ΑΘΛΗΤΙΚΑΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μάριος Ηλιόπουλος: Τα πάθη, η σύλληψη και το άγνωστο θρίλερ

Η αθέατη ζωή του νέου Προέδρου της ΑΕΚ και του ισχυρού άνδρα της SeaJets

Χορηγούμενο

Ποιός είναι ο Μάριος Ηλιόπουλος; Τα πάθη, η σύλληψη και το άγνωστο θρίλερ! Η αθέατη ζωή του νέου Προέδρου της ΑΕΚ και του ισχυρού άνδρα της SeaJets…

Μάριος Ηλιόπουλος: Τα πάθη, η σύλληψη και το άγνωστο θρίλερ! Το απόγευμα της Δευτέρας, ο Μάριος Ηλιόπουλος εκφώνησε μερικά λόγια στην εκδήλωση παράδοσης-παραλαβής της ΠΑΕ ΑΕΚ από τον Δημήτρη Μελισσανίδη, εκφράζοντας την απόφασή του να αφιερώσει την πλήρη αφοσίωσή του στην ομάδα της Ένωσης και στο νέο κεφάλαιο της επιχειρηματικής του πορείας.

Η συμμετοχή του στην ΑΕΚ συνιστά ένα εντελώς νέο κεφάλαιο για τον Μάριο Ηλιόπουλο, ο οποίος είναι γνωστός για την αμφίσημη φύση του, όπως φάνηκε πέρυσι με τη συμμετοχή του στην MIG.

Χορηγούμενο

Ανθρώποι που τον έχουν γνωρίσει καλά περιγράφουν έναν προσωπικότητα εκρηκτική και προβλέψιμη σε ορισμένες στιγμές, ενθουσιασμένη με τη δουλειά του και την αυτοκρατορία των ταχύπλοων της Sea Jets.

Η περσινή του κίνηση να ενταχθεί στην MIG μέσω μιας εταιρίας που ελέγχεται από την κόρη του, Δέσποινα, και να αποκτήσει το 5,48% της, προκάλεσε σάλο αρχικά στον ακτοπλοϊκό τομέα.

Μετά από μερικές αμφιλεγόμενες ενέργειες και αιτήσεις για ασφαλιστικά μέτρα κατά της μεταβίβασης της ATTICA GROUP από την MIG στην Strix Holdings, ο Μάριος Ηλιόπουλος αναγκάστηκε να υποχωρήσει, αλλά με ορισμένα σημαντικά κέρδη.

Χορηγούμενο

Δείτε στο βίντεο τον απίστευτο χορό του Μάριου Ηλιόπουλου

Μάριος Ηλιόπουλος: Τα πάθη, η σύλληψη και το άγνωστο θρίλερ

Η διαμάχη αυτή κυρίως επηρεάστηκε από την Τράπεζα Πειραιώς, η οποία κατείχε το 53% της MIG και υπέστη μια σημαντική ήττα. Αυτό προκάλεσε αντιπάθεια στον επιχειρηματία που έχει αναδείξει τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ειδικά για τις Κυκλάδες, καθιστώντας τα παρόμοια με αεροπορικά.

Ήταν αναμενόμενο, σύμφωνα με πολλούς, καθώς ο Μάριος Ηλιόπουλος πρακτικά ανταγωνίζεται μόνος του, είναι ο ισχυρότερος ιδιώτης ακτοπλόος με τον μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων στη Μεσόγειο.

Στην επίσημη ιστοσελίδα της Sea Jets αναφέρεται ότι ο στόλος της Sea Jets αριθμεί 29 πλοία – είναι ο μεγαλύτερος στόλος ταχύπλοων στο Αιγαίο.

Χορηγούμενο

Η εταιρία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 1989, από τον αείμνηστο πλέον Παναγιώτη Ηλιόπουλο, πατέρα του Μάριου, και σταδιακά αναπτύχθηκε επεκτείνοντας συνεχώς τον στόλο της.

Σήμερα καλύπτει δρομολόγια στις Κυκλάδες, τις Σποράδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη και σύμφωνα με την εταιρία καλύπτει τετρακόσιες διασυνδέσεις μεταξύ λιμανιών στα νησιά του Αιγαίου.

