Ποιά είναι πραγματικά η Αγγελική Νικολούλη; Η άγνωστη ζωή της, το Φως στο Τούνελ και η αθέατη πλευρά της δαιμόνιας δημοσιογράφου
Ποιά είναι πραγματικά η Αγγελική Νικολούλη; Η άγνωστη ζωή της… Η Αγγελική Νικολούλη, με την εκπομπή της Φως στο Τούνελ , έχει αναδειχθεί στην κεντρική φιγούρα του αστυνομικού ρεπορτάζ στην Ελλάδα. Κάθε επεισόδιο της εκπομπής της προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον, ειδικά σε πολύκροτες υποθέσεις όπως αυτή με τα νεκρά μωρά στην Αμαλιάδα και την Ειρήνη Μουρτζούκου. Παρότι η ίδια προτιμά να κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, έχει αφήσει ανεξάρτητο το αποτύπωμά της μέσα από τις αποκαλύψεις και τις επιτυχίες της.
Η μακρά επαγγελματική της διαδρομή
Γεννημένη στις 12 Φεβρουαρίου 1964 στον Πύργο Ηλείας, η Νικολούλη ξεκίνησε τη δημοσιογραφική της πορεία από την Πάτρα, γράφοντας για τις εφημερίδες Γνώμη και Πελοπόννησο . Αργότερα, μετακόμισε στην Αθήνα, όπου συνεργάστηκε με την Απογευματινή και τον Ελεύθερο Τύπο . Εκεί κατέκτησε τη θέση της ως υπεύθυνη του αστυνομικού ρεπορτάζ, φέρνοντας στο φως μεγάλες υποθέσεις όπως η δράση του Κυριάκου Παπαχρόνη.
Στη συνέχεια, εργάστηκε στο Έθνος και το Έθνος της Κυριακής , όπου αποκάλυψε σοβαρές υποθέσεις όπως οι υποκλοπές της ΕΥΠ. Οι αποκαλύψεις της ανέδειξαν σε βασικό μάρτυρα στην κοινοβουλευτική έρευνα για το σκάνδαλο.
Η τηλεοπτική της καριέρα ξεκίνησε το 1993 στο MEGA, συμμετέχοντας σε εκπομπές του Κώστα Χαρδαβέλλα. Το 1995 ανέλαβε τη δική της ζωντανή εκπομπή, το Φως στο Τούνελ , στον ΣΚΑΪ. Έκτοτε, η εκπομπή έχει φιλοξενηθεί από τέσσερα κανάλια, αλλά η Νικολούλη παραμένει πάντα το κεντρικό πρόσωπο της.
Μια πορεία γεμάτη διακρίσεις
Η εκπομπή της Νικολούλη έχει συμβάλει καθοριστικά στη διαλεύκανση 26 δολοφονιών, ενώ περισσότερα από 1.700 άτομα έχουν εντοπίσει μέσα από την έρευνα της. Η συμβολή της δεν περιορίζεται στην Ελλάδα, καθώς η δουλειά της έχει αναγνωριστεί διεθνώς. Μεταξύ άλλων, έχει συνεργαστεί με ιαπωνικούς και ρωσικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, ενώ έχει λάβει περισσότερες από 25 διακρίσεις για την κοινωνική της προσφορά.
Το «κόκκινο σακάκι» και οι απειλές
Οι τηλεθεατές συχνά συνδέουν την επιλογή της να φορέσει κόκκινο σακάκι με στιγμές κορύφωσης στην εκπομπή. Ωστόσο, η ίδια έχει διαψεύσει αυτόν τον συνειρμό, υπογραμμίζοντας πως πρόκειται για σύμπτωση. Παρά τις δυσκολίες και τις απειλές που έχει δεχτεί κατά καιρούς, η Νικολούλη συνεχίζει ακάθεκτη να υπηρετεί τη δημοσιογραφία, αποτελώντας πρότυπο στο είδος της.
Η Αγγελική Νικολούλη έχει κατορθώσει να αφήσει το στίγμα της στον χώρο της δημοσιογραφίας, μένοντας πιστή στο καθήκον της για αλήθεια και δικαιοσύνη. Η πορεία της είναι μια ιστορία θάρρους, επιμονής και αφοσίωσης..
