Από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους, τη Δευτέρα 16 Ιουνίου, η ζήτηση για τα εισιτήρια διαρκείας του Παναθηναϊκού έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Με το sold out να θεωρείται πλέον θέμα ημερών.
Το πρώτο μεγάλο κύμα αγορών αφορούσε περίπου 5.500 συνδεσμιακά διαρκείας, τα οποία αντιστοιχούν στις Θύρες 13-14 και τη Θύρα 7, και έγιναν αμέσως ανάρπαστα. Επιπλέον, εξαντλήθηκαν άμεσα οι θέσεις στα πλευρικά τμήματα (κόρνερ), ενώ ελάχιστα αποθέματα απομένουν για τις Θύρες 2 και 5.
Αυτή τη στιγμή, διαθεσιμότητα υπάρχει μόνο στις κεντρικές Θύρες 10 και 11. Εκεί, παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον, ιδίως από οικογένειες και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έχει στόχο να διαθέσει πάνω από 9.000 κάρτες διαρκείας. Ποσοστό που αντιστοιχεί περίπου στο 60% της συνολικής χωρητικότητας του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης». Αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει να διατηρηθεί ένας ικανός αριθμός μεμονωμένων εισιτηρίων διαθέσιμων για τους ευρωπαϊκούς αγώνες και τα ντέρμπι.
Η εντυπωσιακή ανταπόκριση του κόσμου επιβεβαιώνει περίτρανα τον ισχυρό δεσμό που υπάρχει ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την ιστορική του έδρα, τη Λεωφόρο.
Η πολιτική πόλωση στις Ηνωμένες Πολιτείες λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, έπειτα από το βίντεο έξι…
Στέφανος Τσιτσιπάς: Ποιός έτρεχε με 210χλμ στην Αττική Οδό με το πολυτελές αυτοκίνητό του; Τι…
Σε συνολικά 1.161 προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού/Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) προχώρησε το…
Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε την πρόσληψη συνολικά 380 προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με σχέση εργασίας Ιδιωτικού…
Στις 21 Νοεμβρίου, η Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία τιμά τα Εισόδια της Θεοτόκου, μία από τις…
Θλίψη στον επιχειρηματικό κόσμο προκάλεσε η είδηση του θανάτου του γνωστού επιχειρηματία Πάνου Μαρινόπουλου. Έφυγε…