Χορηγούμενο
ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΑΝΙΚΟΥ

Σοκ: «Εγχειρίδια» διαστροφής για παιδιά, 4 – 6 ετών, από τον ΠΟΥ!

Η νεράιδα που «αλλάζει τα κοριτσάκια σε αγοράκια» και «η ευχαρίστηση της σεξουαλικής επαφής μέσω του πρωκτού και του κόλπου»!

Χορηγούμενο

Σοκ: «Εγχειρίδια» διαστροφής για παιδιά, 4 – 6 ετών, από τον ΠΟΥ! Η νεράιδα που «αλλάζει τα κοριτσάκια σε αγοράκια» και «η ευχαρίστηση της σεξουαλικής επαφής μέσω του πρωκτού και του κόλπου»!

Σοκ: «Εγχειρίδια» διαστροφής για παιδιά, 4 – 6 ετών, από τον ΠΟΥ – «Τα αγόρια μπορούν να αγαπήσουν άλλα αγόρια», «Τα αγόρια μπορούν να γίνουν κορίτσια αλλάζοντας φύλο», «Η ευχαρίστηση της σεξουαλικής επαφής μέσω του πρωκτού και του κόλπου»,

«Στο ζήτημα των ΛΟΑΤΚΙ+, εξήγησε τη σημασία κάθε γράμματος, προσθέτοντας ότι μπορείς να αλλάξεις φύλο και να πάρεις αναστολείς για να μπλοκάρεις την καθυστέρηση των πρωτογενών και δευτερογενών χαρακτηριστικών του φύλου, όπως είναι τα γένια και οι τρίχες».

Αυτά είναι μερικά παραδείγματα που περιλαμβάνονται σε έναν πίνακα, ο οποίος αναλύει τι πρέπει να διδάσκεται σε παιδιά ηλικίας 4 – 6 ετών στο μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα γαλλικά σχολεία. Αυτό βασίζεται στα γνωστά «πρότυπα του ΠΟΥ», τα οποία έχουν υιοθετηθεί πανευρωπαϊκά από πολλές χώρες, όπως η Γαλλία, η Κύπρος και οι σκανδιναβικές χώρες, και αντλούνται από το έργο του Άλφρεντ Κίνσεϊ και των συνεργατών του.

Πίσω από αυτές τις πρωτοβουλίες βρίσκεται η ιδέα της θετικής σεξουαλικότητας από την πρώιμη παιδική ηλικία, ακόμα και στα μωρά, τα οποία θεωρούνται ικανά να βιώσουν σεξουαλική ευχαρίστηση, όπως αναφέρει η Μ. Δεναξά. Αυτές οι αποκαλύψεις προκαλούν αντιδράσεις σχετικά με το τι είναι αποδεκτό για τα ανήλικα παιδιά.

Σε μια εποχή όπου η έλλειψη βασικών γνώσεων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι ανησυχητική στην Ευρώπη, κάποιοι διεθνείς και ευρωπαϊκοί θεσμοί έχουν επιλέξει να δώσουν προτεραιότητα στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση από τη γέννηση. Παρόλο που η ευαισθητοποίηση και η βοήθεια των παιδιών να ανακαλύψουν τη σεξουαλικότητά τους είναι θεμελιώδεις, το πνεύμα και η μέθοδος με την οποία γίνεται αυτή η μύηση είναι εξίσου σημαντικοί παράγοντες, όπως και η ηλικία στην οποία πραγματοποιείται. Διαφορετικά, οι κίνδυνοι της πρώιμης σεξουαλικοποίησης των παιδιών είναι πολύ πραγματικοί.

Ωστόσο, οι κατευθυντήριες γραμμές και τα προγράμματα που εκδίδονται για αυτό το σημαντικό ζήτημα από φορείς όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) φαίνεται να προωθούν τη σεξουαλικοποίηση των παιδιών από τη γέννησή τους, στηριζόμενα σε αμφιλεγόμενες επιστημονικές βάσεις, και ζητούν τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των επαγγελματιών που εργάζονται με παιδιά.

