Μαρινέλλα: Τα συγκλονιστικά μυστικά και η άγνωστη ζωή της… Μετά από έξι δεκαετίες στο χώρο της μουσικής, η Μαρινέλλα συνεχίζει να παραμένει αειθαλής, γεμίζοντας τόσο στάδια όσο και νυχτερινά μαγαζιά, χαρίζοντας αξέχαστες στιγμές στο κοινό της (βίντεο με την πρόσφατη συνέντευξή της). Η Κικίτσα, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα όταν ζούσε στις φτωχογειτονιές της Θεσσαλονίκης, πήρε το καλλιτεχνικό όνομα Μαρινέλλα από ένα τσιγγάνικο τραγούδι. Ξεκινώντας από τα μπουλούκια, έφτασε να τραγουδήσει μέχρι και για τον Σάχη της Περσίας, ενώ με την κρυστάλλινη φωνή της έγινε η εκρηκτική ερμηνεύτρια που θαύμασαν μεγάλες προσωπικότητες όπως ο Σινάτρα, η Μπέργκμαν, αλλά και ο σημερινός πρωθυπουργός, καθώς και το ευρύ κοινό.
Οι γάμοι της με τον Στέλιο Καζαντζίδη και τον Τόλη Βοσκόπουλο την ανέδειξαν ακόμα περισσότερο, ενώ η καλλιτεχνική της πορεία ως πρωταγωνίστρια των μπουλουκιών, που αγαπήθηκε από τη σκηνή και το κοινό, είναι γεμάτη στιγμές θριάμβου. Η φωνή της, που μάγεψε ακόμη και τον Φρανκ Σινάτρα, την έκανε μούσα πολλών ανθρώπων. Αν και ξεκίνησε από ταπεινές καταβολές στη Θεσσαλονίκη, η Μαρινέλλα κατάφερε να κατακτήσει τις καρδιές των Ελλήνων και να γράψει ιστορία. Είναι από τις λίγες καλλιτέχνιδες που παραμένουν στην κορυφή για δεκαετίες και οι θαυμαστές της την αποκαλούν πάντα με το μικρό της όνομα: Μαρινέλλα.
Δεν είναι τυχαίο ότι το «Nox», το κέντρο όπου εμφανίζεται η σπουδαία Μαρινέλλα, αποτέλεσε προορισμό για τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, κατά τη διάρκεια μιας από τις σπάνιες βραδινές του εξόδους. Συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, Μαρέβα Γκραμπόφσκι, φωτογραφήθηκε με την ερμηνεύτρια, παραδεχόμενος ότι η Μαρινέλλα είναι αγαπημένη τραγουδίστρια όλης της οικογένειάς του. Αυτό αποδεικνύει ότι η Μαρινέλλα είναι μια καλλιτέχνιδα που ενώνει όλους, από τον πρωθυπουργό μέχρι τον απλό πολίτη, ανεξάρτητα από καταγωγή ή κοινωνική τάξη. Το όνομά της δεσπόζει και στο πρόσφατο βιβλίο του Γιάννη Ξανθούλη, «Μαρινέλλα – Οι νύχτες που έγιναν μεσημέρια», που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Διόπτρα.
Ο συγγραφέας, φίλος της διάσημης τραγουδίστριας, πέρασε μαζί της πολλές στιγμές, κυρίως τα μεσημέρια, συζητώντας και ανταλλάσσοντας αναμνήσεις γύρω από γεύματα που μαγείρευε ο ίδιος. Ο τίτλος του βιβλίου είναι εμπνευσμένος από αυτές τις συναντήσεις, οι οποίες έγιναν με αμοιβαίες εξομολογήσεις και αναμνήσεις που μοιράζονταν. Έτσι, ο Ξανθούλης, ο οποίος έχει βαθιά γνώση των περασμένων δεκαετιών, θεωρείται ο πλέον κατάλληλος για να αφηγηθεί τη ζωή της Μαρινέλλας, με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο.
