Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η εφαρμογή της μέσω συστημάτων Ρομποτικής επιφέρουν μεταβολές στην καθημερινότητά μας και συνοδεύονται από την εξαφάνιση πολλών επαγγελμάτων. Ήδη, βλέπουμε την παρουσία ρομπότ σε αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταποιητικές εταιρείες. Φαρμακευτική βιομηχανία, και τουριστικές υπηρεσίες.
Εκατομμύρια θέσεις εργασίας αναμένεται να χαθούν στα επόμενα χρόνια. Καθώς παραδοσιακά επαγγέλματα μετασχηματίζονται σε ψηφιακά και αυξάνονται θέσεις εργασίας που συνδέονται με την τεχνητή νοημοσύνη σε διάφορους τομείς.
Οι προβλέψεις των μελετητών κατά το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ υποδεικνύουν ότι έως και 85 εκατομμύρια θέσεις εργασίας μπορεί να εξαφανιστούν. Εξαιτίας της εκτεταμένης χρήσης ρομπότ.
Στη γεωργία, ρομπότ για τη συγκομιδή μηλιών, τον κυνηγόσκυλο ή την προστασία των κοπαδιών από λύκους αντιπροσωπεύουν μόνο μερικούς από τους αυτοματισμούς που έχουν εισαχθεί ήδη στην αγροτική παραγωγή, η οποία βλέπει το μέλλον της στον ψηφιακό κόσμο. Σε περιοχές με εύκολο έδαφος και μικρή κλίση, η χρήση ρομποτικών συστημάτων είναι πιο εφικτή.
Στη βιομηχανία και τη μεταποίηση, πολλοί κλάδοι χρησιμοποιούν ήδη ρομπότ, ενώ εκτιμάται ότι θα μειωθούν αισθητά οι θέσεις εργασίας σε εργοστάσια και βιομηχανίες λόγω της αυτοματοποίησης.
Στις μεταφορές, η αυτοματοποίηση έχει ήδη εφαρμοστεί σε ορισμένες περιοχές με αυτόνομα λεωφορεία και αναμένεται να μειώσει τις θέσεις εργασίας για οδηγούς και διανομείς.
Στον τομέα του εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να αυξήσει τις δραστηριότητές του σε βάρος του συμβατικού εμπορίου. Με αντίκτυπο στις θέσεις εργασίας των αποθηκαρίων και άλλων σχετικών θέσεων.
Στον τομέα του τουρισμού, η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη εφαρμοστεί σε διάφορες υπηρεσίες. Όπως καθαρισμός, ανανέωση πετσετών, και ρεσεψιονίστ, με αναμενόμενη μείωση θέσεων εργασίας σε αυτούς τους τομείς.
Στη ναυτιλία, οι αυτοματοποιημένες τεχνολογίες έχουν βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας μέσα στα καράβια. Ενώ στο μέλλον μπορεί να δούμε καράβια χωρίς πλήρωμα, με αντίκτυπο στις θέσεις εργασίας στα λιμάνια.
Στις υπηρεσίες, η τεχνητή νοημοσύνη έχει εφαρμοστεί ήδη σε τράπεζες και τηλεφωνικά κέντρα. Χωρίς να αντικαταστήσει εντελώς τον ανθρώπινο παράγοντα, που παραμένει ζωτικός για τον επίλογο και την αντιμετώπιση των αποτυχημένων αυτοματοποιημένων διαδικασιών.
Χορηγούμενο