ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άγιο Βασίλη

Published by
Συντακτική Ομάδα

Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άγιο Βασίλη που έχει προκαλέσει σάλο

Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άγιο Βασίλη… Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άη Βασίλη… Η φετινή Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των φαρμακείων Boots προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, φέρνοντας στο προσκήνιο ζητήματα που αφορούν τη διαφορετικότητα και την εκπροσώπησή της στις διαφημίσεις. Στο επίκεντρο της διαμάχης βρίσκεται ο τρόπος παρουσίασης των χαρακτήρων, καθώς και τα μηνύματα που φαίνεται να προωθεί η καμπάνια.

Η ιστορία της διαφήμισης παρουσιάζει τον Άη Βασίλη ως έναν λευκό άντρα που ζει μία μάλλον αδρανή και «τεμπέλικη» ζωή. Αντίθετα, οι υπόλοιποι χαρακτήρες, που περιλαμβάνουν μαύρους, γυναίκες, άτομα της LGBTQ+ κοινότητας και άλλους, εμφανίζονται να εργάζονται σκληρά για να στηρίξουν τον πρωταγωνιστή. Επιπλέον, πολλοί από αυτούς με «woke» γλωσσικές αντωνυμίες, γεγονός που ενίσχυσε τις επικρίσεις από όσους θεωρούν ότι η διαφήμιση προωθεί μια συγκεκριμένη πολιτική και κοινωνική ατζέντα.

Ένα από τα σημεία που προκάλεσε μεγαλύτερη συζήτηση ήταν η συμμετοχή μιας μαύρης ηθοποιού, η οποία είχε απασχολήσει τη δημοσιότητα στο παρελθόν, όταν κατά τη διάρκεια της στέψης του βασιλιά Καρόλου είχε δηλώσει ότι η βασιλική οικογένεια είναι «υπερβολικά λευκή». Αυτό το γεγονός ενίσχυσε την αίσθηση πολλών ότι η καμπίνα δεν στοχεύει τόσο στον εορτασμό των Χριστουγέννων, αλλά περισσότερο στην προώθηση ενός πολιτικοποιημένου μηνύματος.

Οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν άμεσες, με τη δημιουργία του hashtag #boycottboots , μέσω του οποίου πολλοί καλούν σε μποϊκοτάζ της εταιρείας. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η Boots, όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες, αγνοούν τη γνώμη του ευρύτερου κοινού, προβάλλοντας μια διχαστική ατζέντα που δεν αντικατοπτρίζει τις παραδοσιακές αξίες ή το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Δείτε στο βίντεο την διαφήμιση που έχει προκαλέσει σάλο

Εκδηλώσεις «Pride», ομοφυλοφιλία και ΛΟΑΤΚΙ: Στόχος η ισότητα ή κάτι πιο «σκοτεινό»;

Η διαφήμιση φέρνει στο προσκήνιο τη σύγκρουση ανάμεσα στη σύγχρονη πολιτισμική πολυφωνία και τις αντιδράσεις του κοινού, με τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο οικονομικών συνεπειών όταν αγνοούν τις ευαισθησίες των καταναλωτών. Πλέον, μένει να φανεί αν η Boots θα υποστεί ζημιά ή αν θα διατηρήσει τη θέση της στην αγορά εν μέσω αυτής της θύελλας αντιπαράθεσης.

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Recent Posts

Η νέα ξανθιά Δανάη Μπάρκα: Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση μετά το “Πάμε Δανάη”

Λίγες ημέρες μετά το απρόσμενο φινάλε της εκπομπής «Πάμε Δανάη» στο MEGA, η Δανάη Μπάρκα…

39 λεπτά ago

Ποιοι γιορτάζουν αύριο 18 Μαΐου 2025

Κυριακή 18 Μαΐου 2025, η Εκκλησία τιμά την Κυριακή της Σαμαρείτιδος, ανακαλώντας τη συνάντηση του…

57 λεπτά ago

Αριστοτέλης: Το απαγορευμένο όσπριο που προκαλεί ερωτική διέγερση και δεν επέτρεπε στους μαθητές του ο Πυθαγόρας να το τρώνε

Αριστοτέλης: Ποιό ήταν το απαγορευμένο όσπριο που προκαλεί ερωτική διέγερση και δεν επέτρεπε στους μαθητές…

2 ώρες ago

Σοκ: Πέθανε ξαφνικά γνωστός ράπερ λίγο πριν τη συναυλία του

Πέθανε ξαφνικά γνωστός ράπερ λίγο πριν τη συναυλία του... Ήταν μόλις 31 ετών και σκόρπισε…

3 ώρες ago

Προσοχή: Ποιά είναι τα πιο τοξικά μπαχαρικά και βότανα;

Προσοχή: Ποιά είναι τα πιο τοξικά μπαχαρικά και βότανα; Τα χρησιμοποιούμε καθημερινά και βρίσκονται σε…

4 ώρες ago

Τι σημαίνουν οι λέξεις «Αστερομάτα» και «τζιβαέρι» και από πού προέρχονται;

Τι σημαίνουν οι λέξεις «Αστερομάτα» και «τζιβαέρι» και από πού προέρχονται; Ένα λεκτικό κόσμημα που…

5 ώρες ago