Μια εργαζόμενη που ονομάστηκε «η πιο καυτή οδηγός φορτηγού στον κόσμο» αποκάλυψε τον τρελό εξαψήφιο μισθό της που, όπως λέει, της επέτρεψε να ζήσει την «καλύτερη ζωή της». Η Ashlea με έδρα το Περθ χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δώσει μια διαφορετική ματιά στην πολυάσχολη ζωή της ως εργαζόμενη στην απομακρυσμένη Δυτική Αυστραλία.
Δουλεύοντας ως οδηγός ανατρεπόμενου φορτηγού, εργάζεται 14 ημέρες, έχει 14 ημέρες άδεια, ξυπνά στα ορυχεία Pilbara, στις 4 το πρωί για δύσκολες βάρδιες 12 ωρών στην ανυπόφορη ζέστη. Αλλά η σκληρή δουλειά απέδωσε καρπούς, με την Ashlea να κερδίζει 120.000 δολάρια ετησίως όταν δουλεύει «έξι μήνες το χρόνο» – προσθέτοντας ότι έχει μια «υπέροχη ζωή». Πώς μπορώ να έχω έναν τόσο καλό τρόπο ζωής ενώ κάνω εξόρυξη; Έχω μια φοβερή ζωή», είπε η Ashlea σε ένα βίντεο του TikTok. «Πώς το πετυχαίνω αυτό; Λοιπόν, πρώτα απ ‘όλα, κάνω ένα ρόστερ δύο και δύο, οπότε κάθε μήνα έχω δύο εβδομάδες άδεια, οπότε μου δίνει άφθονο χρόνο για να κάνω μερικά πραγματικά φοβερά πράγματα. «Βάζω προτεραιότητες στη ζωή μου να κάνω σούπερ κουλ πράγματα. «Πηγαίνω πάντα σε εκδηλώσεις, κάνω πάρτι, ταξιδεύω, τρώω πάντα έξω, απλώς κάνω ό,τι μου αρέσει να κάνω» είπε και συνέχισε με μερικούς παράγοντες» που της επέτρεψαν να ζήσει τη ζωή των ονείρων της.
«Πρώτα απ’ όλα, δεν έχω παιδιά, δόξα τω Θεώ… δεν έχω παιδιά», εξήγησε γελώντας. «Δεύτερον, είμαι ελεύθερη από επιλογή, οπότε δεν έχω σύντροφο να ανησυχώ. «Επίσης, δεν έχω χρέη, οπότε έχω το αυτοκίνητό μου. Πούλησα το επενδυτικό μου ακίνητο, επομένως ο τραπεζικός μου λογαριασμός φαίνεται πολύ ωραίος αυτή τη στιγμή.
Συνέχισε εξηγώντας πόσα ακριβώς κερδίζει ως οδηγός φορτηγού. « Ας μιλήσουμε για τα χρήματα», είπε και πρόσθεσε: «Προφανώς, όλες οι εταιρείες πληρώνουν διαφορετικά». Όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά ως ασκούμενη, κέρδιζε 36,50 δολάρια την ώρα αλλά μετά τους πρώτους τρεις μήνες της εργασίας της στα ορυχεία, έλαβε αύξηση μισθού, ανεβάζοντας το ωρομίσθιο της στα 43,50 δολάρια, μεταδίδει η New York Post. «Πολύ ωραίο άλμα», είπε. «Για τον πρώτο μου χρόνο ως greenie -οδηγός φορτηγού- με οδήγησε να λαμβάνω περίπου 94.000 με 95.000 δολάρια ετησίως για τους έξι μήνες που είναι τόσο ωραίο για μία νέα οδηγό φορτηγού.
Σε αυτόν τον χώρο, αν ήμουν μία έμπειρη οδηγός φορτηγού, νομίζω ότι θα είχα φτάσει στα 46,50 δολάρια την ώρα». Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου της έτους, η Ashlea άλλαξε εργοδότη και η νέα της ωριαία τιμή αυξήθηκε στα 51,50 δολάρια. «Οπότε είναι πολύ καλό», είπε.
«Η συμβαλλόμενη εταιρεία με την οποία είμαι στην πραγματικότητα σας πληρώνει ένα μπόνους κάθε μήνα και σας πληρώνει 2.000 δολάρια κάθε μήνα που μένετε μαζί της, έτσι ώστε να είναι μεταξύ 6.000 και 10.000 δολάρια.
«Έτσι, ετησίως τα 51,50 μου δολάρια θα ήταν περίπου 112.000 δολάρια. «Με τα μπόνους μου, αυτά θα μπορούσαν να είναι άλλα 10.000 δολάρια – άρα 122.000 δολάρια για την πρώτη μου χρονιά. «Νομίζω ότι είναι πολύ καλό να δουλεύεις μόνο έξι μήνες το χρόνο ως οδηγός φορτηγού». Σε ένα νέο βίντεο του TikTok, η Ashlea σοκαρίστηκε όταν κάποιος στο Διαδίκτυο έκανε ένα βίντεο που την αναφέρει ότι είναι η «πιο καυτή» οδηγός φορτηγού στον κόσμο. Το κλιπ την δείχνει να ζει την καλύτερή της ζωή, ενώ ένας άντρας με αμερικανική προφορά αφηγείται την ιστορία της.
