Ένα διαφημιστικό βίντεο, με σκοπό να προωθήσει τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Στο βίντεο, το οποίο δημιούργησε ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση των τουριστών ο φραπές αλλά και η γνωστή σε όλους μας λέξη που αρχίζει από «μαλάκ@ς».
Τι λέει η Πατουλίδου
Το βίντεο «κατέβηκε» άμεσα από το διαδίκτυο και η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, ανέλαβε την ευθύνη μέσα από σημερινή της δήλωση στον ραδιοφωνικό σταθμό Status 103,7.
Όπως εξήγησε η ίδια, δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια της συμπρωτεύουσας… Αλλά για ένα βιντεάκι το οποίο «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε».
«Μια ομάδα εννέα παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη… Γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό» είπε η κυρία Πατουλίδου στον Status 103,7.
Η αντιπεριφερειάρχης πρόσθεσε ότι το βίντεο πέρασε από όλα τα στάδια έγκρισης μέχρι να δημοσιευτεί. Συμπληρώνοντας ότι υλοποιήθηκε μάλιστα σε συνεργασία με την ίδια.
«Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά», εξήγησε.
Ήταν reel…
«Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα, την ευθύνη την έχω εγώ» συνέχισε η κα Πατουλίδου.
Κατά την ίδια πρόκειται για κάτι «μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το… ‘Μαλάκ@ς’, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης». Ήταν «μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο» κατέληξε η ίδια.
Ακούστε στο βίντεο, αναλυτικά, την σχετική δήλωση της κας Πατουλίδου
Χορηγούμενο