Μια τούρτα που κοστίζει στους καναλάρχες εκατομμύρια ευρώ και έχουν την απαίτηση τα πάντα να λειτουργούν ρολόϊ.
Κι όμως δυστυχώς όχι… Το σύστημα μετρήσεων είναι απαρχαιωμένο. Το δείγμα αν και έχει αλλάξει όπως υποστηρίζουν κάποιοι δεν είναι αντιπροσωπευτικό… Και δεν έχουν εισαχθεί οι νέες μέθοδοι που ισχύουν στο εξωτερικό.
Οι αλλαγές από την επόμενη σεζόν αυτή του 2024 – 2025. Η μέτρηση θα ξαναγυρίσει στο 90’ και στο 2000 και θα μετράει το σύνολο του κοινού.
Επίσης θα υπάρχει αναλυτική μέτρηση και για το διαδίκτυο (έχει ήδη αρχίσει και εφαρμόζεται) και είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να αποχωρήσει η ΕΡΤ από τη μέτρηση της τηλεθέασης αλλά και τη διαφήμιση.
Επίσης όπως ακούγεται έντονα στη μιντιακή πιάτσα να υπάρξει εκ νέου προσπάθεια δημιουργίας και δεύτερης εταιρίας τηλεθέασης και τα κανάλια να υπολογίζουν τον μέσο όρο των δύο εταιριών για τα προγράμματά τους.
Ως παλιός και έμπειρος στο μιντιακό ρεπορτάζ να σας θυμίσω ότι αντίστοιχη προσπάθεια είχε γίνει και στο μακρινό παρελθόν:
Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και συγκεκριμένα το 1999 η εταιρία Taylor Nelson Sofres Metrisis που ξεκίνησε παράλληλα μετρήσεις με τηνAGB (Δεν είχε συγχωνευτεί ακόμη με τηNielsen).
H δεύτερη εταιρία σταμάτησε την λειτουργία της το 2002… Για τον απλούστατο λόγο πως κανένα από τα τότε μεγάλα κανάλια και τις διαφημιστικές δεν έδιναν σημασία στα νούμερά της. Και επέμεναν επίσης στο μπούσουλα της AGB.
Να δούμε εάν αυτό θ’ αλλάξει τώρα…
Σάλος: Διάσημος ράπερ βγήκε γυμνός στους δρόμους και τον έκλεισαν άρον άρον στο ψυχιατρείο Ο…
Πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από πονοκεφάλους, συχνά τους αποδίδουν σε «μάτιασμα» ή βασκανία. Ωστόσο, ο…
Μια δυσάρεστη είδηση έρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Καθώς ο Μπρεντ Χιντς (Brent Hinds), κιθαρίστας…
Συνελήφθη ο πατέρας κορυφαίου μπασκετμπολίστα αφού μαχαίρωσε προπονητή για μια θέση πάρκινγκ Ο Μαρσέλες Μπράουν,…
Απίστευτο: Τι κάνει και πως είναι σήμερα η Ιμάνι Κελίφ, η τρανς πυγμάχος, που προκάλεσε…
Με τη διάθεση όλων των εισιτηρίων διαρκείας για τη νέα σεζόν στην Euroleague, ο Παναθηναϊκός…