Ο Παναθηναϊκός έδωσε ήδη μια πρώτη γεύση από τη νέα του λευκή εμφάνιση, η οποία ξεχωρίζει για το ιδιαίτερο ντιζάιν της. Το σήμα του «Τριφυλλιού» έχει επανασχεδιαστεί με έναν νέο, δημιουργικό τρόπο, θυμίζοντας την περσινή εκτός έδρας εμφάνιση.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός ανήκει στο κλειστό κλαμπ των Adidas Pro teams. Αυτή η συνεργασία σημαίνει αποκλειστικό σχεδιασμό για τις φανέλες του συλλόγου. Σε αντίθεση με άλλες ομάδες που χρησιμοποιούν έτοιμα σχέδια μαζικής παραγωγής, οι εμφανίσεις του Παναθηναϊκού δημιουργούνται από την αρχή. Λαμβάνοντας υπόψη την ιστορία, την αισθητική και τις ιδιαίτερες ανάγκες του συλλόγου.
Η πολιτική πόλωση στις Ηνωμένες Πολιτείες λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, έπειτα από το βίντεο έξι…
Στέφανος Τσιτσιπάς: Ποιός έτρεχε με 210χλμ στην Αττική Οδό με το πολυτελές αυτοκίνητό του; Τι…
Σε συνολικά 1.161 προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού/Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) προχώρησε το…
Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την πρόσληψη συνολικά 380 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με σχέση εργασίας Ιδιωτικού…
Στις 21 Νοεμβρίου, η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία τιμά τα Εισόδια της Θεοτόκου, μία από τις…
Θλίψη στον επιχειρηματικό κόσμο προκάλεσε η είδηση του θανάτου του γνωστού επιχειρηματία Πάνου Μαρινόπουλου. Έφυγε…