«Είναι πραγματικά περίεργο συναίσθημα να κλείνεις τη ζωή σου σε ένα βιβλίο. Να γίνεται η καθημερινότητα τόσων δεκαετιών ανάγνωσμα. Αποκτάς συνείδηση αναγνώστη και θεατή και απορείς, όσο κι αν φαίνεται αστείο, για τις αντοχές σου», δηλώνει μιλώντας αποκλειστικά στο «ΘΕΜΑ» η Μαρινέλλα. «Στις “Νύχτες που έγιναν μεσημέρια” το καλό ήταν ότι είχαμε μια κουβεντιαστή παρέλαση της ζωής μου. Βρίσκαμε κοινούς τόπους με τον Γιάννη, πιανόμασταν από λεπτομέρειες για να επισημάνουμε τα σημαντικά, ξεστρατίζαμε δηλαδή από μια απλή ή έστω λογοτεχνική παράθεση βιογραφικών στοιχείων σε κάτι άλλο που μας έδινε την αίσθηση του μυθιστορήματος. Ενός μυθιστορήματος αληθινού… Αυτό ένιωσα. Σαν να κρυφοκοίταζα την περιπέτεια μιας γυναίκας με το όνομα Μαρινέλλα».
Μαρινέλλα: Ανατριχιάζουν τα τελευταία της λόγια
Ο εκδότης του βιβλίου χρησιμοποιεί για τη Μαρινέλλα την εικόνα ενός άγριου πλάσματος που κανείς δεν μπόρεσε ποτέ να χαλιναγωγήσει, μια περιγραφή που η ίδια σχολιάζει ως εξής… «Εγώ δεν ξέρω τι σόι αγρίμι κουβαλούσα, πάντως το ένιωθα να βρυχάται».
Πρωταγωνίστρια αμέτρητων επιτυχιών και ιστορικών εμφανίσεων, η αδάμαστη παρουσία της Μαρινέλλας, γεμάτη ενέργεια και πάθος, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με σπουδαία γεγονότα και σημαντικές στιγμές της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Από τις φιλίες της με εμβληματικές προσωπικότητες όπως ο Θεοδωράκης, ο Κούνδουρος, η Έλλη Παππά και η Αλίκη Βουγιουκλάκη, μέχρι τη σχέση της με κορυφαίους ηγέτες όπως ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, που την τίμησε με την παρουσία του, η Μαρινέλλα έχει αφήσει το στίγμα της. Ενδεικτική είναι η απόφασή της να αρνηθεί να τραγουδήσει στον γάμο του Ωνάση με την Τζάκι Κένεντι στον Σκορπιό, λέγοντας ότι εκείνη τη μέρα ήταν το ρεπό της. Ωστόσο, δέχτηκε την πρόσκληση του Σάχη της Περσίας, ζώντας ένα σκηνικό από τις «Χίλιες και μια Νύχτες» πριν την επανάσταση του Χομεϊνί.
Με την εξέλιξή της από συνεργάτιδα του Καζαντζίδη σε ανεξάρτητη ερμηνεύτρια, η Μαρινέλλα έγινε σύμβολο αυθεντικότητας, ζώντας πάντα «με τον δικό της τρόπο». Δεν λύγισε ούτε στις πιο δύσκολες στιγμές, όπως όταν περιόδευε χωρίς πόρους στη Ρωσία ή όταν αγωνιζόταν να επιβιώσει στα μετακατοχικά χρόνια. Πάντα ευγνώμων σε όσους τη στήριξαν, μνημονεύει ανθρώπους όπως ο Κατσαρός και πρώην συντρόφους της, ενώ φροντίζει να διατηρεί ορισμένες πτυχές της ζωής της ιδιωτικές.
Βίντεο σοκ: Η Μαρινέλλα κατέρρευσε πάνω στη σκηνή στο Ηρώδειο
«Σαν αστραπή. Γεννήθηκε στη Σαλονίκη το 1938, παραμονές του μεγάλου μακελειού. Παιδική ηλικία μες στα τραύματα που ακόμη δεν πολυκαταλάβαινε, μες τη φτώχεια που πότε γινόταν πανηγύρι και πότε αβάσταχτη πίκρα κι όμως. Πολλά τα “κι όμως”. Ολη η ζωή της “κι όμως”. Κι όμως, επέζησε σε κείνους τους χωματένιους δρόμους που λάσπωναν στο πρώτο ψιχάλισμα. Δρόμοι της μεταπολεμικής πολιτείας, με τον Μυροβλήτη Αϊ-Δημήτρη παρήγορη σκιά των επιζώντων με τις απουσίες των Εβραίων, που συνεχίζουν να στοιχειώνουν με τύψεις τη “νυφούλα του Θερμαϊκού”, όπως καυχιόνταν να την ονοματίζουν. Και φυσικά φτωχομάνα. Φτωχομάνα μεγάλης διάρκειας, όπως την τραγούδησε αργότερα η ίδια: Θεσσαλονίκη μου, μεγάλη φτωχομάνα, εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά», γράφει με ποιητική ακρίβεια στην εισαγωγή του βιβλίου η όμορφη πένα του Ξανθούλη βάζοντας το πλαίσιο όπου μεγάλωσε η Κική Παπαδοπούλου, στερνοπούλι μιας πολύτεκνης οικογένειας, με τον τίμιο ψαρά πατέρα Γιώργο Παπαδόπουλο να κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει τα προς το ζην, τα δύσκολα εκείνα χρόνια.
