Ο V8 μόνος του αποδίδει 775 ίππους, ενώ στη BMW M3 της δοκιμής, που έχει περάσει από διάφορες αναβαθμίσεις, ο επίσης διπλά υπερτροφοδοτούμενος. Αλλά μικρότερος σε κυβισμό καθότι τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά φτάνει τους 750 ίππους.
Επίσης με την ισχύ να διανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, η M3 ολοκλήρωσε τα 0-400 μέτρα σε 10,1 δευτερόλεπτα. Αναδεικνύοντας την τεράστια ισχύ της. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την Ferrari να ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 9,8 δεύτερα. Και με πολύ μικρή διαφορά από την BMW.
Ωστόσο η SF90 Stradale αναδείχθηκε νικήτρια και στις τρεις δοκιμασίες. Επιπλέον ξεπέρασε την BMW M3 και στο φρενάρισμα. Εμφανίζοντας μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.
Το αξιοσημείωτο είναι πως παρά το υβριδικό ταπεραμέντο και τα πολλά άλογα της Ferrari, η βελτιωμένη BMW καταφέρνει να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το ιταλικό supercar. Σχεδόν σε κάθε δοκιμασία. Και ας κοστίζει τέσσερις φορές λιγότερο…
Ποιός είναι ο πρώην παίκτης ριάλιτι που ξυλοκόπησε ασφαλιστή στο Αίγιο; Το κίνητρο και η…
Ο φούρνος μικροκυμάτων αποτελεί αναμφίβολα μία από τις πιο καθοριστικές συσκευές σε κάθε σύγχρονο νοικοκυριό.…
Η υπόθεση της «αφέντρας Μαρίας Στάμη» και του άνδρα που φέρεται να κρατούσε σε κατάσταση…
Τι κρύβεται πίσω από την «αμνησία ονομάτων»; Η ψυχολογία εξηγεί γιατί ο εγκέφαλος ξεχνά τα…
Στις 14 Δεκεμβρίου, η Ορθόδοξη Εκκλησία τιμά τη μνήμη σημαντικών Αγίων, ενώ παράλληλα, η ημέρα…
Την ώρα που η κυβέρνηση βρίσκεται αντιμέτωπη με την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων από τους αγρότες,…