Χορηγούμενο
ΚΟΣΜΟΣ

McDonald’s: Το πείραμα με το τεχνητό μπέργκερ και το νέο κρέας

Τι έδειξαν οι καταναλωτές και που στρέφεται η εταιρεία;

Χορηγούμενο

McDonald’s: Το πείραμα με το τεχνητό μπέργκερ και το νέο κρέας – Τι έδειξαν οι καταναλωτές και που στρέφεται η εταιρεία;

McDonald’s: Το πείραμα με το τεχνητό μπέργκερ και το νέο κρέας – Μια δοκιμή της McDonald’s για το φυτικό μπιφτέκι της στο Σαν Φρανσίσκο και το Ντάλας «δεν απέδωσε καρπούς σε καμία από τις δύο περιοχές», δήλωσε την Τετάρτη ο Joe Erlinger, επικεφαλής της αλυσίδας στις ΗΠΑ.

Οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται για το «McPlant ή άλλες φυτικές πρωτεΐνες από τα McDonald’s», ανέφερε ο Erlinger στο Global Food Forum της Wall Street Journal στο Σικάγο.

Δείτε επίσης – Γιατί μας αρέσει το «βρώμικο» φαγητό; – Η λειτουργία του εγκεφάλου που μας οδηγεί στην «αυτοκαταστροφή»

Οι μετοχές της Beyond Meat, η οποία συνεργάστηκε με τη McDonald’s για την παραγωγή του μπιφτεκιού McPlant, σημείωσαν πτώση έως και 5,1% την Τετάρτη μετά τις δηλώσεις του Erlinger, σύμφωνα με το Bloomberg.

Δείτε επίσης – Σάλος με τα McDonald’s: Εργαζόμενοι καταγγέλλουν ρατσισμό, σεξουαλική παρενόχληση και άλλα πολλά από διευθυντές!

Αντιθέτως, η McDonald’s επενδύει σε προϊόντα με κοτόπουλο, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση σε αυτή την πρωτεΐνη. Η εταιρεία πουλάει πλέον περισσότερο κοτόπουλο από ό,τι βοδινό κρέας, πρόσθεσε.

Δείτε επίσης – Σοκ: Ποιές είναι οι «αγαπημένες» μας τροφές που προκαλούν φλεγμονές στο σώμα μας, καρκίνο και αυτοάνοσα;

«Κάποιες από αυτές τις καταναλωτικές συμπεριφορές οφείλονται στην πιο προσιτή τιμή», είπε. «Το κοτόπουλο είναι λιγότερο ακριβό στην παραγωγή… Και έτσι για έναν καταναλωτή που αναζητά πιο προσιτό φαγητό, το κοτόπουλο είναι μια εξαιρετική επιλογή αυτήν την στιγμή».

Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Back to top button