Ο Γιώργος Μπαμπινιώτης, Ομότιμος Καθηγητής Γλωσσολογίας, χαρακτήρισε τις Πανελλαδικές Εξετάσεις «άδικες, απάνθρωπες και αναξιόπιστες». Τονίζοντας ότι δεν μπορούν να κρίνουν την τριετή πορεία ενός μαθητή από ένα τρίωρο τεστ.
Η πρόταση: Ακαδημαϊκό απολυτήριο και Τράπεζα Θεμάτων
Προτείνει ένα σύστημα εισαγωγής βασισμένο στο «ακαδημαϊκό απολυτήριο» του Λυκείου. Το οποίο θα αντικατοπτρίζει τη συνολική επίδοση του μαθητή στα τρία χρόνια. Αυτό το μοντέλο, κοινό στην Ευρώπη, θα συνοδεύεται από την Τράπεζα Θεμάτων ως «ασφαλιστική δικλείδα» για την αντικειμενικότητα των βαθμών. Η αναβάθμιση της Τράπεζας Θεμάτων κρίνεται απαραίτητη για την «ανάσταση του Λυκείου».
Το χαμένο κομμάτι της αγωγής
Ο κ. Μπαμπινιώτης υπογράμμισε ότι η παιδεία στην Ελλάδα «σταματάει στο Γυμνάσιο» και έχει χαθεί η διάσταση της αγωγής, των αξιών και του χαρακτήρα. Κάλεσε την κυβέρνηση να τολμήσει τις απαραίτητες αλλαγές, ξεπερνώντας συμφέροντα, για το καλό των μαθητών και την αναβάθμιση του ρόλου του δασκάλου.
Χορηγούμενο