Η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco ξεκινά μια νέα πρωτοβουλία για να μειώσει τα απορρίμματα τροφίμων. Η εταιρεία εισάγει το “κίτρινο αυτοκόλλητο”. Το οποίο υποδεικνύει ότι ένα προϊόν πλησιάζει στην ημερομηνία λήξης του και διατίθεται δωρεάν.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος των προσπαθειών της Tesco να ελαχιστοποιήσει τα απόβλητα και να πετύχει τους στόχους της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Η δοκιμαστική εφαρμογή της νέας πολιτικής γίνεται σε λίγα καταστήματα Express. Και αφορά πελάτες που ψωνίζουν μετά τις 9:30 μ.μ.
Πριν τα δωρεάν τρόφιμα τοποθετηθούν στα ράφια, θα προσφέρονται σε φιλανθρωπικές οργανώσεις και στο προσωπικό.
Η ζήτηση για εκπτωτικά τρόφιμα στα σούπερ μάρκετ αυξάνεται συνεχώς, με τα δύο τρίτα των νοικοκυριών να αγοράζουν προϊόντα σε έκπτωση το 2023.
Σε ένα εσωτερικό σημείωμα που αποκαλύφθηκε από την εφημερίδα The Telegraph, η Tesco ενημέρωσε το προσωπικό ότι η πολιτική του “κίτρινου αυτοκόλλητου”. Με μηδενική τιμή στοχεύει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Εκπρόσωπος της αλυσίδας δήλωσε ότι η Tesco αναζητά συνεχώς καινοτόμους τρόπους για να μειώσει τα απορρίμματα τροφίμων. Τονίζοντας τη δέσμευση της εταιρείας για βιωσιμότητα και περιβαλλοντική ευθύνη.
Καθώς μεγάλο μέρος της Ιβηρικής χερσονήσου παραμένει στο σκοτάδι λόγω εκτεταμένων διακοπών ρεύματος που επηρεάζουν…
Το 2025 αναμένεται να είναι μια κομβική χρονιά για την απασχόληση στο δημόσιο τομέα. Καθώς…
Σήμερα, Τρίτη 29 Απριλίου 2025, η Εκκλησία τιμά τη μνήμη σημαντικών Αγίων. Σύμφωνα με το…
Τι κάνει και πως είναι σήμερα ο Τσάκας; Η ζωή και το άγνωστο δράμα του…
Χάκαρε την πεθερά της και έβγαλε στη φόρα τα ροζ μυστικά της με άλλους άντρες…
Ποικίλα κοινωνικά επιδόματα, συνολικού ύψους 182 εκατομμυρίων ευρώ, θα αρχίσουν να καταβάλλονται στους δικαιούχους την…