ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χάος στην Αθήνα λόγω Μετρό: Οι δρόμοι που κλείνουν και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Σε τροχιά υλοποίησης έχει μπει η γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα και έτσι από την Τετάρτη (01/11) έως και την 1η Φεβρουαρίου 2024 θα ισχύσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου ειδικές κυκλοφοριακές εργασίες, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες.

Αναλυτικά, τίθενται σε εφαρμογή οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

Φάση 1

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος πέριξ της πλατείας Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Σκοπέλου, ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός αποκλεισμός του οδοστρώματος της οδού Κυψέλης από την πλατεία Κανάρη έως την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου με κατάληψη του ρεύματος κυκλοφορίας προς την οδό Σκοπέλου.

Αμφιδρόμηση του ρεύματος κυκλοφορίας προς πλατεία Κανάρη της οδού Κυψέλης και στο τμήμα αυτής από πλατεία Κανάρη έως την οδό Σκοπέλου.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Φάση 2

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 6,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Καλογερά, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Βελβενδού έως την συμβολή της με την οδό Κρίσσης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Ολικός αποκλεισμός της οδού Πυθίας 20,00 μ. περίπου μετά την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη στην οδό Πλατεία Κανάρη.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Σκοπέλου, ελάχιστου πλάτους 3,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Πυθίας από την συμβολή της με την οδό Πύθωνος έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Φάση 3

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Φωκ. Νέγρη έως 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κυψέλης, με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και για μήκος 15,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Κυψέλης στο ύψος της τριγωνικής νησίδας, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 8,00 μ. περίπου και για μήκος 30,00 μ. περίπου στην συμβολή της με την οδό Βελβενδού, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού πλατεία Κανάρη, ελάχιστου πλάτους 4,50 μ. περίπου από την συμβολή της με την οδό Πυθίας έως την συμβολή της με την οδό Φαιδριανών, με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Ολικός αποκλεισμός της οδού Βελβενδού από την συμβολή της με την οδό Φιλοτίμου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Χαρακτηρισμός ως αδιέξοδο της οδού Καλογερά από την συμβολή της με την οδό Σκοπέλου έως την εργοταξιακή κατάληψη.

Υποχρεωτική πορεία με στροφή δεξιά των οχημάτων που κινούνται από την οδό Καλογερά προς την οδό Σκοπέλου.

Καθορισμός του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής , επί της οδού Κασταλίας από την οδό Κερκύρας έως την οδό Κυψέλης, επί της οδού Κερκύρας από την οδό Βελβενδού έως την οδό Δελβίνου, από την οδό Φαέθοντος έως την οδό Ελάτειας και 20,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κασταλίας, επί της οδού Κρίσσης από την οδό πλατεία Κανάρη έως την οδό Πύθωνος και επί της οδού Πύθωνος από την οδό Κρίσσης έως την οδό Βελβενδού.

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Recent Posts

Γάλα σύκου: Ο ανεκτίμητος χυμός της φύσης

Το γάλα σύκου είναι ο ανεκτίμητος χυμός της φύσης με τα απίστευτα οφέλη για τον…

1 ώρα ago

Εκτίμηση σοκ για το Bitcoin: Που θα φτάσει η τιμή του μέσα στο 2025;

Εκτίμηση σοκ για το Bitcoin Που θα φτάσει η τιμή του στο 2025; Οι Προβλέψεις…

1 ώρα ago

Άγιο Όρος: Το θαυματουργό μυστικό των μοναχών για τον καρκίνο

Άγιο Όρος Στο φως το θαυματουργό μυστικό των μοναχών για να προστατεύονται από τον καρκίνο…

2 ώρες ago

Επιστήμονες βρήκαν που κρύβονται οι εξωγήινοι

Επιστήμονες βρήκαν που κρύβονται οι εξωγήινοι! Η απάντηση που θα σας αφήσει άφωνους και το…

8 ώρες ago

Αστυνομικός ερχόταν σε συνουσία με πτώματα ακόμη και παιδιών

Αστυνομικός που ήταν και παντρεμένος ερχόταν σε συνουσία με πτώματα ακόμη και μικρών παιδιών Αστυνομικός…

9 ώρες ago

Με ποιόν είναι παντρεμένη η Ειρήνη Μουρτζούκου;

Με ποιόν είναι παντρεμένη η Ειρήνη Μουρτζούκου; Η απάτη και η μπίζνα με τους εικονικούς…

10 ώρες ago