Τα πλοία του Super Mario μπορούν να μεταφέρουν 24.000 επιβάτες και 3.800 οχήματα καθημερινά και σε κάποια από αυτά φιγουράρουν σε περίοπτη θέση κάποια αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Ο σχεδιασμός τους αντικατοπτρίζει την αγάπη του εκκεντρικού ακτοπλόου για την ταχύτητα και τον αγώνα ράλι, ενώ αποφεύγει τα επίσημα και τα επιβεβλημένα ενδύματα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Χορηγούμενο

Ο ανθρωπισμός του

Δεν κάνει μεγάλη διαφήμιση για τον ανθρωπισμό του – κατά τη διάρκεια της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι, έστειλε άμεσα το πλοίο του Tera Jet για να βοηθήσει περισσότερους από 700 ανθρώπους εκείνες τις τραγικές στιγμές.

Πολλά χρόνια πριν εισήγαγε τα πιο γρήγορα ταχύπλοα στα ελληνικά ύδατα, μαζί με τον  αδερφό του Γιάννη που έφυγε από την ζωή το 2017 – στον οποίο είχε παθολογική αδυναμία – και τον άλλο του αδερφό Αντώνη είχαν ποντοπόρα δεξαμενόπλοια μεταφοράς πετρελαίου.

Στην θάλασσα τους είχε μυήσει ο πατέρας τους, Παναγιώτης, που πέθανε τον Νοέμβριο του 2022. επρόκειτο για μια εμβληματική μορφή της ακτοπλοΐας, αφού ήταν αυτός που δρομολόγησε υδροπτέρυγα και ταχύπλοα στο Αιγαίο.

Δείτε επίσης – Μάριος Ηλιόπουλος: Ο νέος Πρόεδρος της ΑΕΚ, οι επιχειρήσεις του και τα επιτεύγματα

Το ασφαλιστικό θρίλερ με το πετρελαιοφόρο του

Στις 6 Ιουλίου του 2011, το πετρελαιοφόρο «Brillante Virtuoso», που ήταν ιδιοκτησίας του Μάριου Ηλιόπουλου, βρέθηκε σε φλόγες καθώς διέσχιζε τη διώρυγα του Σουέζ, 20 ναυτικά μίλια μακριά από το λιμάνι του Άντεν, στη Υεμένη.

Ο καπετάνιος του πλοίου ανέφερε ότι υπέστη επίθεση από πειρατές με Καλάσνικοφ και ρουκέτες RPG, εξέπεμψε σήμα SOS και το πλήρωμα 26 ατόμων εγκατέλειψε το πλοίο όταν ξέσπασε η φωτιά.

Από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησε ένα ασφαλιστικό θρίλερ που διήρκεσε οκτώ χρόνια και είχε ως πρωταγωνιστές τον ελληνικό εφοπλιστή και την ασφαλιστική εταιρία, στην οποία είχε ασφαλίσει το πλοίο.

Αρχικά, σύμφωνα με έκθεση πειρατείας του Ιουλίου 2011 από τον Άντριου Μβανγκούρα, επικεφαλής της Ναυτικής Ένωσης της Σομαλίας εκείνη την περίοδο, δεν υπήρχαν αποδεικτικά στοιχεία ότι το πλοίο και η εύφλεκτη φόρτωσή του υπέστησαν επίθεση από ρουκέτες RPG ή πυρά από μικρότερα όπλα.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος υποστήριξε ότι το πλοίο ελέγχθηκε από πέντε εμπειρογνώμονες στο Ντουμπάι, όπου είχε μεταφερθεί, οι οποίοι ανιχνεύσανε σημάδια από σφαίρες. Όσον αφορά στην έκρηξη, σύμφωνα με τον κ. Ηλιόπουλο, το συμπέρασμα ήταν ότι προήλθε από εξωτερικό μηχανισμό.

