Μετά από 17 χρόνια, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Η βελτίωση της οδικής ασφάλειας αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο νέος Κώδικας θα παρουσιάσει μια ανανεωμένη πολιτική επιβολής ποινών. Επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια, με ποινές που θα είναι εφαρμόσιμες, δίκαιες. Και ανάλογες με τη σοβαρότητα και την επικινδυνότητα της κάθε παράβασης.
Οι ποινές θα κατηγοριοποιηθούν και θα αυστηροποιηθούν βάσει της σοβαρότητας των παραβάσεων (π.χ., χρήση κινητού τηλεφώνου, μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας) και θα στοχεύουν τον οδηγό αντί για το όχημα.
Για παράδειγμα, σε περίπτωση παράβασης που αφορά το όχημα, όπως στάθμευση σε θέσεις ΑμεΑ, ο οδηγός θα πρέπει να παραδώσει την άδεια του. Για να ανακτήσει τις πινακίδες του οχήματος.
Σημειώνεται ότι η Ελλάδα κατατάσσεται τέταρτη στην Ευρώπη όσον αφορά τα τροχαία δυστυχήματα, με περίπου 650 θανάτους από τροχαία το 2023
Ο βουλευτής Δημήτρης Κυριαζίδης επέστρεψε και επίσημα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, όπως ανακοινώθηκε…
Η κυβέρνηση του Ιράν ανέστειλε προσωρινά την εφαρμογή του νέου, αυστηρού νόμου για το υποχρεωτικό…
Μια σημαντική ανατροπή στο ενιαίο μισθολόγιο του Δημοσίου φέρνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο, το οποίο…
Η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, ανέδειξε το δημογραφικό ως κορυφαία προτεραιότητα της…
Πολλά προϊόντα της καθημερινότητάς μας έχουν τις ρίζες τους στον Μεσαίωνα, εξυπηρετώντας όμως εντελώς διαφορετικές…
Ενώ οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού έχουν βιώσει μια σεζόν γεμάτη ανατροπές, πίκρες και ελάχιστες…