Ο V8 μόνος του αποδίδει 775 ίππους, ενώ στη BMW M3 της δοκιμής, που έχει περάσει από διάφορες αναβαθμίσεις, ο επίσης διπλά υπερτροφοδοτούμενος. Αλλά μικρότερος σε κυβισμό καθότι τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά φτάνει τους 750 ίππους.
Επίσης με την ισχύ να διανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, η M3 ολοκλήρωσε τα 0-400 μέτρα σε 10,1 δευτερόλεπτα. Αναδεικνύοντας την τεράστια ισχύ της. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την Ferrari να ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 9,8 δεύτερα. Και με πολύ μικρή διαφορά από την BMW.
Ωστόσο η SF90 Stradale αναδείχθηκε νικήτρια και στις τρεις δοκιμασίες. Επιπλέον ξεπέρασε την BMW M3 και στο φρενάρισμα. Εμφανίζοντας μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.
Το αξιοσημείωτο είναι πως παρά το υβριδικό ταπεραμέντο και τα πολλά άλογα της Ferrari, η βελτιωμένη BMW καταφέρνει να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το ιταλικό supercar. Σχεδόν σε κάθε δοκιμασία. Και ας κοστίζει τέσσερις φορές λιγότερο…
Οι ψυχές ζουν και μας βλέπουν; Τι συμβαίνει κατά τις πρώτες ημέρες και αμέσως μετά…
Τι ήταν η Ιωάννα πριν γίνει η γνωστή Τούνη; Όλα στη φόρα... Πως από τα…
Το μέτρο της αλλαγής της ώρας θα ισχύσει κανονικά και φέτος. Η μετάβαση από τη…
Με ποιόν παντρεύτηκε η πρώην σύζυγος διάσημου ηθοποιού και έγινε κόμισσα; Το πολύκροτο διαζύγιο και…
Φαρμακοποιός κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για όσους παίρνουν βιταμίνη D... Όλα όσα πρέπει να…
Ποιοί και πως δηλητηρίασαν τον πρώην ηγέτη της Συρίας Μπασάρ αλ Άσαντ ενώ βρίσκεται υπό…