Μια τούρτα που κοστίζει στους καναλάρχες εκατομμύρια ευρώ και έχουν την απαίτηση τα πάντα να λειτουργούν ρολόϊ.
Κι όμως δυστυχώς όχι… Το σύστημα μετρήσεων είναι απαρχαιωμένο. Το δείγμα αν και έχει αλλάξει όπως υποστηρίζουν κάποιοι δεν είναι αντιπροσωπευτικό… Και δεν έχουν εισαχθεί οι νέες μέθοδοι που ισχύουν στο εξωτερικό.
Οι αλλαγές από την επόμενη σεζόν αυτή του 2024 – 2025. Η μέτρηση θα ξαναγυρίσει στο 90’ και στο 2000 και θα μετράει το σύνολο του κοινού.
Επίσης θα υπάρχει αναλυτική μέτρηση και για το διαδίκτυο (έχει ήδη αρχίσει και εφαρμόζεται) και είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να αποχωρήσει η ΕΡΤ από τη μέτρηση της τηλεθέασης αλλά και τη διαφήμιση.
Επίσης όπως ακούγεται έντονα στη μιντιακή πιάτσα να υπάρξει εκ νέου προσπάθεια δημιουργίας και δεύτερης εταιρίας τηλεθέασης και τα κανάλια να υπολογίζουν τον μέσο όρο των δύο εταιριών για τα προγράμματά τους.
Ως παλιός και έμπειρος στο μιντιακό ρεπορτάζ να σας θυμίσω ότι αντίστοιχη προσπάθεια είχε γίνει και στο μακρινό παρελθόν:
Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και συγκεκριμένα το 1999 η εταιρία Taylor Nelson Sofres Metrisis που ξεκίνησε παράλληλα μετρήσεις με τηνAGB (Δεν είχε συγχωνευτεί ακόμη με τηNielsen).
H δεύτερη εταιρία σταμάτησε την λειτουργία της το 2002… Για τον απλούστατο λόγο πως κανένα από τα τότε μεγάλα κανάλια και τις διαφημιστικές δεν έδιναν σημασία στα νούμερά της. Και επέμεναν επίσης στο μπούσουλα της AGB.
Να δούμε εάν αυτό θ’ αλλάξει τώρα…
Παναθηναϊκός: Νέα εξέλιξη «βόμβα» για τον Βαλαντσιούνας, κυριολεκτικά, την τελευταία στιγμή πριν τις υπογραφές Ενώ…
Πως η στάση του ύπνου επιδρά στην υγεία μας; Ανάλογα το πλευρό που κοιμόμαστε η…
Πρόταση γάμου εφιάλτης στη Λευκάδα με 24χρονη γυναίκα που κατέρρευσε ξαφνικά στην πιο ρομαντική στιγμή…
Δεν θα πιστεύετε το τι συμβαίνει στον οργανισμό μας όταν τρώμε τα κουκούτσια από το…
Σοκ και τρόμος στον Ασπρόπυργο όταν άγνωστοι άνοιξαν πυρ και πυροβόλησαν με καραμπίνα τρία μικρά…
Ο πρόεδρος της EuroLeague, Ντέγιαν Μποντιρόγκα, έδωσε συνέντευξη όπου αναφέρθηκε σε σημαντικά θέματα. Από συναντήσεις…