Θυμίζουμε ότι ο 59χρονος σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς ο οποίος συνελήφθη, έχει κριθεί προφυλακιστέος.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τα όσα αναφέρει έγγραφο αυτό, είναι σαφώς σοβαρά και κρίσιμα. Σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται, οι βάρδιες στο σταθμό Λάρισας είναι οι εξής: 06.00 – 15.00, 14.00 – 23.00 και 22.00 – 07.00.
Αυτό σημαίνει ότι για διάστημα μιας ώρας, η μία βάρδια συμπίπτει με την άλλη. Έτσι σύμφωνα με το βαρδιόχαρτο, οι δύο πρωινοί, συναντούν τους δύο απογευματινούς το διάστημα 14:00-15:00, ενώ οι δύο απογευματινοί συναντούν τον έναν βραδινό στο διάστημα μεταξύ 22:00-23:00, που σημαίνει ότι θα έπρεπε να βρίσκονται ταυτόχρονα τρεις σταθμάρχες εκείνο το διάστημα.
Βάσει των στοιχείων, το μοιραίο βράδυ στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός και εκείνη τη στιγμή το «κλειδί» ορθώς άλλαξε, για να περάσει ο συρμός. Το μεγάλο ερώτημα που διατυπώνεται, είναι γιατί μετά δεν γύρισε το κλειδί και τελικά πόσοι σταθμάρχες ήταν παρόντες στο σταθμό.
Ήταν τρεις, όπως θα έπρεπε και όπως δείχνει το βαρδιόχαρτο. Και ποιος από τους σταθμάρχες έκανε την αλλαγή του κλειδιού;
Επίσης, γιατί δεν επανέφερε κανένας το κλειδί επί σχεδόν μία ώρα (μέχρι τις 23:07 που πέρασε το Intercity);
Πως είναι να σε κατασπαράζει ένας καρχαρίας; Συγκλονιστικές εικόνες μέσα από τα τα σαγόνια του…
Τροχαίο σοκ στην Καβάλα με αυτοκίνητο που απογειώθηκε από το δρόμο και σφηνώθηκε σε 3οροφο…
Χάρτης σοκ με τους στόχους της Ρωσίας στην Ευρώπη... Σε πόση ώρα μπορεί να πλήξει…
Black Friday: Η ανατριχιαστική ιστορία της μέρας που έγινε θεσμός και οι μαύρες σελίδες Black…
Ποιός είναι ο φιλόλογος και υποψήφιος διδάκτωρ του ΕΚΠΑ που συνελήφθη στη γιάφκα στο Παγκράτι;…
«Καταπέλτης» ο Καραμανλής για τη διαγραφή Σαμαρά! Ολόκληρη η ομιλία του πρώην Πρωθυπουργού στην Πάτρα…