Μια ιστορική αλλαγή στον τηλεοπτικό χάρτη της χώρας μας αναμένεται να ολοκληρωθεί σε λίγες ημέρες. Το λουκέτο σε 2 κανάλια με τεράστια ιστορία, το MTV και το Nickelodeon, φέρνει το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για τη μουσική ψυχαγωγία και τα παιδικά προγράμματα στην Ελλάδα. Στις 31 Δεκεμβρίου, οι δύο αυτοί κολοσσοί σταματούν τη μετάδοση του προγράμματός τους, αφήνοντας ένα σημαντικό κενό στις συνδρομητικές πλατφόρμες.
Γιατί μπαίνει λουκέτο σε 2 κανάλια της Paramount Global στην Ελλάδα
Η απόφαση για τη διακοπή της λειτουργίας του MTV (στις εκδόσεις Live HD και Europe) και του Nickelodeon δεν είναι τυχαία. Η μητρική εταιρεία, Paramount Global (πρώην Viacom), εφαρμόζει μια νέα παγκόσμια στρατηγική που δίνει προτεραιότητα στις streaming υπηρεσίες και τις ψηφιακές πλατφόρμες, αφήνοντας σταδιακά την παραδοσιακή γραμμική τηλεόραση.
Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο είχε γίνει γνωστό ότι το δίκτυο του θρυλικού MTV θα περιόριζε τις δομές του στο ελάχιστο. Το λουκέτο σε 2 κανάλια τόσο ισχυρά όσο αυτά, αποδεικνύει ότι η στροφή του κοινού προς το On Demand περιεχόμενο αναγκάζει ακόμα και τους «γίγαντες» της αγοράς να αναθεωρήσουν την παρουσία τους στις δορυφορικές και καλωδιακές πλατφόρμες.
Τι θα συμβεί με το Nickelodeon και τη μετάδοση στις συνδρομητικές πλατφόρμες
Η αποχώρηση των καναλιών επηρεάζει άμεσα τους συνδρομητές της Cosmote TV, της Nova και της Vodafone TV, οι οποίες έχουν ήδη ενημερωθεί για την παύση της μετάδοσης των MTV Live HD, MTV Europe και Nickelodeon International από την τελευταία ημέρα του έτους.
Ωστόσο, το μεγάλο ερωτηματικό παραμένει για την ελεύθερη συχνότητα του Nickelodeon στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση. Αν και δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το αν η απόσυρση από τις συνδρομητικές πλατφόρμες θα συμπαρασύρει και το ελεύθερο κανάλι, οι φήμες εντείνονται. Το γεγονός ότι τόσο το Nickelodeon όσο και το αδελφό κανάλι Rise αντιμετωπίζουν το τελευταίο διάστημα τεχνικά και διοικητικά ζητήματα με την Digea, ενισχύει το σενάριο για ένα συνολικό λουκέτο σε 2 κανάλια που ανήκουν στον ίδιο όμιλο.
Το streaming κερδίζει το στοίχημα έναντι της παραδοσιακής τηλεόρασης
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί μια τρανή απόδειξη της ψηφιακής μετάβασης. Το MTV, που κάποτε καθόριζε την ποπ κουλτούρα, και το Nickelodeon, που υπήρξε ο απόλυτος προορισμός για τα παιδιά, μετακομίζουν πλέον οριστικά στον κόσμο του διαδικτύου. Για τους τηλεθεατές στην Ελλάδα, η 31η Δεκεμβρίου θα είναι η τελευταία ευκαιρία να συντονιστούν με τις ιστορικές αυτές συχνότητες πριν οι οθόνες «μαυρίσουν» οριστικά.
Χορηγούμενο