Ηταν εκείνος που δεχόταν μεν τα τρόφιμα που τους έδινε ο Γερμανός αξιωματικός των SS στην Κατοχή με αντάλλαγμα φρέσκα ψάρια, αλλά που αρνήθηκε το πολύτιμο τότε «δώρο» του, που ήταν ένα κουτί με φάρμακα, τα οποία πέταξε στη θάλασσα. Ηταν πάλι αυτός που δεν έφερε αντίρρηση στην κόρη του να ακολουθήσει τα παιδικά της όνειρα παραχωρώντας της μια σπάνια, για την εποχή, ελευθερία και ίσως να μην είναι τυχαίο που τον θάνατό του δεν τον ξεπέρασε ποτέ. Είναι και πάλι ο πατέρας της που έκρυβε στο υπόγειο τα εβραιόπουλα από το μένος των ναζί κατακτητών. Κι αυτός είναι που τόνωνε ψυχολογικά το μικρό πολυτάλαντο κορίτσι ώστε να εκπληρώσει τα όνειρά της, όταν ξεκίνησε από το παιδικό θέατρο παίζοντας και τραγουδώντας -μια μικρή Θεσσαλονικιά Σίρλεϊ Τεμπλ-περνώντας τη μια οντισιόν μετά την άλλη, ακόμα και από τον Αλκη Στέα.
Μεγαλώνοντας βρέθηκε να ακολουθεί τη μοίρα των καλλιτεχνών της εποχής, περιοδεύοντας μαζί με τα λεγόμενα μπουλούκια στην ελληνική επαρχία. Είναι συγκινητικές οι περιγραφές του Ξανθούλη γι’ αυτές τις ξεχωριστές ομάδες της εποχής που έμαθαν να παίζουν σε άγριες συνθήκες, λιποθυμώντας επί σκηνής από την πείνα ή κάνοντας υπαίθριο μπάνιο και μένοντας όπου βρουν. Οσο για το όνομα «Μαρινέλλα», η ίδια εξηγεί ότι προέκυψε από ένα τσιγγάνικο τραγούδι στην αναζήτηση ενός ψευδώνυμου για το πολύ κοινότοπο Κική Παπαδοπούλου, όταν βρέθηκε να τραγουδάει σε εξοχικό κέντρο στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης. Πολύ σύντομα, όμως, η τραγουδίστρια με το επιβλητικό όνομα Μαρινέλλα, αντί για το χαριτωμένο Κικίτσα, θα βρεθεί να παίζει καίριο ρόλο στο πλευρό, στα κέντρα αλλά και στη ζωή του Καζαντζίδη, ο οποίος θα τη φλερτάρει ζητώντας της να ανοιχτούν στη θάλασσα με τη βάρκα του πατέρα της. Ωστόσο, ποτέ η σχέση της με τον Καζαντζίδη δεν ήταν εύκολη ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται να υποστηρίζει στις συζητήσεις με τον Ξανθούλη, φροντίζοντας παράλληλα να προστατέψει, με όποιον τρόπο μπορεί, τη φήμη του αξέχαστου μουσουργού και αποσιωπώντας τις άσχημες στιγμές, απόρροια της παράφορης ζήλιας και του δύσκολου χαρακτήρα του αξέχαστου θρύλου.
Σε κρίσιμη κατάσταση η Μαρινέλλα με βαριά εγκεφαλική αιμορραγία
Ακόμα και οι συγκρούσεις που είχε με την πεθερά της Γεσθημανή, η οποία δεν την αποδέχτηκε παρά μόνο λίγο πριν το τέλος της, αφού η Μαρινέλλα ήταν η μόνη που έσπευσε στο πλευρό της, δεν αναφέρονται με κάθε λεπτομέρεια, καθώς τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Το τεράστιο μενταγιόν με τη φωτογραφία του γιου της μαρτυρά, για παράδειγμα, την άρρωστη σχέση που είχε η κυρά Γεσθημανή με τον Καζαντζίδη, όπως αντίστοιχα δηλωτική είναι η πρώτη άσχημη γνωριμία με τη νύφη της, ακόμα πιο άσχημη και από εκείνη που είχε η Μαρινέλλα με τη μητέρα του πατέρα του παιδιού της Σερπιέρη, η οποία μίλησε επαινετικά μόνο για το ωραίο χαμόγελο της παρ’ ολίγον νύφης της.
