Η φετινή σεζόν της Euroleague αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταγράφοντας συνολικά πάνω από 910 εκατομμύρια προβολές. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της διοργανώτριας αρχής, η απήχηση κάθε ομάδας στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ενδιαφέρουσες διακυμάνσεις.
Ο Παναθηναϊκός AKTOR, πέρα από την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τίτλου, αναδείχθηκε πρωταθλητής και στην προτίμηση του κοινού των social media. Οι «πράσινοι» κατέκτησαν την πρώτη θέση με μεγάλη άνεση. Συγκεντρώνοντας 71,8 εκατομμύρια προβολές, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Παρτιζάν με διαφορά 14,3 εκατομμυρίων views.
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Ρεάλ Μαδρίτης με 51,1 εκατομμύρια προβολές, ενώ την πεντάδα ακολουθούν ο Ερυθρός Αστέρας και η Μπαρτσελόνα.
Είναι αναμενόμενο το ελληνικό ενδιαφέρον, μετά την ευρωπαϊκή κορυφή του Παναθηναϊκού AKTOR, να στρέφεται και στον Ολυμπιακό. Ωστόσο, παρά την πρωτιά του στην κανονική περίοδο και την πρόσφατη παρουσία του σε τρία συνεχόμενα Final Four, οι «ερυθρόλευκοι» καταλαμβάνουν μόλις την 17η θέση στην κατάταξη των προβολών στα social media, με 3,2 εκατομμύρια views. Πιο χαμηλά βρίσκεται μόνο η Άλμπα Βερολίνου με 1,8 εκατομμύρια προβολές.
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Δεσμεύεται όλη η περιουσία, κινητη και ακίνητη, της Πόπης Σεμερτζίδου -της πολιτεύτριας της…
Πατέρας θύματος σε απεργία πείνας και δίψας στο Σύνταγμα για τα Τέμπη Γιατί ζητά εκταφή…
Μπάμπα Βάνγκα και Νοστράδαμος είδαν μεγάλο πόλεμο στην Ευρώπη φέτος που θα οδηγήσει στο τέλος…
Ο Ρουί Βιτόρια βρίσκεται με το ένα πόδι εκτός Παναθηναϊκού, καθώς η διοίκηση του συλλόγου…
Η Κρήτη αντιμετωπίζει πρωτοφανή αύξηση στις αφίξεις μεταναστών. Με εκατοντάδες άτομα να έχουν φτάσει στο…
Πάνω από 74 εκατομμύρια ευρώ θα καταβληθούν σε 88.722 δικαιούχους κατά την περίοδο 15-19 Σεπτεμβρίου,…