ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος: Στη φόρα η «ταρίφα» γνωστής παρουσιάστριας

Η αποκάλυψη και οι αριθμοί που προκαλούν «ίλιγγο»

Χορηγούμενο

Σάλος: Στη φόρα η «ταρίφα» γνωστής παρουσιάστριας… Η αποκάλυψη και οι αριθμοί που προκαλούν «ίλιγγο»…

Σάλος: Στη φόρα η «ταρίφα» γνωστής παρουσιάστριας… Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος αυτή τη στιγμή έχει στραφεί εναντίον των influencers και με τις αναρτήσεις του τους εκθέτει συνεχώς.

Ένας influencer είναι ένα άτομο που είναι πολύ δημοφιλές ή γνωστό, με πολλούς ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα, όπως Facebook, Twitter (Χ), Instagram, YouTube και TikTok. Ο influencer έχει τη δυνατότητα να επηρεάζει τους ακολούθους του σε διάφορους τομείς, όπως ο τρόπος ζωής, η μόδα, οι διακοπές και οι σημαντικές επιλογές της ζωής τους. Όσο περισσότεροι είναι οι ακόλουθοι ενός influencer, τόσο μεγαλύτερη είναι η αναγνωρισιμότητά του.

Χορηγούμενο

Αυτή η επιρροή μπορεί να του αποφέρει κέρδη, καθώς οι διαφημιστικές εταιρείες προωθούν προϊόντα μέσω αυτών των προσωπικοτήτων. Συνήθως, οι influencers δημοσιεύουν φωτογραφίες και αναρτήσεις για τον τρόπο ζωής τους σε τακτική βάση, με τους ακόλουθους να ανταγωνίζονται με θετικά ή αρνητικά σχόλια στα posts τους.

Στο «στόχαστρο» η Ελένη

Την Τετάρτη 28/9, ο Μάκης δημοσίευσε μια ιστορία που περιλάμβανε ένα τιμολόγιο με το ποσό των 8.680 ευρώ (7.000 ευρώ συν ΦΠΑ 24%), αποκαλύπτοντας έτσι την αξία των posts της Ελένης Μενεγάκη. Αν και ο Μάκης δεν ανέφερε το όνομα της παρουσιάστριας, οποιοσδήποτε μπορεί εύκολα να διαπιστώσει μέσω Google ότι η συγκεκριμένη εταιρεία ανήκει στην Ελένη Μενεγάκη.

«Ορίστε το τιμολόγιο μίας κυρίας της τηλεόρασης για ένα σποτ στο instagram. εταιρία με ρούχα ο πελάτης. Με 8680 ευρώ πώς να μην έχει πάντα δίκιο», έγραψε χαρακτηριστικά ο Μάκης.

Χορηγούμενο
Ο τιμοκατάλογος που αποκάλυψε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος

Σοκ: Πόσα χρεώνουν για μία ανάρτηση Έλληνες και ξένοι influencers;

Σοκάρει ο τιμοκατάλογος της Ελένης – Οι αριθμοί που «ζαλίζουν»

Στο παρελθόν, όταν η Ελένη ήταν στον ALPHA… Ήταν το πιο αναγνωρίσιμο όνομα της ελληνικής τηλεόρασης – τώρα έχει περάσει στο Mega. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Vanda’s blog, η ελάχιστη τιμή για μια ανάρτηση ήταν… 5 χιλιάδες ευρώ, ενώ γενικά η διαφήμιση ενός προϊόντος κοστολογούνταν γύρω στα 7 χιλιάδες ευρώ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Χορηγούμενο

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @elenimenegaki

Όταν αποφάσισε να αποσυρθεί και να μην είναι πια στην πρώτη γραμμή… H τιμή για μια ανάρτησή της ανέβηκε και μπορούσε να φτάσει έως και 15 χιλιάδες ευρώ!

 

Χορηγούμενο
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @elenimenegaki

Αφού επέστρεψε στην ελληνική τηλεόραση, η Ελένη διατηρεί την τιμή της στα 10.000-15.000 ευρώ… Aνάλογα με τη συμφωνία, το προϊόν και τον τύπο της ανάρτησης (αν αφορά μόνο story, μόνο post ή και τα δύο μαζί).


Χορηγούμενο

Χορηγούμενο

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
Χορηγούμενο
Back to top button