Ένα λιγνό και ευέλικτο μαχητικό αεροσκάφος εμφανίζεται από το βάθος του ορίζοντα και δίχως να προλάβει κανείς να αντιληφθεί την άφιξή του. Έχει ήδη διασχίσει την παραλία της Θεσσαλονίκης με έναν εντυπωσιακό βόμβο που μοιάζει να το «ακολουθεί».
Είναι η άφιξη του Viper της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας που προκαλεί το χειροκρότημα του κοινού στο έδαφος. Με μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, το F-16 ανεβαίνει κατακόρυφα προς τον ουρανό. Ενώ μια χρυσή αύρα στο ακροφύσιο του κινητήρα του μαρτυρά πως ο χειριστής έχει επιλέξει το μάξιμουμ της ώσης: είναι η ώρα για τους «κεραυνούς» αυτού του διαφορετικού «ΔΙΑ». Που θα «πέσουν» στην πόλη την ημέρα της 28ης Οκτωβρίου. Για λίγα λεπτά το αεροσκάφος «χορεύει» στον αέρα και υπακούει όπως το είχαν φανταστεί οι σχεδιαστές του. Όταν μερικές δεκαετίες πριν υπήρξε η ανάγκη για ένα «ελαφρύ μαχητικό πολλαπλών ρόλων». Αυτή η θαυμαστή μηχανή με το σχήμα του βέλους λειτουργεί προβλεπόμενα, είναι άνθρωπος όμως εκείνος που «κυριαρχεί» πάνω της.
Επίσης «το να γίνω πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας ήταν το όνειρο από τα παιδικά χρόνια. Και είμαι πολύ ευγνώμων που το κατάφερα. Είναι ένα επάγγελμα που πρέπει να το αγαπάς πολύ για το φέρεις εις πέρας. Έχει πολλές απαιτήσεις και πολλές ώρες δουλειάς. Όταν όμως τα καταφέρεις σου δίνει πίσω πάρα πολλά πράγματα», δήλωσε ο Σμηναγός (Ι) Χαρίτος στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ. Με το χαρακτηριστικό ψύχραιμο βλέμμα των χειριστών της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, ο ίδιος απάντησε σε ερωτήσεις για την πορεία του. Μέχρι την ανάληψη καθηκόντων ως Ιπτάμενου Επίδειξης της Ομάδας «ΖΕΥΣ». Κατά τη διάρκεια πρόσφατου αεροπορικού σόου που έλαβε χώρα στην αεροπορική βάση της Τανάγρας.
Ακόμη, ο Σμηναγός Χρήστος – Πάρις (Ι) Χαρίτος που θα πετάξει πάνω από τη Θεσσαλονίκη στις 28 Οκτωβρίου του 2023 εισήχθη στη Σχολή Ικάρων το 2006. Ενώ το 2012 τοποθετήθηκε στην 115ΠΜ/ΜΕΑΕ σε αεροσκάφη F-16 Block 52+. Από το 2013 υπηρετεί στην 340 Μοίρα. Και έχει περισσότερες από 1600 ώρες πτήσης, από τις οποίες οι 1200 είναι σε αεροσκάφη F-16.
Χορηγούμενο