Θυμίζουμε ότι ο 59χρονος σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς ο οποίος συνελήφθη, έχει κριθεί προφυλακιστέος.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τα όσα αναφέρει έγγραφο αυτό, είναι σαφώς σοβαρά και κρίσιμα. Σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται, οι βάρδιες στο σταθμό Λάρισας είναι οι εξής: 06.00 – 15.00, 14.00 – 23.00 και 22.00 – 07.00.
Αυτό σημαίνει ότι για διάστημα μιας ώρας, η μία βάρδια συμπίπτει με την άλλη. Έτσι σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο, οι δύο πρωινοί, συναντούν τους δύο απογευματινούς το διάστημα 14:00-15:00, ενώ οι δύο απογευματινοί συναντούν τον έναν βραδινό στο διάστημα μεταξύ 22:00-23:00, που σημαίνει ότι θα έπρεπε να βρίσκονται ταυτόχρονα τρεις σταθμάρχες εκείνο το διάστημα.
Βάσει των στοιχείων, το μοιραίο βράδυ στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός και εκείνη τη στιγμή το «κλειδί» ορθώς άλλαξε, για να περάσει ο συρμός. Το μεγάλο ερώτημα που διατυπώνεται, είναι γιατί μετά δεν γύρισε το κλειδί και τελικά πόσοι σταθμάρχες ήταν παρόντες στο σταθμό.
Ήταν τρεις, όπως θα έπρεπε και όπως δείχνει το βαρδιόχαρτο. Και ποιος από τους σταθμάρχες έκανε την αλλαγή του κλειδιού;
Επίσης, γιατί δεν επανέφερε κανένας το κλειδί επί σχεδόν μία ώρα (μέχρι τις 23:07 που πέρασε το Intercity);
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος και ο σύντροφός του προχώρησαν στο επόμενο βήμα της σχέσης τους μετά…
Ο Γιώργος Αυτιάς συμμετείχε στην εκπομπή «ΣΗΜΕΡΑ» του ΣΚΑΙ. Όπου παρουσίασε μια σύγκριση των τιμών…
Μια τραγωδία σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 18 Οκτωβρίου στο Κορωπί, όταν ένας 17χρονος υπέστη…
Απεβίωσε σε ηλικία 90 ετών η Χαρά Κιοσσέ, δημοσιογράφος και συγγραφέας, που υπήρξε στενή συνεργάτης…
Αυτό είναι το διάσημο καρότο κέικ του Rose Bakery στο Παρίσι Έτσι, αν έχετε βρεθεί…
Αλλάζει το κλίμα, με τον βοριά να προκαλεί δυσκολίες στη ζωή μας. Τα ξημερώματα της…