Η χρήση του χάρτινου εισιτηρίου σε λεωφορεία του ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ στη Θεσσαλονίκη παρατείνεται διαδοχικά. Καθώς η πλήρης εγκατάσταση και η εξοικείωση του κοινού με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα καθυστερεί.
Ήδη, τα νέα μηχανήματα έχουν εγκατασταθεί σχεδόν στα 550 λεωφορεία. Και τα αρχικά προβλήματα λειτουργίας έχουν εξομαλυνθεί. Οι καθυστερήσεις οφείλονται σε αλλαγές στόλου και στην εκπαίδευση των οδηγών, καθώς το σύστημα απαιτεί συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τη σωστή λειτουργία του.
Παρά τις αρχικές δυσκολίες, η χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου αυξάνεται σταθερά. Φτάνοντας πλέον το 15% της ημερήσιας κίνησης, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Τόσκα. Τα πλεονεκτήματα, όπως η επαναφόρτιση μέσω κινητού (προς το παρόν μόνο σε Android), συμβάλλουν σε αυτή την αύξηση.
Ο ΟΣΕΘ σχεδιάζει την παράλληλη χρήση του χάρτινου εισιτηρίου μέχρι τον Δεκέμβριο, με πιθανή επέκταση για ακόμη ένα τρίμηνο, ώστε να εξοικειωθούν όλοι οι χρήστες.
Στο μεταξύ, η διαλειτουργικότητα με το Μετρό Θεσσαλονίκης και το ενιαίο εισιτήριο παραμένουν ζητούμενο. Παρότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιθυμεί λύση, οι εμπλεκόμενες εταιρείες δεν δείχνουν πρόθυμες να “ανοίξουν” τα λογισμικά τους. Αναμένεται να φανεί αν ο νέος κύκλος συζητήσεων θα οδηγήσει στην εφαρμογή του ενιαίου εισιτηρίου για τη συμπληρωματική λειτουργία των δύο μέσων.
Χορηγούμενο