η Ευγενία Μανωλίδου για τον Άδωνι Γεωργιάδη: «Μωρό μου, σε λατρεύω…»
Η παρουσία της Ευγενίας Μανωλίδου στα εγκαίνια της έκθεσης του πρώην συζύγου της δεν είναι απλώς μια τυπική χειρονομία, αλλά μια ισχυρή δήλωση σεβασμού και αναγνώρισης προς το έργο του. Η διατήρηση του επωνύμου της και η θερμή της υποδοχή στην εκδήλωση υπογραμμίζουν έναν πολιτισμένο τρόπο διαχείρισης μιας πρώην συζυγικής σχέσης, όπου η γονεϊκότητα και η αμοιβαία εκτίμηση υπερτερούν των προσωπικών διαφορών. Η εικόνα μιας ευτυχισμένης οικογένειας, με τα παιδιά να πλαισιώνουν και τους δύο γονείς, στέλνει ένα θετικό μήνυμα για τη σημασία της στήριξης και της ενότητας, ακόμη και μετά το τέλος μιας έγγαμης ζωής. Η βραδιά των εγκαινίων δεν ήταν μόνο μια γιορτή της τέχνης του Θεόδωρου Μανωλίδη, αλλά και μια συγκινητική απόδειξη των ισχυρών δεσμών που εξακολουθούν να ενώνουν μια οικογένεια.
Χορηγούμενο