Χαμός με την πλαστική κούκλα της Mattel – Η τεράστια επιτυχία που γνώρισε η ταινία, έχει φέρει μεγάλες αυξήσεις στα κέρδη ακόμα και των γραφείων τελετών.
Η νέα ταινία «Barbie» έχει κατακλύσει τον κόσμο από όταν κυκλοφόρησε στις 20 Ιουλίου. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν τεράστια, η ταινία ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες, σπάζοντας τα ρεκόρ εισιτηρίων για την πιο εμπορικά επιτυχημένη ταινία γυναίκας σκηνοθέτη, φέρνοντας περισσότερα από 356 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου και άλλα 50 εκατομμύρια δολάρια σε εισιτήρια τη Δευτέρα και Τρίτη.
Με την κυκλοφορία της πολυσυζητημένης ταινίας Barbie, το έντονο ροζ έχει εισχωρήσει παντού, ακόμη και στα γραφεία τελετών καθώς προσφέρουν πλέον ροζ φέρετρα με θέμα τη Barbie για θαυμαστές που ελπίζουν να μεταφέρουν την αγάπη τους για τη γνωστή κούκλα και στον άλλο κόσμο.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Τα συγκεκριμένα φέρετρα προσφέρονται από γραφεία τελετών στο Μεξικό , το Ελ Σαλβαδόρ και σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική για περίπου ένα χρόνο, αλλά η δημοτικότητά τους έχει αυξηθεί μετά την απίστευτα επιτυχημένη κυκλοφορία της Barbie στους κινηματογράφο.
Το Olivares Funeral Home προωθεί το φέρετρό του «Barbie House» με το σύνθημα: «Έτσι μπορείς να ξεκουραστείς σαν Barbie».
«Αυτό το φέρετρο, με το εντυπωσιακό έντονο ροζ χρώμα του, αντιπροσωπεύει τη σπίθα και την ενέργεια εκείνων των αξέχαστων στιγμών που έζησαν», λέει ένα διαφημιστικό κλιπ για το φέρετρο.
Το γραφείο τελετών Alpha and Omega στο Ahuachapán του Ελ Σαλβαδόρ, προσφέρει ένα φέρετρο με θέμα τη Barbie. Και προηγήθηκε της τάσης, λανσάροντας το ροζ φέρετρό τους πριν από περίπου ένα χρόνο.
«Διπλωματικό» επεισόδιο στη Warner Bros λόγω Barbenheimer
Συγγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει η Warner Bros, ύστερα από τον σάλο που προκλήθηκε στην Ιαπωνία, όταν ο κολοσσός παραγωγής της Barbie μπήκε στο «παιχνίδι» του λεγόμενου «Barbenheimer» και απάντησε σε σχετικά memes με εικόνες ατομικής βόμβας.
Το διαδίκτυο έγινε πεδίο μάχης «διπλωματίας», όταν το trend Barbenheimer άρχισε να παίρνει διαστάσεις. Το ιαπωνικό παράρτημα της Warner Bros, μάλιστα, βγήκε κατά του αμερικανικού στούντιο, όταν εκείνο αναδημοσίευσε tweets θαυμαστών με εικόνες όπως την Μάργκο Ρόμπι να κάθεται πάνω στους ώμους του Oppenheimer γράφοντας… «Θα είναι ένα καλοκαίρι που θα το θυμόμαστε», ένα tweet το οποίο αργότερα σβήστηκε.
Παρά την φρενίτιδα που προκάλεσε το φαινόμενο Barbenheimer στα box offices, το ζήτημα φαίνεται να ξεπέρασε το όριο. Η Ιαπωνία ήταν η χώρα που επλήγη περισσότερο από τις ατομικές βόμβες στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Το διπλωματικό επεισόδιο και η συγγνώμη
Οι διαστάσεις που πήρε το trend δεν προκάλεσαν θετική αίσθηση στην χώρα της Ασίας, όπου «τρεντάρει» το #NoBarbenheimer.
Σε αυτό το κλίμα, η Warner Bros Japan επανέφερε το αμερικανικό στούντιο στη «θέση» του, γράφοντας στο Twitter πως θεωρεί… «Εξαιρετικά λυπηρό το γεγονός ότι ο επίσημος λογαριασμός των κεντρικών γραφείων των ΗΠΑ αντέδρασαν στις αναρτήσεις των θαυμαστών του “Barbenheimer”».
«Ζητάμε από τα κεντρικά γραφεία των ΗΠΑ να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα. Ζητάμε συγγνώμη από όσους προσβλήθηκαν από αυτή τη σειρά αλόγιστων αντιδράσεων», σημειώνει το μήνυμα.
Μια μέρα αργότερα, τα κεντρικά της Warner Bros στις ΗΠΑ απαντούν μέσω του BBC… Πως εκφράζουν «τη λύπη τους για την πρόσφατη απαθή εμπλοκή της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το στούντιο λέει μια ειλικρινή συγγνώμη».
Σημειώνεται πως η ταινία Barbie αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία στις 11 Αυγούστου. Πέντε μέρες μετά την 78η επέτειο της επίθεσης με ατομική βόμβα στη Χιροσίμα. Από την άλλη, ο διανομέας της ταινίας Oppenheimer δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την ημερομηνία πρεμιέρας στην Ιαπωνία.
Χορηγούμενο