«Το διάβασα και εγώ και γέλασα! Φυσικά και δεν συμβαίνει αυτό. Η επιλογή των ρούχων μου έχει να κάνει περισσότερο με τη διάθεσή μου. Η αλήθεια είναι ότι σε υποθέσεις μυστηρίου που απαιτούν δύσκολη έρευνα και ισορροπίες ακροβάτη, επιλέγω το κόκκινο. Με το μαύρο δεν τα πάνε καλά οι τηλεθεατές», είπε πρόσφατα σε συνέντευξή της η δημοσιογράφος.
Αντιμέτωπη με δολοφόνους
Η Αγγελική Νικολούλη έχει βρεθεί αντιμέτωπη πολλές φορές με δολοφόνους, φέρνοντας στο φως την αλήθεια σε υποθέσεις που κάποιοι ήλπιζαν να μείνουν θαμμένες. Παραμένει αφοσιωμένη στην αποστολή της να αποκαλύψει την πραγματικότητα, χωρίς να υποχωρήσει μπροστά σε εμπόδια ή κινδύνους, ακόμα και όταν ο δρόμος προς τη δικαιοσύνη γίνεται ιδιαίτερα δύσβατος.
«Η δουλειά μου είναι για μένα τρόπος ζωής. Ποτέ δεν το έβαλα κάτω! Πέρα από το μυστήριο και τους γρίφους, που με συναρπάζουν, με γεμίζει σαν άνθρωπο και η προσφορά στο συνάνθρωπό μου, που υποφέρει. Αυτό που με κάνει να προχωράω τόσα χρόνια την έρευνα, είναι η αναζήτηση της αλήθειας, που κάποιοι θέλουν να θάψουν. Όταν βλέπω το σκοτάδι να διαλύεται απ’ το Φως, η χαρά και η ηθική αμοιβή μου είναι μεγαλύτερες από το όποιο εμπόδιο ή απογοήτευση», έλεγε κάποτε η ίδια στο περιοδικό You.
Στην ίδια συνέντευξη αποκάλυπτε επίσης ότι έχει δεχτεί απειλή με όπλο κατά της ζωής της. «Έχω δεχτεί απειλές για την ζωή μου και ακραία περιστατικά εκφοβισμού. Έχω δει όπλο να με σημαδεύει, ενώ κρατούσα το μωρό μου στην αγκαλιά. Αν φοβόμουν θα είχα σταματήσει από καιρό, παρ’ όλα αυτά συνεχίζω», σημείωνε η δημοσιογράφος, ερευνήτρια και συγγραφέας.
«Έχουν γίνει πολλά, εάν είχα επηρεαστεί από όλα αυτά, πολύ απλά θα είχα σταματήσει. Το ότι συνεχίζω μια δουλειά επικίνδυνη νομίζω λέει πολλά. Όταν αποφυλακίστηκε ο Καββαδίας του έστειλα φιλιά και χαιρετίσματα από την εκπομπή. Είχε πει ότι θα με σκοτώσει. Γενικά πολλά λένε», έλεγε ξανά σε πρόσφατη συνέντευξή της.
Η άγνωστη σχέση με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και ο σύζυγός της
Η Αγγελική Νικολούλη ήταν παντρεμένη για 22 χρόνια με τον αστυνομικό Γιάννη Μουσούλη, ο οποίος υπηρέτησε στην προσωπική φρουρά του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Ο ιστορικός Έλληνας πρωθυπουργός είχε εκφράσει την επιθυμία να γίνει κουμπάρος του ζευγαριού στον γάμο τους και ανέλαβε επίσης τη βάπτιση του μοναχογιού της δημοσιογράφου, δίνοντάς του το όνομά του, Κωνσταντίνο.
Παρά την επαγγελματική της αφοσίωση στο να αποκαλύπτει την αλήθεια, η Αγγελική Νικολούλη διαφυλάσσει με προσοχή την ιδιωτική της ζωή. Σε μία από τις σπάνιες προσωπικές της αναφορές, κατά τη διάρκεια της εκπομπής Mega Stories , μίλησε για την απόφασή της να μην έχει σύντομο, ενώ αναφέρθηκε και στη στενή σχέση που διατηρεί τον γιο της.
«Ο γιος μου έχει κάνει τη δική του ζωή, έχει φύγει και εγώ είμαι μόνη με την δουλειά και όλα αυτά. Δεν μπορώ να πω ότι έχω την ανάγκη ενός συντρόφου. Να σου πω και κάτι; Τυχαίνει να είμαι μόνη. Τύχη είναι όλα αυτά. Έχουμε ερωτευτεί τη δουλειά μας; Έχουμε παντρευτεί εμείς τη δουλειά μας; Φοβούνται οι άντρες τις δυναμικές γυναίκες», σημείωνε η Αγγελική Νικολούλη.
