Το 1555 επεκτείνει τις ψηφιακές του υπηρεσίες: Εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης
Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προχωρά σε μια σημαντική επέκταση των υπηρεσιών του τετραψήφιου αριθμού 1555. Προσφέροντας πλέον τη δυνατότητα ψηφιακής εξυπηρέτησης στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης. Ωστόσο η πρωτοβουλία αυτή, που εντάσσεται στο πλαίσιο της συμπερίληψης, απευθύνεται σε πολίτες με προβλήματα ακοής. Εξασφαλίζοντας άμεση και ισότιμη πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες.
Πώς λειτουργεί η υπηρεσία βιντεοκλήσης
Η διαδικασία για τη χρήση της νέας υπηρεσίας είναι απλή και γρήγορη:
Επίσης ο πολίτης επισκέπτεται την πλατφόρμα της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης του 1555.
Στη συνέχεια επιλέγει το πεδίο «Αίτημα ραντεβού βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα» και συνδέεται χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TaxisNet.
Μετά ορίζει τουλάχιστον δύο διαφορετικές ημερομηνίες και ώρες για το ραντεβού του, καθώς και τον αρμόδιο φορέα και τη θεματολογία.
Λαμβάνει επιβεβαίωση στο email του, μαζί με τον σύνδεσμο για τη βιντεοκλήση.
Η σύνδεση είναι διαθέσιμη 10 λεπτά πριν από την ώρα του ραντεβού και έως 10 λεπτά μετά. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται, διασφαλίζοντας το απόρρητο της συνομιλίας. Η υπηρεσία είναι στη διάθεση των πολιτών από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00, εξαιρουμένων των επίσημων αργιών.
Καμπάνια επικοινωνίας και μήνυμα
Τη νέα υπηρεσία συνοδεύει μια λιτή αλλά ισχυρή καμπάνια επικοινωνίας με κεντρικό μήνυμα: «Γιατί η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι». Η καμπάνια, χωρίς μουσική και ηχητικά εφέ, δίνει έμφαση στη νοηματική γλώσσα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της προσβασιμότητας και της ισότητας για όλους τους πολίτες.
Χορηγούμενο