Ο V8 μόνος του αποδίδει 775 ίππους, ενώ στη BMW M3 της δοκιμής, που έχει περάσει από διάφορες αναβαθμίσεις, ο επίσης διπλά υπερτροφοδοτούμενος. Αλλά μικρότερος σε κυβισμό καθότι τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά φτάνει τους 750 ίππους.
Επίσης με την ισχύ να διανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων, η M3 ολοκλήρωσε τα 0-400 μέτρα σε 10,1 δευτερόλεπτα. Αναδεικνύοντας την τεράστια ισχύ της. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε την Ferrari να ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 9,8 δεύτερα. Και με πολύ μικρή διαφορά από την BMW.
Ωστόσο η SF90 Stradale αναδείχθηκε νικήτρια και στις τρεις δοκιμασίες. Επιπλέον ξεπέρασε την BMW M3 και στο φρενάρισμα. Εμφανίζοντας μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.
Το αξιοσημείωτο είναι πως παρά το υβριδικό ταπεραμέντο και τα πολλά άλογα της Ferrari, η βελτιωμένη BMW καταφέρνει να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το ιταλικό supercar. Σχεδόν σε κάθε δοκιμασία. Και ας κοστίζει τέσσερις φορές λιγότερο…
Ένας απολαυστικός Παναθηναϊκός AKTOR έκανε μια εμφάνιση-ξέσπασμα, επικρατώντας της Ντουμπάι με το επιβλητικό 103-82 στο…
Το Αγιορείτικο πρόσφορο με προζύμι με την πνευματική δύναμη πίσω από την παράδοση και η…
Σκληρή αντίδραση και απειλές από τη Μόσχα για τη συνεργασία Ελλάδας και Ουκρανίας στην παραγωγή…
Σοκαριστικές νέες αποκαλύψεις από θύμα του Τζέφρι Έπσταϊν για τη συμπεριφορά και το πέος του.…
Η πολιτική πόλωση στις Ηνωμένες Πολιτείες λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, έπειτα από το βίντεο έξι…
Στέφανος Τσιτσιπάς: Ποιός έτρεχε με 210χλμ στην Αττική Οδό με το πολυτελές αυτοκίνητό του; Τι…