Η βενζίνη δεν ήταν πάντα το κυρίαρχο καύσιμο. Στις αρχές του 20ού αιώνα, τα πρώτα οχήματα κινούνταν με ατμό, ηλεκτρισμό ή κηροζίνη, ενώ η βενζίνη θεωρούνταν ένα άχρηστο υποπροϊόν της διύλισης και συχνά απορρίπτονταν.
Από Δοχείο σε Αντλία
Το Καύσιμο του Φωτός: Αρχικά, οι εταιρείες πετρελαίου ενδιαφέρονταν μόνο για την κηροζίνη, το καύσιμο των λαμπτήρων.
Η Πρώτη Αντλία: Η πρώτη αντλία (1885) σχεδιάστηκε για να μετρά και να διανέμει κηροζίνη σε παντοπωλεία.
Η Μεταστροφή: Τη δεκαετία του 1890, ανακαλύφθηκε ότι η βενζίνη ήταν ιδανική για τις μηχανές των αυτοκινήτων. Ωστόσο, οι οδηγοί την αγόραζαν ακόμα σε δοχεία από φαρμακεία ή σιδηρουργεία.
Η Εξέλιξη: Το 1905, ο εφευρέτης Sylvanus Freelove Bowser βελτίωσε την αντλία του με μακρύ σωλήνα. Διευκολύνοντας τον ανεφοδιασμό των αυτοκινήτων.
Το πρώτο επίσημο πρατήριο καυσίμων για αυτοκίνητα άνοιξε τελικά από την Gulf Refining Company στο Πίτσμπουργκ το 1913
Χορηγούμενο