ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Απίστευτο ρουσφέτι πίσω από την τραγωδία στα Τέμπη: Μετακλητός υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας και πρώην αχθοφόρος ο σταθμάρχης!

Η Ελλάδα των κομματικών μετατάξεων και των ρουσφετιών, έδωσε μία τραγωδία που όμοιά της η χώρα έχει να ζήσει από τότε που έγινε «κράτος» (που λέει ο λόγος…) το 1830 και τα παρακάτω γεγονότα είναι χαρακτηριστικά: Πρώην αχθοφόρος στον ΟΣΕ, που ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας και εκπαιδεύτηκε πριν από λίγους μήνες φαίνεται πως είναι ο 60χρονος σταθμάρχης που είχε βάρδια στον σταθμό της Λάρισας τη νύχτα του δυστυχήματος με τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη!

Πάλι καλά που δεν τον έβαλαν και επικεφαλής της εναέριας κυκλοφορίας το «Ελευθέριος Βενιζέλος», δηλαδή!

Από υπάλληλος της Κεραμέως, υπάλληλος στον Καραμανλή! Ποιο είναι το πρόβλημα; Κυβερνητική πρόσληψη, έτσι ή αλλιώς!

Ο σταθμάρχης έκανε και ανάρτηση στα social media στις 24 Ιανουαρίου, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή», που σημαίνει ότι ανέλαβε πριν από περίπου ένα μήνα.

Όπως δήλωσε ο συνάδελφός του, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας. Ανέλαβε σταθμάρχης πρόσφατα και είχε βάρδια τη στιγμή της τραγωδίας στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμάρχης έχει συλληφθεί και κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ), καθώς χαρακτηρίζεται υπαίτιος του δυστυχήματος.

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι γύρισε το κλειδί για να μην μπει η επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με την εμπορική και ότι αυτό δεν έγινε. Δηλαδή πρόκειται για τεχνικό ζήτημα και όχι ανθρώπινη αμέλεια.

Η τραγωδία στα Τέμπη αναδεικνύει την απουσία σύγχρονων συστημάτων τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης τα οποία έχει κάθε σύγχρονος, ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος.

Πρόκειται για τα συστήματα του διευρωπαϊκού συστήματος ERTMS (European Railways Traffic Management System). Το οποίο αποτελείται από τα συστήματα ETCS (European Traffic Control System) και GSM – R (Global System Mobile for Rail).

Εάν λειτουργεί αυτό το σύστημα, η διαχείριση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται με σύγχρονο τρόπο. Καθώς τα δεδομένα κίνησης των τρένων στις γραμμές ελέγχονται με ψηφιακό τρόπο και σε άμεσο χρόνο. Αν λειτουργούσε αυτό το σύστημα, τότε θα υπήρχε έγκαιρη ειδοποίηση προς όλους, τους σταθμάρχες, το κέντρο κυκλοφορίας και τους μηχανοδηγούς. Δεν θα συνέβαινε η πολύνεκρη τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Recent Posts

Ποιό τηλεοπτικό κανάλι αγοράζει ο Δημήτρης Μελισσανίδης;

Ποιό τηλεοπτικό κανάλι αγοράζει ο Δημήτρης Μελισσανίδης; Θέμα χρόνου οι υπογραφές που θα αλλάξουν τα…

3 ώρες ago

Τα απίστευτα χρήματα που πλήρωσαν για ένα ταξίδι στο διάστημα

Τα απίστευτα χρήματα που πλήρωσαν Κινέζοι κροίσοι για ένα ταξίδι στο διάστημα που θα διαρκέσει…

4 ώρες ago

Ο Άγιος Δημήτριος και το σύγχρονο θαύμα

Ο Άγιος Δημήτριος με την πανίσχυρη εικόνα του και τους ισχυρούς συμβολισμούς και το σύγχρονο…

4 ώρες ago

Το Ισραήλ ξεκίνησε την επίθεση κατά του Ιράν

Το Ισραήλ ξεκίνησε την επίθεση κατά του Ιράν με σφοδρούς βομβαρδισμούς στην Τεχεράνη και κρίσιμους…

7 ώρες ago

Η Μαρία Μπακοδήμου ένα βήμα από το θάνατο

Η Μαρία Μπακοδήμου έφτασε ένα βήμα από το θάνατο καθώς έφυγε και επέστρεψε ξανά στη…

10 ώρες ago

Καυτό μοντέλο του OnlyFans έβγαλε 67 εκατομμύρια σε 3 χρόνια

Η Κορίνα Κοπφ καυτό μοντέλο του OnlyFans έβγαλε 67 εκατομμύρια μέσα σε 3 χρόνια και…

11 ώρες ago