Παρόλο που η Μαρινέλλα δεν ήταν ποτέ ένθερμη υπέρμαχος του γάμου, οι περιστάσεις την οδήγησαν στο να παντρευτεί δύο φορές. Τα πρώτα χρόνια της σχέσης της με τον Καζαντζίδη ήταν εξαιρετικά δύσκολα από πολλές απόψεις. Αναγκαζόταν να ζει με την πεθερά της στη Νέα Ιωνία και αργότερα σε ένα αμφιβόλου φήμης ξενοδοχείο κοντά στον Σταθμό Λαρίσης. Οι καβγάδες ήταν συχνοί, όπως και οι χωρισμοί, αλλά εξίσου συχνές ήταν και οι επανασυνδέσεις τους. «Στο μεταξύ τα τραγούδια του ζεύγους Καζαντζίδη -Μαρινέλλας είχαν μεγάλο σουξέ, ενώ το πάντα φιλόξενο στους λαϊκούς τραγουδιστές “Ντομινό” αφιέρωνε σπαραξικάρδια ρεπορτάζ στην “ιστορική” επανένωσή τους. Δεν συζητιέται ότι η μερίδα του λέοντος σε όλα αυτά ανήκε στον Στέλιο, που βρισκόταν στην ακμή της καριέρας του. Η αποδοχή ήταν τεράστια. Ομως και η Μαρινέλλα βλέπει για πρώτη φορά το καλλιτεχνικό της όνομα στον παρθενικό της δίσκο, που είναι πολυτραγουδισμένο “Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ, εγώ σ’ αγάπησα και σ’ αγαπώ”. Συνθέτης ο Γιώργος Μητσάκης».
Οι συνθήκες υπό τις οποίες τραγουδούσαν τότε έμοιαζαν, όπως περιγράφει ο Ξανθούλης, με σκηνές από γουέστερν. Συχνές ήταν οι παρεξηγήσεις με τους νταήδες της εποχής, που κρατούσαν απειλητικά μαχαίρια καθ’ όλη τη βραδιά, τα οποία έκρυβαν κάτω από τα τραπέζια όταν εμφανιζόταν η Αστυνομία. Επιπλέον, οι τραυματισμοί από σπασμένα πιάτα ήταν καθημερινό φαινόμενο. Η κατάσταση ήταν τόσο επικίνδυνη που, λόγω ενός σπασμένου ποτηριού που παραλίγο να του στοιχίσει τη ζωή, ο Καζαντζίδης αποφάσισε να εγκαταλείψει πρόωρα την καριέρα του. Ο γάμος τους πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαΐου 1964, στην Αγία Βαρβάρα, Χαλανδρίου. «Τότε είχαμε και αυτοκίνητο, μια μεταχειρισμένη Mercedes 180 με φθαρμένη ταπετσαρία. Ευτυχώς, η Λούλα μας έραψε εμπριμέ καλύμματα. Το πρώτο μας σπίτι ήταν στους Αμπελόκηπους, ενώ η Ρένα Βλαχοπούλου έμενε κοντά μας και αργότερα, επί Βοσκόπουλου, μας πούλησε το σπίτι της στην Κηφισιά», λέει η Μαρινέλλα. Μετά τον γάμο, ζούσαν σε διαμέρισμα στην οδό Κνωσού, κοντά στην Πατησίων. Μαζί ταξίδεψαν στη Γερμανία και την Κωνσταντινούπολη, εργάζονταν ασταμάτητα και έπαιξαν στους «Αδίστακτους» του Ντίνου Κατσουρίδη με τον Νίκο Κούρκουλο και τη Μαίρη Χρονοπούλου.
