Τις τραυματικές στιγμές που βίωσε ο 11χρονος γιος της, όταν δέχθηκε άγρια και απρόκλητη επίθεση από συμμαθητές του μέσα στο σχολείο στη Θεσσαλονίκη, περιέγραψε η μητέρα του μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ, το πρωί της Πέμπτης (16.10.25).
Το περιστατικό βίας σημειώθηκε την περασμένη Δευτέρα. Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. «Ο γιος μου ένιωσε πίσω του ένα αγοράκι να τον χτυπά στο κεφάλι με μπουνιά. Έπεσε κάτω, σηκώθηκε και άρχισε κάποιος άλλος να τον χτυπάει με γροθιές, στα καλά καθούμενα χωρίς να προηγηθεί τίποτα». Ανέφερε συγκλονισμένη η μητέρα.
Απόγνωση για την Έλλειψη Υποστήριξης
Η μητέρα του 11χρονου, ο οποίος πηγαίνει στην ΣΤ’ Δημοτικού, εξέφρασε την έντονη απογοήτευσή της για τη στάση της διεύθυνσης του σχολείου. Τονίζοντας ότι το περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο. «Αυτά γίνονται από το 2024 σε αυτό το σχολείο. Πάρα πολύ συχνά πέρσι και πρόπερσι ο γιος μου παραπονιόταν ότι τον ενοχλούν», δήλωσε.
Παρά τις επανειλημμένες αναφορές της στη διευθύντρια, η μόνη απάντηση που λάμβανε ήταν ότι ο Αλέξανδρος (ο γιος της) «πρέπει να μάθει να μην δίνει σημασία». Η μητέρα πιστεύει ότι η διευθύντρια δεν επικοινώνησε ποτέ με τους γονείς των παιδιών που εμπλέκονταν. Γεγονός που οδήγησε στην κλιμάκωση της βίας.
Επιπλέον «η διευθύντρια είναι τελείως ανύπαρκτη… Το σχολείο μού είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι, γιατί αυτήν τη στιγμή είναι με δεμένα χέρια», κατήγγειλε η ίδια.
Επιστροφή στο Σχολείο Μόνο με Ασφάλεια
Ακόμη ο μόνος που προσπάθησε να βοηθήσει, σύμφωνα με τη μητέρα, ήταν ο περσινός δάσκαλος του παιδιού, ο οποίος επικοινώνησε με άλλους μαθητές.
Ωστόσο μετά τον ξυλοδαρμό, ο 11χρονος δεν έχει καταφέρει να ισορροπήσει πλήρως ψυχολογικά. Η μητέρα είναι αποφασισμένη να μην τον στείλει πίσω στο σχολείο, μέχρι να νιώσει ο γιος της ασφαλής και ήρεμος. «Όταν το παιδί μου λέει “μαμά, δεν με ακούνε και δεν με ρωτάνε τι γίνεται”. Εγώ δεν μπορώ ξαφνικά μετά από έναν ξυλοδαρμό να τον φέρω σε αυτό το περιβάλλον», κατέληξε η ίδια.
Επίσης το περιστατικό φέρνει και πάλι στο προσκήνιο το ζήτημα του εκφοβισμού. Και της διαχείρισης κρίσεων βίας εντός των σχολικών μονάδων.
Χορηγούμενο