Η σύλληψη στο Λονδίνο και οι δηλώσεις

Η εταιρεία που ανήκε το πλοίο είχε απαιτήσει μια ασφάλιση ύψους 77 εκατομμυρίων δολαρίων για το πλοίο, αλλά περίπου πέντε χρόνια μετά το συμβάν, τα χρήματα δεν είχαν αποζημιωθεί.

Αυτό συνέβη επειδή η ασφαλιστική εταιρεία Talbot Underwriting Ltd, μία από τις κορυφαίες στον κόσμο σε αυτόν τον τομέα, όχι μόνο δεν ήταν πρόθυμη να καταβάλει το ποσό, αλλά και κατέθεσε μήνυση κατά του Μάριου Ηλιόπουλου για υποτιθέμενη συμμετοχή σε απάτη.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, ο κ. Ηλιόπουλος συνελήφθη τον Απρίλιο του 2016 στο Λονδίνο καθώς αποχωρούσε από το δικαστήριο όπου εξεταζόταν η υπόθεση.

Τότε είχε δηλώσει στο «ΘΕΜΑ» ότι «πρόκειται για μία προκατασκευασμένη ιστορία η οποία αποβλέπει στο να μην εκπληρώσει η ασφαλιστική εταιρεία τις υποχρεώσεις της και να αποφύγει την αποζημίωση του πλοίου», απειλώντας ταυτόχρονα με μηνύσεις όσα μέσα ενημέρωσης τον έχουν δυσφημήσει.

«Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται», είχε συμπληρώσει ο κ. Ηλιόπουλος, ο οποίος παραδέχθηκε ότι βρισκόταν στο Λονδίνο προκειμένου να καταθέσει σε δίκη για το αστικό μέρος της υπόθεσης, έπειτα από μήνυση όμως που είχε υποβάλει ο ίδιος.

Αν και διέμενε για οκτώ ημέρες σε ένα γνωστό ξενοδοχείο της πόλης, η αστυνομία τον έψαχνε την τελευταία ημέρα της παραμονής του, την 12η Απριλίου. Σύμφωνα με τον δικηγόρο του, από την κατάθεσή του (την οποία αποκάλεσε συνέντευξη) των 90 λεπτών στους αστυνομικούς, δεν προέκυψε κανένα αδίκημα ή κατηγορία, ενώ οι ερωτήσεις που του κάνανε ήταν πολύ γενικές. Έτσι, ο κ. Ηλιόπουλος αφέθηκε ελεύθερος και την ίδια ημέρα επέστρεψε στην Ελλάδα.

Η «σφαλιάρα» του δικαστή και η σιωπή

Τελικά, ο Άγγλος δικαστής Νάιτζελ Τίαρ, τον Οκτώβριο του 2019, κατά πληροφορίες από το Bloomberg, την εφημερίδα «Κ» και άλλα μέσα ενημέρωσης, κατέληξε σε απόφαση που υποστηρίζει ότι ο Έλληνας εφοπλιστής επινόησε ένα σχέδιο. Αυτό το σχέδιο περιελάμβανε άνδρες που προσποιούνταν πειρατές, οι οποίοι επιτέθηκαν και έθεσαν φωτιά στο δεξαμενόπλοιο του, σε μια εκλεπτυσμένη απάτη με στόχο να αποκομίσει 77 εκατομμύρια δολάρια από την ασφαλιστική εταιρεία.

Το 2011, ο Μάριος Ηλιόπουλος προέβη σε ενέργειες κατά του καπετάνιου και του πρώτου μηχανικού του πλοίου, καθώς και εναντίον επτά λιμενοφυλάκων της Υεμένης, σε μια συνομωσία στα ανοικτά της ακτής της Υεμένης. Αυτό ανακοίνωσε ο δικαστής Τίαρ.

Η απόφασή του έβαλε τέλος σε μια ετεροχρονιστική νομική διαμάχη απορρίπτοντας το αίτημα της Suez Fortune Investments, μιας εταιρείας που συνδέεται με τον Ηλιόπουλο, καθώς και μιας ελληνικής τράπεζας, για να αναγκαστούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να καταβάλουν αποζημίωση.  «Η δομική ολική απώλεια του “Brillant Virtuoso” προκλήθηκε με δόλο του ιδιοκτήτη, κ. Ηλιόπουλου», είπε ο δικαστής Τίαρ συμπληρώνοντας: «Τα κίνητρα των ενόπλων δεν ήταν να κλέψουν ή να ζητήσουν λύτρα για το πλοίο ή να ληστέψουν το πλήρωμα, αλλά να βοηθήσουν τον ιδιοκτήτη να διαπράξει απάτη εις βάρος των ασφαλιστικών εταιρειών».

