EΛΛΑΔΑ

Σάλος με τη Λένα Κιτσοπούλου: Παρουσίασε και τον Αθανάσιο Διάκο ως ζηλιάρη σουβλατζή που σκοτώνει την άπιστη γυναίκα του!

Η εκδοχή της Λένας Κιτσοπούλου για τους Σφήκες του Αριστοφάνη στην Επίδαυρο την Παρασκευή 14 και το Σάββατο 15 Ιουλίου προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Η γνωστή σκηνοθέτιδα και συγγραφέας θέλησε να δώσει τη δική της εκδοχή στην αρχαία κωμωδία.

Ωστόσο, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η κυρία Κιτσοπούλου προκάλεσε αντιδράσεις, μιας και η παλαιότερη παράστασή της “Αθανάσιος Διάκος – Η επιστροφή” είχε προκαλέσει επίσης σάλο, το καλοκαίρι του 2012.

Ειδικότερα, υπό συνθήκες καύσωνα στο Αργολικό Θέατρο, το Σάββατο 14 και την Κυριακή 14 Ιουλίου 2023, οι θεατές παρακολούθησαν την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου “Σφήκες”, που μάλλον… ενόχλησε αρκετούς, που αποχώρησαν πριν από τη λήξη της σοκαρισμένοι. Η αιρετική δημιουργός, στην πρώτη κάθοδό της στην Επίδαυρο, επιχείρησε να προσαρμόσει το βασικό μήνυμα της αριστοφανικής κωμωδίας στο σήμερα. Με καυστικό χιούμορ και σκωπτική διάθεση, θέλησε να φωτίσει τη συστημική σαπίλα, τις κοιμισμένες άμυνες, τον ρατσισμό, τον φανατισμό, την άκαμπτη πολιτική ορθότητα της εποχής μας.

Να σημειώσουμε πως η παράσταση “Σφήκες”, που αποτελεί συμπαραγωγή του Εθνικού Θεάτρου με το ΚΘΒΕ, βρέθηκε στο στόχαστρο των κριτών των social media, οι οποίοι δεν δίστασαν να “χτυπήσουν” ανελέητα τη σκηνοθέτη της παράστασης, αλλά και τους συντελεστές, με το όνομα της Λένας Κιτσοπούλου να “τρεντάρει” στις πρώτες θέσεις των δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όλο το Σαββατοκύριακο.

Λένα Κιστσοπούλου: Αθανάσιος Διάκος – Η επιστροφή

Όμως, οι “Σφήκες”, δεν είναι η μόνη παράσταση της σκηνοθέτιδας που δίχασε τους θεατές. Πίσω στα 2012 και στο Φεστιβάλ Αθηνών, η Λένα Κιτσοπούλου είχε παρουσιάσει την πρώτη της θεατρική συγγραφική θεατρική απόπειρα. Το έργο “Αθανάσιος Διάκος – Η επιστροφή” είχε προκαλέσε και τότε έντονες αντιδράσεις.

Η Λένα Κιτσοπούλου είχε θελήσει τότε να παραληρήσει την σύγχρονη Αθήνα με τον ήρωα της Ελληνικής Επαναστάσεως, Αθανάσιο Διάκο, “καταδικάζοντας” με αλληγορικό τρόπο την ελληνική κοινωνική παθογένεια. Σύμφωνα με την πλοκή του θεατρικού έργου, ο Αθανάσιος Διάκος επιστρέφει με μία μηχανή του χρόνου στην Αθήνα του 2012, μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω και ανοίγει ψησταριά στο κέντρο της Αθήνας. Ο έμπιστος υπάλληλός του, ο Μοχάμεντ, ένας Κούρδος, έχει κρυφό δεσμό με την Κρουστάλλω και αποκαλύπτεται ότι το παιδί που περιμένει η γυναίκα είναι του Μοχάμεντ και όχι του Διάκου.

Ο Αθανάσιος Διάκος της Λένας Κιτσοπούλου εμφανίζεται να ζηλεύει παράφορα τη γυναίκα του, και να έχουν συνεχείς καβγάδες που καταλήγουν στον άγριο ξυλοδαρμό της. Τελικά, η Κρουστάλλω συνάπτει ερωτική σχέση με έναν από τους Κούρδους που εργάζεται στην ψησταριά τους και μένει έγκυος.

Δείτε το βίντεο

Back to top button