«Σίγουρα η οικογένεια είναι η σπουδαιότερη ιστορία της ζωής μου. Έμεινα αρκετά χρόνια παντρεμένη κι έχουμε ένα υπέροχο παιδί. Τον θαυμάζω τον γιο μου. Έχει ανοίξει τον δικό του δρόμο κι έχει πετάξει με τα δικά του τα φτερά. Μου λένε πολλοί σκεπτόμενοι σαν τις Ελληνίδες μητέρες, έχεις έναν γιο γιατί δεν τον έχεις μαζί σου; Λέω γιατί; Για εμένα τον έκανα;», συμπλήρωσε η Αγγελική Νοικολούλη, μιλώντας για τον Κωνσταντίνο, στη Δώρα Αναγνωστοπούλου.
«Στα παιδιά μας δίνουμε αυτά που πρέπει να δώσουμε. Τις βάσεις κι από εκεί και πέρα η ζωή τους ανήκει. Να είμαστε δίπλα τους, στην σκιά τους, αλλά όχι μπροστά τους. Δεν θα έλεγα ότι είμαι η κλασική μητέρα», κατέληγε.
Η Αγγελική Νικολούλη χόρεψε βαρύ ζεϊμπέκικο και προκάλεσε «σεισμό»! (Βίντεο)
Τα ρεκόρ Γκίνες
Το Φως στο Τούνελ και η Αγγελική Νικολούλή έχουν γραφτεί δύο φορές στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες το… 1998 και το 1999.
«H δημοσιογράφος Αγγελική Νικολούλη μέσω της εκπομπής Φως στο Τούνελ, έχει ανακαλύψει κατά τη διάρκεια 75 εκπομπών, 85 αγνοούμενα άτομα που είχαν καταχωρηθεί στα δελτία της Αστυνομίας ως εξαφανισθέντα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ίδια εκπομπή και σε ειδική ενότητα αγνοουμένων της μεταπολεμικής περιόδου, βρέθηκαν ακόμα… 22 άτομα με ρεκόρ την ανεύρεση μέσα σε 10 λεπτά, αγνοούμενης επί… 58 χρόνια, που ζει στη Γαλλία», ανέφερε η ανακοίνωση του 1998.
Την επόμενη χρονιά τα στατιστικά του βιβλίου Guinness ανέφεραν ότι σε… 130 εκπομπές, είχαν βρεθεί 210 άτομα που είχαν δηλωθεί ως αγνοούμενα.
Μας άφησε άφωνους η Αγγελική Νικολούλη: «Θέλω να πεθάνω κάνοντας έρωτα μέχρι…»
Ο «άγριος» καβγάς με τον Χαρδαβέλλα
Ο δημοφιλής δημοσιογράφος και παρουσιαστής, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στη διαμάχη που είχε προκύψει στο παρελθόν με την Αγγελική Νικολούλη… «Μου έκλεψε την εκπομπή, εκείνη το αρνιότανε και είχαμε μεγάλη κόντρα»
Είχε πει συγκεκριμένα: «Πολύ καλές σχέσεις έχουμε με την Αγγελική. Στην αρχή μαλλιοτραβηχτήκαμε και “σκοτωθήκαμε” δημοσίως (γέλια). Έλεγα τότε ότι μου έκλεψε την εκπομπή, εκείνη το αρνιότανε και είχαμε μεγάλη κόντρα. Μετά τα βρήκαμε βέβαια και είμαστε πάρα πολύ καλά μεταξύ μας. Την αγαπάω και με αγαπάει, τα λέμε πού και πού στο τηλέφωνο. Εγώ πάντα λέω ότι η Αγγελική προχώρησε την εκπομπή που κάνει πάρα πολύ καλά μόνη της.
Δεν διστάζω ακόμη και να πω και δημόσια ότι κάνει πολύ καλύτερα την εκπομπή της απ’ ό,τι έκανα παλιότερα εγώ τη δική μου. Εμείς οι παλιοί όταν κάποιοι νεότεροι κάνουν καλύτερα πράγματα από εμάς, ακόμη και αν είναι μαθητές μας πρέπει να το λέμε και να τους επιβραβεύουμε. Είναι μικροψυχία να λες ότι το έκανα εγώ και δεν μπορεί να το κάνει κανένας άλλος».
Χορηγούμενο