Ο χωρισμός της από τον Καζαντζίδη, παρά τις αρχικές δυσκολίες, ήταν αυτός που την ανέδειξε σε σπουδαία ερμηνεύτρια και κεντρική φιγούρα της νυχτερινής ζωής, επαναπροσδιορίζοντας την πορεία της. Το ταξίδι της στη Σοβιετική Ένωση το 1966, σε άσχημες συνθήκες, άρρωστη και οικονομικά στριμωγμένη, αμέσως μετά τον χωρισμό, σύντομα αντικαταστάθηκε από επιτυχίες στον κινηματογράφο. Ξεκίνησε να τραγουδάει σε ταινίες του Δαλιανίδη και απογείωσε την καριέρα της με το τραγούδι «Άνοιξε πέτρα» στην ταινία «Γοργόνες και Μάγκες». Από συνοδός του Καζαντζίδη, εξελίχθηκε σε μια δυναμική ερμηνεύτρια, με κοντά μαλλιά και άνεση πάνω στη σκηνή, αποφεύγοντας τις αμήχανες κινήσεις των τραγουδιστριών της προηγούμενης γενιάς.
Έφερε νέα πνοή στις γυναίκες τραγουδίστριες, αλλάζοντας την εικόνα των εμφανίσεων στην πίστα, εμπνευσμένη από τα ξένα σόου και τις θεατρικές παραστάσεις που πάντα αγαπούσε. Πρόσφερε έναν κοσμοπολίτικο αέρα στις ελληνικές νύχτες και έδωσε μια νέα λάμψη στα μικροαστικά όνειρα. Τα παλιά στερεότυπα, όπως τα σπασμένα πιάτα και οι παρεκτροπές, έδωσαν τη θέση τους σε έναν πιο επαγγελματικό τρόπο διασκέδασης. Ένας μεγάλος έρωτας την βοήθησε να ανακαλύψει τον ακριβό τρόπο ζωής και το προσωπικό της στυλ, κερδίζοντας τον θαυμασμό, ακόμα και του Φρανκ Σινάτρα, που την επαίνεσε δημόσια….
«Αν αυτή η γυναίκα διάλεγε να κάνει διεθνή καριέρα, δύο εβδομάδες θα ήταν αρκετές για να μιλάει γι’ αυτήν όλος ο κόσμος».
Αυτός ο αέρας ελευθερίας της επέτρεψε να διεκδικεί τον δικό της χώρο και να θέτει τους δικούς της όρους. Ήταν η πρώτη που κατάφερε, παρά τις δυσκολίες, να εξασφαλίσει αξιοπρεπή αμοιβή, καλύτερες συνθήκες για τους μουσικούς και καθιέρωση ημέρας ρεπό. Έκανε παιδί εκτός γάμου, κάτι που θεωρούνταν τότε ανήκουστο, και συνέχισε να εμφανίζεται στο νυχτερινό κέντρο έως τον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης της. Συνεργάστηκε με σημαντικούς καλλιτέχνες, όπως τον Γιώργο Νταλάρα, και εδραίωσε την έννοια των μεγάλων νυχτερινών κέντρων, όπως τη «Νεράιδα» και το τεράστιο «Stork», όπως το περιγράφει ο Ξανθούλης. Οι επιτυχίες της ήταν ασταμάτητες, ενώ εκείνη την περίοδο παντρεύτηκε τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Νοέμβριο του 1973, λίγες ημέρες πριν από τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Ο γάμος τους αποτύπωνε πλήρως την ατμόσφαιρα της εποχής, με τους δύο καλλιτέχνες να αποτελούν απόλυτα είδωλα. Ένα χρόνο αργότερα, συμμετείχε στη Eurovision με το αξέχαστο τραγούδι «Λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ’ αγόρι μου», κατακτώντας την 11η θέση στην πρώτη της σημαντική παρουσία στον διαγωνισμό.
