ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άγιο Βασίλη

Published by
Συντακτική Ομάδα

Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άγιο Βασίλη που έχει προκαλέσει σάλο

Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άγιο Βασίλη… Χυδαία woke διαφήμιση για τα Χριστούγεννα και τον Άη Βασίλη… Η φετινή Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των φαρμακείων Boots προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, φέρνοντας στο προσκήνιο ζητήματα που αφορούν τη διαφορετικότητα και την εκπροσώπησή της στις διαφημίσεις. Στο επίκεντρο της διαμάχης βρίσκεται ο τρόπος παρουσίασης των χαρακτήρων, καθώς και τα μηνύματα που φαίνεται να προωθεί η καμπάνια.

Η ιστορία της διαφήμισης παρουσιάζει τον Άη Βασίλη ως έναν λευκό άντρα που ζει μία μάλλον αδρανή και «τεμπέλικη» ζωή. Αντίθετα, οι υπόλοιποι χαρακτήρες, που περιλαμβάνουν μαύρους, γυναίκες, άτομα της LGBTQ+ κοινότητας και άλλους, εμφανίζονται να εργάζονται σκληρά για να στηρίξουν τον πρωταγωνιστή. Επιπλέον, πολλοί από αυτούς με «woke» γλωσσικές αντωνυμίες, γεγονός που ενίσχυσε τις επικρίσεις από όσους θεωρούν ότι η διαφήμιση προωθεί μια συγκεκριμένη πολιτική και κοινωνική ατζέντα.

Ένα από τα σημεία που προκάλεσε μεγαλύτερη συζήτηση ήταν η συμμετοχή μιας μαύρης ηθοποιού, η οποία είχε απασχολήσει τη δημοσιότητα στο παρελθόν, όταν κατά τη διάρκεια της στέψης του βασιλιά Καρόλου είχε δηλώσει ότι η βασιλική οικογένεια είναι «υπερβολικά λευκή». Αυτό το γεγονός ενίσχυσε την αίσθηση πολλών ότι η καμπίνα δεν στοχεύει τόσο στον εορτασμό των Χριστουγέννων, αλλά περισσότερο στην προώθηση ενός πολιτικοποιημένου μηνύματος.

Οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν άμεσες, με τη δημιουργία του hashtag #boycottboots , μέσω του οποίου πολλοί καλούν σε μποϊκοτάζ της εταιρείας. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η Boots, όπως και άλλες μεγάλες εταιρείες, αγνοούν τη γνώμη του ευρύτερου κοινού, προβάλλοντας μια διχαστική ατζέντα που δεν αντικατοπτρίζει τις παραδοσιακές αξίες ή το πνεύμα των Χριστουγέννων.

Δείτε στο βίντεο την διαφήμιση που έχει προκαλέσει σάλο

Εκδηλώσεις «Pride», ομοφυλοφιλία και ΛΟΑΤΚΙ: Στόχος η ισότητα ή κάτι πιο «σκοτεινό»;

Η διαφήμιση φέρνει στο προσκήνιο τη σύγκρουση ανάμεσα στη σύγχρονη πολιτισμική πολυφωνία και τις αντιδράσεις του κοινού, με τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο οικονομικών συνεπειών όταν αγνοούν τις ευαισθησίες των καταναλωτών. Πλέον, μένει να φανεί αν η Boots θα υποστεί ζημιά ή αν θα διατηρήσει τη θέση της στην αγορά εν μέσω αυτής της θύελλας αντιπαράθεσης.

Συντακτική Ομάδα

Η συντακτική ομάδα του panictimes.gr απαρτίζεται από έμπειρους δημοσιογράφους και συντάκτες με πολυετή εμπειρία στον χώρο της ενημέρωσης. Διαβάστε πρώτοι αποκλειστικά ρεπορτάζ με έγκυρη, αξιόπιστη και άμεση ενημέρωση, καλύπτοντας ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Recent Posts

Αλλαγή σκηνικού: Ψυχρή εισβολή από Δευτέρα – Τι καιρό θα κάνει το Πάσχα;

Ο καιρός παραμένει ασταθής σήμερα, με προσωρινή βελτίωση αύριο και την Παρασκευή. Ωστόσο, ένα νέο…

4 λεπτά ago

Ζουμερό κοντοσούβλι φούρνου: Μια εύκολη συνταγή

Απολαύστε ένα ζουμερό και λαχταριστό κοντοσούβλι, ψημένο στο φούρνο του σπιτιού σας, με αυτόν τον…

20 λεπτά ago

Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού: Πρώιμα σημάδια που πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Η 2α Απριλίου κάθε έτους έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό,…

35 λεπτά ago

Θανατηφόρο τροχαίο: 19χρονος έπεσε με το αυτοκίνητό του από γέφυρα

Σε ένα τραγικό συμβάν, ένας 19χρονος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο ατύχημα που συνέβη…

42 λεπτά ago

Πέθανε ο Βαλ Κίλμερ: Η θρυλική καριέρα και η μάχη με την ασθένεια

Ο Βαλ Κίλμερ, ένας από τους πιο γνωστούς ηθοποιούς του Χόλιγουντ, άφησε την τελευταία του…

48 λεπτά ago

«Θάμνος στο μπικίνι»: Η νέα τάση για την ευαίσθητη περιοχή που έγινε μόδα στους νέους

«Θάμνος στο μπικίνι»: Η νέα τάση για την ευαίσθητη περιοχή που έγινε viral και μόδα…

3 ώρες ago