Η απόλυτη συμμόρφωση με τον ΠΟΥ

Από την εποχή της πανδημίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δηλώσει σχεδόν απόλυτη συμμόρφωση με τον ΠΟΥ. Ευρωπαίοι ηγέτες, μεταξύ των οποίων και ο Πρόεδρος Μακρόν τον Μάιο του 2022, έχουν υπογραμμίσει την ανάγκη για πλήρη υποστήριξη προς τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, γιατί «είναι ο μόνος νόμιμος θεσμός που μπορεί να εγγυηθεί την καθολική ασφάλεια της υγείας και να μας επιτρέψει συλλογικά να έχουμε μια συντονισμένη, ενιαία και υποστηρικτική αντίδραση».

Έτσι, εκτός από το γεγονός ότι οι ευρωπαϊκές συνεισφορές προς τον ΠΟΥ κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού σχεδόν διπλασιάστηκαν, η ευρωπαϊκή ηγεσία ακολουθεί πιστά τις συστάσεις του ΠΟΥ και οι ευρωπαϊκές χώρες που έχουν υπογράψει συμβάσεις μαζί του πρέπει να εφαρμόζουν αυστηρά τις πολιτικές του.

Η απάτη σχετικά με τα «σεξουαλικά δικαιώματα»

Για να κατανοήσουμε τι ακριβώς συμβαίνει στα γαλλικά σχολεία, και πιθανόν στα σχολεία άλλων ευρωπαϊκών χωρών, από το Νηπιαγωγείο έως την τελευταία τάξη του Λυκείου, η οργάνωση «Mamans Louves» («Μαμάδες Λύκαινες») παρουσίασε 46 συγκεκριμένα περιστατικά διδασκαλίας σεξουαλικής αγωγής και άλλες δραστηριότητες που δεν είναι κατάλληλες για την ηλικία των μαθητών και αναφέρθηκαν από τα ίδια τα παιδιά, τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς τους.

Για παράδειγμα, υπάρχουν αναφορές ότι σε τάξεις προνηπιαγωγείου ζητήθηκε η συλλογή βιβλίων σχετικά με την ταυτότητα φύλου. Αυτή η πρωτοβουλία χαρακτηρίζεται ως «πράξη περηφάνειας», στο πλαίσιο της ενίσχυσης της προπαγάνδας υπέρ της κοινότητας LGBT+ στα σχολεία.

Κατά τη διάρκεια του Νηπιαγωγείου, τα παιδιά έχουν διδαχθεί για την αυτοϊκανοποίηση, την πρόληψη της σεξουαλικής κακοποίησης, και για την παρενόχληση της «πριγκίπισσας» Κέβιν, ενώ από την ηλικία των τριών ετών έχουν ακούσει ιστορίες για τρανς άτομα, πέρα από τα κλασικά παραμύθια.

Η νεράιδα που «μεταμορφώνει τα κοριτσάκια σε αγοράκια»

Στην πρώτη τάξη του Δημοτικού, σε συνεδρίες σεξουαλικής αγωγής, οι μαθητές ενημερώθηκαν ότι ένα μικρό κορίτσι μπορεί να γεννηθεί με ένα «κουτί» ή ένα «ζιζί» και ότι μπορεί να έχει «ευχαρίστηση» και από τα οπίσθια.  Παράλληλα, «πρωτάκια» φέρεται να έμαθαν τα χρώματα στα αγγλικά της κοινότητας LGBT+ χρησιμοποιώντας… κυλόττες και ενημερώθηκαν για την νεράιδα που «αλλάζει τα κοριτσάκια σε αγοράκια»…

Στη δευτέρα τάξη, οι μαθητές διδάχτηκαν για το πως παράγεται μεταξύ άλλων το σπέρμα, «τις κινήσεις που πρέπει να γίνονται κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής», «την ιδεολογία του φύλου σε όλες του τις μεταλλάξεις…».

Αυτά είναι μερικά από τα σοκαριστικά παραδείγματα που ανέφεραν τα παιδιά σχετικά με το τι είδαν και έμαθαν από τις συνεδρίες σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης που περιλαμβάνονται στο σχολικό τους πρόγραμμα.

