Κατά την τουριστική περίοδο Απριλίου – Οκτωβρίου 2024, η Μύκονος και η Σαντορίνη επικράτησαν έναντι διάσημων προορισμών όπως το Σεν Τροπέ, η Σαρδηνία και η Ίμπιζα στους δείκτες ικανοποίησης πελατών. Επιβεβαιώνοντας τη θέση της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού.
Σύμφωνα με την ανάλυση του ΙΝΣΕΤΕ, ο Μύκονος πέτυχε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης (92%). Ακολουθούμενη από τη Σαντορίνη (90%), ενώ το Σεν Τρόπε περιορίστηκε στην τρίτη θέση (87%). Η Σαρδηνία και η Ίμπιζα ακολούθησαν με 85%. Τα στοιχεία, που προέρχονται από τη Shiji Review Pro, αναδεικνύουν την υπεροχή της Ελλάδας σε κατηγορίες. Όπως καθαριότητα (92%) και εξυπηρέτηση (90%), αν και υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στη σχέση ποιότητας-τιμής (87%).
Η Ελλάδα κατέκτησε την κορυφή στον γενικό δείκτη ικανοποίησης (87%). Ξεπερνώντας την Κύπρο, την Ιταλία και την Ισπανία, ενώ οι Κυκλάδες και η Ήπειρος αναδείχθηκαν κορυφαίες περιοχές. Αντίθετα, η Αττική και τα Ιόνια Νησιά κατέγραψαν χαμηλότερες επιδόσεις, αλλά παρέμειναν σε υψηλότερο επίπεδο.
Η Μύκονος και η Σαντορίνη ξεχώρισαν ανάμεσα στους premium προορισμούς, με τη Μύκονο να καταγράφει τις υψηλότερες αξιολογήσεις (92%). Στους πιο μαζικούς προορισμούς, η Πάρος, η Νάξος και η Χαλκιδική υπερίσχυσαν του εγχώριου και διεθνούς ανταγωνισμού. Τα ελληνικά ξενοδοχεία 5 αστέρων ηγήθηκαν με 89% στον δείκτη ικανοποίησης, ενώ οι κατηγορίες 4 και 3 αστέρων ακολούθησαν με μικρές διαφορές.
Αναφορικά με τη γεωγραφική κατανομή των αξιολογήσεων, οι περισσότερες προέρχονταν από την Ελλάδα (8,2%), ενώ οι χώρες όπως η Κολομβία και η Ισλανδία σημείωσαν κορυφαίες επιδόσεις (91,9% και 91,7% αντίστοιχα). Αντίθετα, χαμηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν από τις πόλεις της Τουρκίας (81,6%).
Χορηγούμενο