EΛΛΑΔΑ

Τηλεθέαση – Μεγάλη σφαγή: Ποια εκπομπή έπεσε κάτω από το 1%;

Τηλεθέαση: Μεγάλη σφαγή το Σαββατοκύριακο! Ανατροπές και εκπλήξεις με μαγκαζίνο σε μονοψήφια νούμερα και μία εκπομπή να πέφτει κάτω και από το 1%!

Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος «έβγαλε εκτός» κάποια από τα αγαπημένα προγράμματα των τηλεθεατών. Έτσι, το βράδυ της Κυριακής, δεν προβλήθηκε επεισόδιο «Survivor All Star» ούτε η σειρά «Η Γη της Ελιάς». Έτσι, στη βραδινή ζώνη, συντροφιά κράτησαν τα προγράμματα του STAR.

Η σειρά «IQ» του καναλιού της Κηφισιάς σημείωσε 13,1% στο σύνολο και 12,9% στο δυναμικό κοινό ενώ το «First Dates» -το ριάλιτι αγάπης με τη Ζενεβιέβ- έκανε 14,4% και 17,6% αντίστοιχα. Το σίριαλ «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» του ALPHA, στις 20.00, έκανε 12,3% στο σύνολο και 13,9% στο δυναμικό κοινό. Οι «Πρωταγωνιστές», στο ίδιο κανάλι, έκαναν 11,4% και 7,3%.

Στην πρωινή ζώνη, ο Νίκος Μάνεσης ήταν ο απόλυτος νικητής. Το μαγκαζίνο «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έκανε 20% στο σύνολο και 21,2% στο δυναμικό κοινό ενώ η εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» του MEGA 12,5% και 14,9%.

Το ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Γεια σου» του ΣΚΑΪ, με τη Μαρία Μπακοδήμου, άγγιξε το 12,5% στο σύνολο και το 10% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Open Weekend», με την Ελένη Τσολάκη, κατάφερε να κρατήσει παρέα στο 5,4% του συνόλου και στο 6,3% του δυναμικού κοινού.

Στη μεσημεριανή ζώνη, το Γκραν Πρι Ισπανίας, που μεταδόθηκε από τον ΑΝΤ1, άγγιξε 15,4% στο σύνολο και 21,1% στο δυναμικό κοινό. Η εκπομπή του ALPHA, «Καλύτερα δε γίνεται!», με τη Ναταλία Γερμανού, έκανε 17,6% στο σύνολο και 16,2% στο δυναμικό κοινό αποδεικνύοντας για μία ακόμη ημέρα τη δυναμική της. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το μαγκαζίνο της ΕΡΤ1 «Δύο στη μία» περιορίστηκε στο 1,4% στο σύνολο και στο 0,9% στο δυναμικό κοινό.

Στην απογευματινή ζώνη, το «Cash or trash» του STAR κέρδισε το 13,2% στο σύνολο και το 15,4% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Kitchen Lab» του ALPHA έκανε 12,7% και 9,1% αντίστοιχα.

Back to top button