Σε μεγαλύτερες τάξεις, όπως στο Γυμνάσιο, μαθαίνουν για την απομίμηση του φαλλού (δηλαδή τον δονητή) και τη χρήση του, ενώ στο Λύκειο, οι μαθητές μπορούν να διδαχτούν τις διάφορες σεξουαλικές στάσεις ανά τους αιώνες.

Ανοίγοντας τον δρόμο για τη σταδιακή αποδοχή της παιδοφιλίας

Μελετώντας τους «Κανόνες για τη σεξουαλική αγωγή στην Ευρώπη» που δημοσιεύθηκαν από τον ΠΟΥ το 2010 και τη «Διακήρυξη των σεξουαλικών δικαιωμάτων» της Διεθνούς Ομοσπονδίας Προγραμματισμένης Γονιμότητας (IPPF), πάνω στους οποίους βασίζεται ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, γίνεται σαφές πως όλα συγχέονται, χωρίς ποτέ να λαμβάνεται υπόψη η παιδική ψυχοσύνθεση ή η προστασία του παιδιού.

Παρά το γεγονός ότι αυτά τα δύο βασικά κείμενα υποτίθεται πως είναι συμβουλευτικά, στην πραγματικότητα αποτελούν τα πρότυπα για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία της Ευρώπης.

Όπως υποστηρίζουν ψυχολόγοι και παιδοψυχίατροι, «αν και τα παιδιά έχουν αισθήσεις, δεν έχουν σεξουαλικότητα σε πολύ μικρές ηλικίες. Συνεπώς, το να βλέπουν εικόνες σεξουαλικής φύσης ή να γίνεται αναφορά στην ενήλικη σεξουαλικότητα με χυδαίο σχεδόν τρόπο θα μπορούσε να οδηγήσει σε σεξουαλικό εθισμό, παρορμητική συμπεριφορά ή παραβατικότητα».

Τουλάχιστον τρεις συνεδρίες σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα ευρωπαϊκά σχολεία

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εξετάζεται να καθιερωθούν τουλάχιστον τρεις συνεδρίες σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα ευρωπαϊκά σχολεία τον χρόνο. Κάποιες χώρες, όπως είναι η Γαλλία και η Κύπρος, τις έχουν ήδη συμπεριλάβει στο εκπαιδευτικό τους σύστημα. «Αν ωστόσο το μελλοντικό τους περιεχόμενο αντλείται από τις συστάσεις του ΠΟΥ -που, όπως φαίνεται, συμβαίνει-, ο οποίος επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από διάφορες ιδεολογίες, ενδέχεται η διδακτική ύλη να έχει αντίκτυπο στη συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξη των πολύ μικρών παιδιών και θα μπορούσαν να αλλοιωθούν οι αντιλήψεις τους», προειδοποιεί η ειδική σύμβουλος Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης Σοφί Οντουζέ, η οποία βασίζεται στο έργο ιατρών που ειδικεύονται στην παιδική και εφηβική ηλικία, όπως ο διάσημος παιδοψυχίατρος Μορίς Μπερζέ ή ο παιδίατρος Ρεζίς Μπρουνό.

Ορισμένοι επιστήμονες υποστηρίζουν πως «τα πρότυπα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης του ΠΟΥ δεν είναι τίποτα άλλο από την ανάπτυξη της σεξουαλικής δυναμικής του παιδιού» με τη βοήθεια των ενηλίκων, τα παιδιά θα πρέπει να καθοδηγούνται προς αυτήν την κατεύθυνση. Η επικινδυνότητα μιας τέτοιας προσέγγισης είναι ότι το παιδί θα μπορούσε να συναινέσει σε σεξουαλική επαφή με έναν ενήλικα, καθώς, σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, το σεξουαλικό δικαίωμα ανήκει σε όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Αυτό το γεγονός ανοίγει τον δρόμο για τη σταδιακή αποδοχή της παιδοφιλίας ως φυσιολογικής κατάστασης, δεδομένου ότι τα παιδιά θα μαθαίνουν πως είναι σεξουαλικά όντα από τη γέννησή τους και διαθέτουν σεξουαλικό προσανατολισμό.

Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Χορηγούμενο
Back to top button