Ο V8 μόνος του αποδίδει 775 ίππους, ενώ στη BMW M3 της δοκιμής, που έχει περάσει από διάφορες αναβαθμίσεις, ο επίσης διπλά υπερτροφοδοτούμενος. Αλλά μικρότερος σε κυβισμό καθότι τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά φτάνει τους 750 ίππους.
Επίσης με την ισχύ να διανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, η M3 ολοκλήρωσε τα 0-400 μέτρα σε 10,1 δευτερόλεπτα. Αναδεικνύοντας την τεράστια ισχύ της. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την Ferrari να ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 9,8 δεύτερα. Και με πολύ μικρή διαφορά από την BMW.
Ωστόσο η SF90 Stradale αναδείχθηκε νικήτρια και στις τρεις δοκιμασίες. Επιπλέον ξεπέρασε την BMW M3 και στο φρενάρισμα. Εμφανίζοντας μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.
Το αξιοσημείωτο είναι πως παρά το υβριδικό ταπεραμέντο και τα πολλά άλογα της Ferrari, η βελτιωμένη BMW καταφέρνει να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το ιταλικό supercar. Σχεδόν σε κάθε δοκιμασία. Και ας κοστίζει τέσσερις φορές λιγότερο…
Σημαντικές αλλαγές αναμένονται στις αεροπορικές μετακινήσεις. Καθώς ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) ανακοίνωσε ότι…
Ο ουρανός του Απριλίου του 2025 θα φιλοξενήσει μια πανσέληνο με μια απαλή ροζ απόχρωση.…
Μια νέα παγκόσμια κατάταξη για το 2025 ανέδειξε τις πιο εύπορες πόλεις, εστιάζοντας στις μητροπόλεις…
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών γνωστοποίησε το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων για την πασχαλινή περίοδο. Το…
Σύμφωνα με το σημερινό εορτολόγιο, 12 Απριλίου, τιμώνται οι άγιοι: Άγιος Σέργιος Β' Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως…
Κατά τη διάρκεια του τετραημέρου 14-17 Απριλίου, θα πραγματοποιηθούν πληρωμές ύψους 103.486.646,64 ευρώ σε 150.159…