«Κάποιος έφτιαξε ένα βίντεο για εμένα στο διαδίκτυο και μόλις μου το έστειλε», είπε. Με αναφέρει ως την πιο καυτή οδηγό φορτηγού στον κόσμο, λίγο υπερβολικό, αλλά το εκτιμώ. «Είναι σαν αυτό το αμερικανοποιημένο μοντάζ της ζωής μου. Είναι χρυσός.» Η Ashlea είπε ότι δεν είχε εμπειρία πριν εργαστεί στα ορυχεία. Ξεκίνησε από τις «υπηρεσίες κοινής ωφέλειας» σε διάφορες θέσεις, συμπεριλαμβανομένης της καθαριότητας, της δουλειάς στο μπαρ, της κουζίνας και της ασφάλειας μόνο και μόνο για να ζει και να βγαίνει από το σπίτι. «Θα παραδεχτώ ότι η αμοιβή ήταν μικρή και ήταν πραγματικά σκληρή δουλειά», είπε. «Έχει τόσο ζέστη, υπάρχουν τόσες πολλές μύγες και είναι ακάθαρτα αλλά το έκανα μόνο για τρεις μήνες και μου έδωσε την ευκαιρία να αποκτήσω την εμπειρία του FIFO στο βιογραφικό μου». Απελπισμένη για να πάρει έναν καλύτερο ρόλο, η Ashlea είπε ότι τηλεφωνούσε συνεχώς σε μια κατασκευαστική εταιρεία ορυχείων μέχρι να ολοκληρωθεί η πρόσληψη. «Χρειάστηκαν περίπου έξι τηλεφωνήματα σε λίγες εβδομάδες», είπε, προσθέτοντας ότι η «επιμονή» είναι το κλειδί.
Τελικά της προσφέρθηκε πρακτική άσκηση, όπου μπόρεσε να μάθει ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της οδήγησης φορτηγού και του χειρισμού μηχανημάτων και εξοπλισμού με ασφάλεια. «Τα φορτηγά είναι πολύ εύκολα στην οδήγηση», είπε.
«Είχα την τύχη να περάσω σε πρακτική άσκηση οδηγού φορτηγού για τα ανατρεπόμενα φορτηγά με έναν εργολάβο και πριν καν πάω στο εργοτάξιο έκαναν σχολή φορτηγών στα κεντρικά τους γραφεία στο Περθ. «Έκανα εκπαίδευση δύο εβδομάδων και μαθαίνεις τα πάντα για την τοποθεσία του ορυχείου, τα διάφορα μηχανήματα και το ίδιο το φορτηγό. «Έχοντας εμπειρία λοιπόν, μπόρεσα να τις περάσω και μετά να με στείλουν στις δουλειές» σημείωσε.
«Ένιωσα σιγουριά μετά από αυτό και άρχισα να οδηγώ το φορτηγό». Παρά το γεγονός ότι εργαζόταν σε δύσκολες συνθήκες, η Ashlea είπε ότι το να έχεις δύο εβδομάδες άδεια κάθε μήνα κάνει τη δουλειά ανταποδοτική. «Ο νούμερο ένα λόγος που ήθελα να κάνω FIFO ήταν επειδή μου αρέσει να ταξιδεύω και … κάθε μήνα παίρνω δύο ολόκληρες εβδομάδες άδεια», είπε. «Έτσι, παρόλο που οι δύο εβδομάδες που είμαι στη δουλειά είναι πολύ δύσκολες… σίγουρα αξίζει το μετά. «Και δεν είναι πάντα έτσι, είναι πολύ μεγάλες μέρες, είσαι απομονωμένος από τους φίλους και την οικογένειά σου, είσαι συνεχώς κουρασμένος, κάνει ζέστη. «Υπάρχουν τόσα πολλά μειονεκτήματα, αλλά παρόλο που συμβαίνει αυτό για μένα, παίρνω δύο ολόκληρες εβδομάδες άδεια, οπότε αξίζει τον κόπο». Πριν στραφεί στον κόσμο της εξόρυξης, η Ashlea είπε ότι δούλευε μια κανονική δουλειά 8-5 – αλλά εξακολουθούσε να λαχταρούσε κάτι να ξεφύγει από τη ζώνη άνεσής της.
«Το να φεύγω τα Σαββατοκύριακα δεν ήταν αρκετό για μένα», πρόσθεσε. «Κερδίζω πολύ περισσότερα χρήματα κάνοντας το FIFO, επομένως είναι πιο εύκολο να εξοικονομήσω χρήματα. Ένας από τους στόχους μου είναι να συγκεντρώσω μερικά επενδυτικά ακίνητα» ανέφερε. «Μεγαλώνω λίγο και θα ήθελα να κάνω παιδιά μια μέρα, οπότε θέλω να τακτοποιηθώ οικονομικά. «Έτσι, κάνω FIFO για τον τρόπο ζωής, ταξιδεύω και προετοιμάζομαι οικονομικά για το μέλλον» είπε κλείνοντας.
Χορηγούμενο