Χορηγούμενο
ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΑΝΙΚΟΥ

Forbes: Στο φως οι Έλληνες εφοπλιστές που θησαύρισαν από το ρωσικό πετρέλαιο!

Απίστευτες μπίζνες πίσω από τη φρίκη του πολέμου στην Ουκρανία

Χορηγούμενο

Forbes: Στο φως οι Έλληνες εφοπλιστές που θησαύρισαν από το ρωσικό πετρέλαιο! Απίστευτες μπίζνες πίσω από τη φρίκη του πολέμου στην Ουκρανία

Ποιοί Έλληνες εφοπλιστές θησαύρισαν από το ρωσικό πετρέλαιο; Το Forbes φέρνει στο φως τις χρυσές μπίζνες πίσω από τη φρίκη του πολέμου στην Ουκρανία… Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, οι Έλληνες έχουν δει τις τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου να εκτοξεύονται. Παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση στήριξε την Ουκρανία και συμφώνησε με την επιβολή κυρώσεων, κάποιοι στην Ελλάδα κατάφεραν να πλουτίσουν ακόμα περισσότερο.

Ο ελληνικός στόλος στην κορυφή του κόσμου! Πρωτοπόροι στην παγκόσμια πλοιοκτησία οι Έλληνες εφοπλιστές!

«Γνωρίστε τους Έλληνες δισεκατομμυριούχους εφοπλιστές που πλούτισαν από το ρωσικό πετρέλαιο»

Σε αυτή την παράμετρο αναφέρεται εκτενές άρθρο του Forbes, το οποίο υπογράφει ο Giacomo Tognini με χαρακτηριστικό τίτλο «Γνωρίστε τους Έλληνες δισεκατομμυριούχους εφοπλιστές που πλούτισαν από το ρωσικό πετρέλαιο»!

Σύμφωνα με το άρθρο που δημοσίευσε το hellasjournal.com, οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν μετά την εισβολή στην Ουκρανία οδήγησαν σε αστρονομικές αυξήσεις στις τιμές των δεξαμενόπλοιων, επιτρέποντας σε κάποιους από τους πλουσιότερους εφοπλιστές να σημειώσουν ιστορικά υψηλά επίπεδα περιουσιακών στοιχείων.

Τον Ιούνιο του 2022, κορυφαίοι εφοπλιστές της Ελλάδας συναντήθηκαν για ένα συνέδριο στο Four Seasons στη Βουλιαγμένη. Παρά το γεγονός ότι είχαν περάσει μόλις τρεις μήνες από την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, οι εφοπλιστές είχαν μια ανεπανάληπτη άποψη για τον παγκόσμιο πόλεμο και τις συνέπειές του στην οικονομία.

Lloyd’s List: Αυτοί είναι οι Έλληνες εφοπλιστές που πρωταγωνιστούν στις ναυπηγήσεις!

«Πρόκειται για μια τραγωδία για την ανθρωπότητα, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί ευκαιρίες», δήλωσε ο Γιώργος Προκοπίου, ένας από τους μεγαλύτερους ιδιοκτήτες δεξαμενόπλοιων στον κόσμο. «Πρέπει να είμαστε σε θέση να εκμεταλλευτούμε αυτές τις ευκαιρίες», πρόσθεσε ο Ευάγγελος Μαρινάκης, ο μεγιστάνας που βρίσκεται πίσω από τη ναυτιλιακή εταιρεία Capital Maritime and Trading.

Κατά τη διάρκεια του ίδιου πάνελ, με τίτλο «Η ελληνική ναυτιλία στην πρώτη γραμμή του παγκόσμιου εμπορίου», ο κ. Προκοπίου έκανε επίσης μια τολμηρή πρόβλεψη : «Μέχρι το τέλος του έτους θα δούμε πολύ, πολύ καλές αγορές σε όλους τους τομείς. Είμαι πολύ αισιόδοξος. Τα πλοία θα έχουν πολύ υψηλότερες τιμές».

Και συνεχίζει το άρθρο που αναφέρεται ονομαστικά…

«Η πρόβλεψη αυτή επαληθεύτηκε, βοηθώντας τόσο τον κ. Προκοπίου, 77 ετών, όσο και τον κ. Μαρινάκη, 56 ετών, να ανέβουν στις τάξεις των δισεκατομμυριούχων, καθώς η αξία των πλοίων τους αυξήθηκε και το μέγεθος των αυτοκρατοριών τους διευρύνθηκε.
Ο κ. Προκοπίου και ο κ. Μαρινάκης, οι περιουσίες των οποίων ανέρχονται σε 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια και 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα, έχουν παραγγείλει 123 νέα πλοία αξίας σχεδόν 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2022, σύμφωνα με την VesselsValue.

Οι τέσσερις ναυτιλιακές εταιρείες του Προκοπίου κατέχουν… 173 δεξαμενόπλοια, συμπεριλαμβανομένων αυτών που βρίσκονται υπό κατασκευή, 54 περισσότερα από ό,τι το 2021.

Αυτοί οι μεγιστάνες της ναυτιλίας είναι μέρος μιας νέας γενιάς Ελλήνων δισεκατομμυριούχων. Συνολικά, το Forbes εκτιμά ότι υπάρχουν τώρα τουλάχιστον… 12 δισεκατομμυριούχοι της ναυτιλίας στην Ελλάδα, περισσότεροι από οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην ιστορία.

Επτά νέα μέλη έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση στη λίστα των δισεκατομμυριούχων του Forbes. Η συνολική περιουσία τους ανέρχεται σε 32 δισεκατομμύρια δολάρια, περίπου το 12% του ΑΕΠ της χώρας.

Αυτοί οι επιχειρηματίες ακολουθούν τα βήματα προκατόχων τους όπως οι Αριστοτέλης Ωνάσης και Σταύρος Νιάρχος… Οι οποίοι έγιναν γνωστοί για τη δραστηριότητά τους στο παγκόσμιο εμπόριο πετρελαιοφόρων μετά τον… Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο καθώς επίσης και τον εντυπωσιακό τρόπο ζωής που ακολούθησαν.

Αυτή η νεότερη γενιά επιχειρηματιών στη ναυτιλία έχει δραστηριοποιηθεί εδώ και πολλές… 10ετίες, αλλά μέχρι τώρα έχει διατηρήσει ένα σχετικά χαμηλό προφίλ. Αν και έχουν επιτύχει σημαντικά, κανείς από αυτούς δεν ήθελε να δώσει συνέντευξη στο… Forbes, ενώ οι εκπρόσωποί τους είτε αρνήθηκαν να σχολιάσουν είτε δεν ανταποκρίθηκαν.

Η πρωτοφανής αύξηση στην αξία των κεφαλαίων τους, ιδίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων, έχει σημειωθεί μόλις τα τελευταία δύο χρόνια. Ο πόλεμος στην Ουκρανία προκάλεσε ταραχή στις παγκόσμιες αγορές εμπορευμάτων, καθώς και μια έντονη ζήτηση για μεγάλα δεξαμενόπλοια που απαιτούνται για τη μεταφορά πετρελαίου παγκοσμίως.

Συνολικά, οι εταιρείες που ανήκουν στους ελληνικούς ναυαρχηγούς έχουν παραγγείλει νέα πλοία με αξία που αγγίζει μάλιστα τα… 200 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ πώλησαν 68 παλαιότερα πλοία για σχεδόν… 3 δισεκατομμύρια δολάρια από τον Ιανουάριο του 2022 έως τον Μάρτιο του 2024, σύμφωνα με την VesselsValue».

Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Back to top button