Έντονος προβληματισμός και αιχμηρά ερωτήματα προς το Υπουργείο Παιδείας αναδείχθηκαν μετά τη διαπίστωση ότι στην Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών καλύφθηκαν μόλις 17 θέσεις Θεολόγων (ΠΕ01). Την ώρα που τα επίσημα καταγεγραμμένα κενά στα σχολεία της χώρας ανέρχονταν σε 229.
Το θέμα έφτασε στη Βουλή, με τον βουλευτή της Ελληνικής Λύσης, κ. Κωνσταντίνο Χήτα, να καταθέτει ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας. Ζητώντας άμεσα εξηγήσεις και συμπληρωματική φάση προσλήψεων.
“Προσβλητική” Απόφαση για το Μάθημα των Θρησκευτικών
Στο κείμενο της ερώτησης, ο βουλευτής κάνει λόγο για «προκλητική, σκανδαλώδης και προσβλητική» απόφαση, η οποία «δύναται να εκληφθεί ως μια συνειδητή επιλογή απαξιώσεως του μαθήματος των θρησκευτικών».
Ο κ. Χήτας συνδέει την επιλογή αυτή με προηγούμενες παρεμβάσεις στο μάθημα, όπως αυτές που ξεκίνησαν επί Υπουργού Φίλη, οι οποίες κρίθηκαν ακολούθως αντισυνταγματικές από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), κατόπιν προσφυγής της Πανελλήνιας Ενώσεως Θεολόγων (Π.Ε.Θ.).
-
Ο Παιδαγωγικός Ρόλος: Ο βουλευτής υπενθυμίζει τον παιδαγωγικό και ηθικό ρόλο των Θεολόγων στο σχολείο, τονίζοντας ότι το μάθημα των Θρησκευτικών είναι το μοναδικό που διδάσκει την αγάπη, τον αλληλοσεβασμό και την ηθική, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της θρησκευτικής συνειδήσεως των μαθητών, όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα.
Το Αίτημα προς το Υπουργείο Παιδείας
Με δεδομένα τα 229 καταγεγραμμένα κενά και τις μόλις 17 προσλήψεις, ο βουλευτής ζητά από την Υπουργό Παιδείας να απαντήσει:
-
Προτίθεται το Υπουργείο να προχωρήσει άμεσα σε συμπληρωματική φάση προσλήψεων, ώστε να καλυφθούν όλα τα καταγεγραμμένα κενά;
-
Θα υπάρξει διαφάνεια και δημοσιοποίηση των πραγματικών κενών Θεολόγων ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης;
Επιπλέον η διαμαρτυρία αυτή έρχεται σε συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης που εξέδωσε η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Π.Ε.Θ.) για το θέμα. Ενισχύοντας την πίεση για την άμεση κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών.
Χορηγούμενο