«Εχω μια ομίχλη από αυτή την περίοδο, όμως η μέρα του περίφημου γάμου μας είναι αλησμόνητη. Θα παντρευόμασταν μήνα Νοέμβρη, στον Προφήτη Ηλία στο Παγκράτι. Ολα είχαν κανονιστεί απλά και όσο γινόταν μυστικά, γιατί ήδη είχε διαρρεύσει το νέο του επικείμενου γάμου και μας πολιορκούσαν δημοσιογράφοι, φωτογράφοι κι ό,τι φαντάζεσαι – που αποκλείεται να το φανταστείς! Για πότε το μυρίστηκε τόσος κόσμος, θαυμαστές και περίεργοι, κι είχαν κλείσει τους γύρω δρόμους. Χώρια τα μπαλκόνια. Μιλάμε για μιλιούνια… Ο Βοσκόπουλος κοιμόταν του καλού καιρού. Στο διαμέρισμά μου ήρθαν ο Κατσαρός που θα μας πάντρευε μαζί με τη Μιρέλλα, η Λένα Παμέλα και ο άνδρας της, ο Φρέντυ Γερμανός με την κυρία που είχε τότε δεσμό, η μάνα μου, που την είχα μαζί μου, η αδελφή μου, ο γαμπρός μου… Αντε τώρα να μετακινηθούμε. Εξω έπεφτε ξύλο. Οπότε τηλεφώνησα στην εκκλησία να ακυρωθεί το μυστήριο γιατί θα την γκρέμιζε το πλήθος. Καλύτερα ήταν να γίνει ο γάμος στο σπίτι. Να έρθει προσεχτικά -για να μην μπουκάρει ο κόσμος στην πολυκατοικία- ένας ιερέας. Κι από κει και πέρα θα βλέπαμε πώς θα διασωζόμασταν…
Εξω να γίνεται αλαλαγμός, κι εμείς μέσα να αγωνιούμε σαν να ήμασταν όμηροι. Τελικά ξύπνησε κι ο μελλόνυμφος και φορέσαμε τα μπλουτζίν. Γιατί έτσι παντρευτήκαμε. Εγώ με μακριά φούστα τζιν και ένα καρό πουκάμισο με γιλέκο, και ο Βοσκόπουλος με τζιν σύνολο. Μετά βασάνων και κόπων έφτασε και ο παπάς, που -τι να κάνει ο άνθρωπάκος…- επινόησε μια ελαφρά ψευτιά για να μπορέσει να διασχίσει το πλήθος. Είπε ότι πήγαινε να μεταλάβει έναν μελλοθάνατο στον τέταρτο όροφο ενώ εμείς μέναμε στον πρώτο. Νομίζω πως με στοιχειώδη φωτισμό ετελέσθη το μυστήριο, που ήταν εντελώς μυστήριο, και κατόπιν φυγαδευτήκαμε για το… γαμήλιο γλέντι», αφηγείται η ίδια στον Γιάννη Ξανθούλη αναφορικά με τον γάμο της. Η συνέχεια είναι γνωστή, αφού το διαζύγιο από τον Τόλη Βοσκόπουλο δεν στέρησε τίποτα από τη Μαρινέλλα, εκτός από μια ανοίκεια δέσμευση σε έναν θεσμό που, έτσι και αλλιώς, ποτέ δεν της ταίριαζε, χαρίζοντάς της απελευθέρωση από μια ανταγωνιστική σχέση.
Στα 86 της χρόνια, χωρίς να έχει κρύψει ποτέ την ηλικία της, συνεχίζει να βρίσκεται στο προσκήνιο, απολαμβάνοντας την επιτυχία της και γεμίζοντας χώρους όπως το Μέγαρο Μουσικής τα τελευταία χρόνια και πιο πρόσφατα το «Παλλάς». Πάντα πρωτοπόρος, κατακτά κάθε θέατρο όπου εμφανίζεται, καθιστώντας την παρουσία της ένα μοναδικό ελληνικό ρεκόρ. Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά στον Ξανθούλη, και όπως επαναλαμβάνει στο τέλος του βιβλίου: «Τραγουδάω περισσότερα από εξήντα χρόνια, αλλά ποτέ δεν ένιωσα ότι έχω ολοκληρώσει τον κύκλο μου. Όταν αποφασίσω να σταματήσω, θα το κάνω αθόρυβα». Όλα γίνονται με τους δικούς της όρους, γιατί μόνο έτσι είναι η Μαρινέλλα.
Βέφα Αλεξιάδου: Τι θα γίνει με την τεράστια περιουσία της και η διαθήκη της -…
Επιπλοκές με τη Μαρινέλλα Απαγόρευσαν τα επισκεπτήρια Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της…
Κατερίνα Παπουτσάκη: Τα πονηρά τατουάζ που κρύβει στο κορμί της Στα πράσα με γνωστό επιχειρηματία…
Βέφα Αλεξιάδου: Η ασυναγώνιστη συνταγή της για παραδοσιακά μελομακάρονα που θα λατρέψετε... Βέφα Αλεξιάδου: Η…
Άγιος Στυλιανός ο Θαυματουργός Προστάτης των παιδιών και στήριγμα για τις πονεμένες και άτεκνες μητέρες…
Σε εξέλιξη επιχείρηση διάδοσης μεταναστών βόρεια της Σάμου: Τραγικός απολογισμός με οκτώ νεκρούς. Η Επιχείρηση…