Χορηγούμενο
ΔΩΜΑΤΙΟ ΠΑΝΙΚΟΥ

‘Βόμβα’ Τσελέντη για την τραγωδία στα Τέμπη: «Όλα τα πολιτικά και μη λαμόγια που ευθύνονται για το χάλι των σιδηροδρόμων μας βγαίνουν λάδι!»

Ο καθηγητής Σεισμολογίας και διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Άκης Τσελέντης, με ανάρτησή του στο Facebook, σχολιάζει τα όσα διαδραματίζονται γύρω από την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών και κυρίως τα «πορίσματα» για τον υπεύθυνο της καταστροφής.

Μάλιστα, μεταξύ άλλων τονίζει πως:

«Όλα αυτά τα πολιτικά και μη λαμόγια που κυρίως ευθύνονται για το χάλι των σιδηροδρόμων μας βγαίνουν λάδι μα και με το C4I το ίδιο δεν έγινε;»

Χορηγούμενο

Και εκφράζει, μάλιστα, τη δυσαρέσκειά του για την εξεύρεση του εξιλαστήριου θύματος της όλης κατάστασης. Επίσης στρέφεται και κατά των ανευθυνο-υπεύθυνων που κατέχουν θέσεις ισχύος στο «Επιτελικό Κράτος».

Αναλυτικά η ανάρτηση Τσελέντη

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

«Φταίει η κατσίκα του γείτονα όχι ο τσοπάνης»

Χορηγούμενο

Δεν λειτουργεί τίποτα, χάνουμε και δεν βρίσκουμε τα τρένα, σκοτώνονται οι επιβάτες, αλλά εύκολα βρίσκουμε τα εξιλαστήρια θύματα.

Δυσχερής η θέση του άτυχου και μοιραίου σταθμάρχη πού ήδη συνελήφθη και απ’ ότι φαίνεται θα του φορτώσουν σχεδόν τα πάντα.

Εν το μεταξύ, οι κανονισμοί στον ΟΣΕ υποτίθεται ότι εκσυγχρονίστηκαν λόγω τεχνολογίας.

Αυτή περίπου την τεχνολογία, καίτοι από τούς ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας 2004, την χρυσοπληρώσαμε και δεν την εφαρμόσαμε ποτέ. Τις πιθανές μίζες όμως κάποιοι τις καρπώθηκαν…

Χορηγούμενο

Όλα αυτά τα πολιτικά και μη λαμόγια που κυρίως ευθύνονται για το χάλι των σιδηροδρόμων μας βγαίνουν λάδι μα και με το C4I το ίδιο δεν έγινε;

Πρόκειται για το διαβόητο σύστημα ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, το οποίο προμηθευτήκαμε από την εταιρεία SAIC (με υπεργολάβο τη Siemens) έναντι περίπου 260 εκατομμυρίων ευρώ και το οποίο ουσιαστικά δεν δούλεψε ποτέ, τουλάχιστον για τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκε!

Κατά τα άλλα φταίει αποκλειστικά ο σταθμάρχης… Ναι βρε φταίει ο Σταθμάρχης! Βρήκατε το εξιλαστήριο θύμα. Αυτός φταίει! Όχι αυτός που εκανε το ρουσφέτι και τον διόρισε εκεί μετά από ελλιπέστατη εκπαίδευση ενός μόνο μήνα, ούτε όσοι άφησαν τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, τόσα χρόνια στο χάλι τους, χωρίς τηλεδιοίκηση.

(**) https://www.efsyn.gr/…/150286_skandalo-olympiakon…

Χορηγούμενο
(**) ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΥΠΟ – ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΔΩ ΘΑ ΤΑ ΚΡΥΨΟΥΝ …

Το επιβατικό τρένο που εμπλέκεται στο ατύχημα έχει γνωστό ιστορικό. Το ETR 470 που παράγει η Fiat Ferroviaria είχε προβλήματα από τότε που τέθηκε σε κυκλοφορία στη διαδρομή Μιλάνο-Ελβετία τη δεκαετία του 90. Εν τω μεταξύ, τα πολυάριθμα προβλήματα του τρένου το έχουν ονομάσει “βουνίσιο φέρετρο”, “τουαλέτα σιδηρόδρομου” κλπ. ανάμεσα σε εκείνους που ταξίδεψαν μαζί του. Εντάξει, τώρα πάμε στο πραγματικά ενδιαφέρον κομμάτι.

Οι Ελβετοί ξεφορτώθηκαν το ETR 470 μετά από πολλά σκάνδαλα. Ήθελαν να το πουλήσουν για παλιοσίδερα, αλλά εμφανίστηκε εταιρεία που ενδιαφέρεται να το αγοράσει: Ferrovie dello Stato Italiane (FSI). Το 2018 η FSI αγόρασε το 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο Έλληνας σιδηροδρομικός χειριστής, σε δημοπρασία τραγουδιού στην οποία πλήρωνε μόνο… 45 εκατ. ευρώ!!!

Μετά την ιδιωτικοποίηση, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα, η FSI έφερε «state of the art train», σύμφωνα με δηλώσεις τους, το brand… ETR 470! Μάλλον μαντεύεις από πού πήρε το τρένο η FSI. Οι γνώστες λένε από την αρχή σε δημόσιες δηλώσεις κάτι σαν «μείνετε μακριά από αυτά τα τρένα. ’ Και εδώ έρχεται η τρέλα!

Το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι όταν η ιδιωτικοποίηση FSI «κληρονόμησε» μια εξαίρεση από τους κανόνες της ΕΕ σχετικά με την αποζημίωση επιβατών, έτσι τώρα οι άνθρωποι βλέπουν τον εαυτό τους τραυματισμένο (τον πιο ευτυχισμένο από αυτούς) και αζημίωτο, να αναγκάζονται να πληρώσουν από την τσέπη τους για υγειονομική περίθαλψη. Ο καπιταλισμός στο ψωμί, παιδιά!

Η ανάρτηση του καθηγητή Σεισμολογίας και, μάλιστα, Διευθυντή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Άκη Τσελέντη  στο Facebook

Χορηγούμενο

Χορηγούμενο

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
Χορηγούμενο
Back to top button