Ο V8 μόνος του αποδίδει 775 ίππους, ενώ στη BMW M3 της δοκιμής, που έχει περάσει από διάφορες αναβαθμίσεις, ο επίσης διπλά υπερτροφοδοτούμενος. Αλλά μικρότερος σε κυβισμό καθότι τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά φτάνει τους 750 ίππους.
Επίσης με την ισχύ να διανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, η M3 ολοκλήρωσε τα 0-400 μέτρα σε 10,1 δευτερόλεπτα. Αναδεικνύοντας την τεράστια ισχύ της. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την Ferrari να ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 9,8 δεύτερα. Και με πολύ μικρή διαφορά από την BMW.
Ωστόσο η SF90 Stradale αναδείχθηκε νικήτρια και στις τρεις δοκιμασίες. Επιπλέον ξεπέρασε την BMW M3 και στο φρενάρισμα. Εμφανίζοντας μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.
Το αξιοσημείωτο είναι πως παρά το υβριδικό ταπεραμέντο και τα πολλά άλογα της Ferrari, η βελτιωμένη BMW καταφέρνει να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το ιταλικό supercar. Σχεδόν σε κάθε δοκιμασία. Και ας κοστίζει τέσσερις φορές λιγότερο…
Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για τον κρίσιμο επαναληπτικό αγώνα με τη Ρέιντζερς στο…
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου 26 Ιουλίου στις Αφίδνες. Καθώς ξέσπασε πυρκαγιά σε…
Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε πυρετώδεις διεργασίες για την ενίσχυσή του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.…
Άρχισε να ξεδιπλώνεται η Αποκάλυψη του Ιωάννη; Σφραγίδες Σάλπιγγες και Φιάλες δείχνουν το τι έρχεται…
Μεγάλη δασική φωτιά τώρα στην Εύβοια - Ισχυροί άνεμοι στην περιοχή - Στο σημείο ισχυρές…
Ο Νίκος Χατζηνικολάου θύμα απάτης Ποιοί και πως τον εκμεταλλεύτηκαν; Η δημόσια έκκληση από τον…