H glam βάφτιση και τα γκάζια

Πριν από δυο χρόνια τον Σεπτέμβριο, ο Μάριος Ηλιόπουλος διοργάνωσε τη βάφτιση του γιου του στην Πάρο, με πάνω από 600 καλεσμένους. Επιμελήθηκε τη μετακίνησή τους, τη φιλοξενία τους και τη διασκέδασή τους σε ένα τριήμερο γεμάτο εκδηλώσεις. Η εκδήλωση ξεκίνησε με ένα εξαιρετικό δείπνο στο «Barbarossa», το οποίο είχε κλείσει αποκλειστικά για τους καλεσμένους του.

Ακολούθησε ένα μεγαλοπρεπές πάρτι στο «Marcelo» της Παροικιάς, σε μια όμορφη παραλία, με τους Σάκη Ρουβά και Πέγκυ Ζήνα να εντυπωσιάζουν τους παρευρισκόμενους με την εμφάνισή τους.

Εκείνο το βράδυ, ο Μάριος Ηλιόπουλος απόλαυσε τη διασκέδαση όπως νεαρός έφηβος, θυμούμενος τις περιπέτειές του στα Βόρεια προάστια κάποιες δεκαετίες πριν.

Στα νιάτα του, τα “τρελά” του Μάριου συνήθως λάμβαναν χώρα στο σικ προάστιο του Ψυχικού κατά τα ’80s, όταν παρακολουθούσε το Κολλέγιο Αθηνών και ήταν παθιασμένος με την ταχύτητα.

Εκείνη την περίοδο, οδηγούσε το απαραίτητο must-have της εποχής, μια enduro μοτοσικλέτα, με την οποία ανακατευόταν σε ατρακτίδες στις πλατείες και τους δρόμους κοντά στο «Σινέ Αβάνα».

Δείτε σχετικό βίντεο από τον αγώνα ταχύτητας στην Ανάβαση Ψάθας

Είναι επιδέξιος οδηγός αυτοκινήτων, έχοντας λάβει μέρος σε πληθώρα αγώνων ταχύτητας. Έχει αποσπάσει δεκάδες βραβεία σε αγώνες ανάβασης, τα οποία τώρα κοσμούν το γραφείο του που βρίσκεται στον 6ο όροφο ενός κτηρίου στον αριθμό 2 της οδού Δημητρίου Γούναρη στον Πειραιά.

«Επειδή είμαστε τρελοί παίρνουμε τα βουνά. Κάθε Σαββατοκύριακο εκεί μας βρίσκεις» είχε πει κάποτε για την τρέλα του με τα ράλι.

Ένας αξιοσημείωτος αντίπαλος ήταν ο… Λεωνίδας Κύρκος, ένας θρύλος των ελληνικών ράλι, στον οποίο είχε εστιάσει τόσο πολύ που δηλώνει ότι… “Θα τρέχω όπου και αν τρέχει”.

Διαθέτοντας οικονομική άνεση, δεν δίστασε να αποκτήσει ένα σχεδόν συλλεκτικό… Audi R8 MLS, με το οποίο εντυπωσίασε στην ανάβαση της Ριτσώνας, αφήνοντας το κοινό άφωνο.

Πέρυσι, όμως, συνέβη κάτι εντελώς διαφορετικό, καθώς στην ανάβαση της Κύμης, ο… “Σούπερ Μάριο” – όνομα που του αποδόθηκε λόγω των επιδόσεών του στους αγώνες – είχε μια δυσάρεστη έξοδο. Το αυτοκίνητό του, μετά από πρώτη επαφή με σακούλες άμμου, κατέληξε στις μπαριέρες.


Χορηγούμενο

Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Back to top button