Στις 18 Δεκεμβρίου συρμός κινούνταν κοντά σε ισόπεδη διάβαση στην οδό Χαμοστέρνας και στη συμβολή της με την Πειραιώς, σε ένα πολύ κεντρικό σημείο της πρωτεύουσας.
Από το σημείο περνούν καθημερινά χιλιάδες αυτοκίνητα. Ο συρμός κινούνταν προς το σημείο, ενώ ο φύλακας της διάβασης έκανε φωτεινό σήμα στον μηχανοδηγό. Οι μπάρες είχαν κατέβει.
Σύμφωνα με την αποκάλυψη του Open, περίπου 70 – 80 μέτρα πιο κάτω είχε ακινητοποιηθεί ένα αυτοκίνητο πάνω στις γραμμές. Ο συρμός χτύπησε το αυτοκίνητο. Είναι απίστευτο το πως δεν είχε ενημερωθεί και ο φύλακας και ο μηχανοδηγός.
Εγείρονται πολύ σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια. Αποκαλύπτεται ένα πραγματικό μπάχαλο στη διαδικασία. Η οδηγός του αυτοκινήτου είχε ειδοποιήσει την τροχαία και όχι μόνο. Όπως αναφέρουν στο εμπιστευτικό έγγραφο οι μηχανοδηγοί, είχαν ενημερωθεί και στον ΟΣΕ και η εταιρεία Hellenic Train.
Από τον Οκτώβριο, οι μηχανοδηγοί επεσήμαναν τα κενά ασφαλείας που υπήρχαν στον σιδηρόδρομο. Είχαν συνταχθεί δύο τηλεγραφήματα, ένα τον Οκτώβριο και ένα τον Νοέμβριο με τα οποία συγκεκριμένος σταθμάρχης ζητούσε να δοθεί λύση.
Ελλείψεις, αστοχίες και σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των σιδηροδρόμων αναδεικνύουν μαρτυρίες και έγγραφα, άμεσα και έμμεσα εμπλεκομένων. Οι οποίοι έκρουαν καμπανάκι κινδύνου για τα συστήματα που δεν λειτουργούσαν.
Οι μηχανοδηγοί είχαν εκφράσει, μάλιστα, τις ανησυχίες τους. Και είχαν υποβάλλει αναφορά μήνες πριν την τραγωδία στα Τέμπη για τη σηματοδότηση στις γραμμές των τρένων.
Από τον Οκτώβριο, οι μηχανοδηγοί επεσήμαναν τα κενά ασφαλείας που υπήρχαν και μάλιστα συγκεκριμένος σταθμάρχης, είχε συντάξει δύο τηλεγραφήματα, ένα τον Οκτώβριο και ένα τον Νοέμβριο, στα οποία έκανε τις συγκεκριμένες αναφορές και ζητούσε να δοθεί λύση στα προβλήματα τα οποία υπήρχαν.
«Σας γνωρίζουμε ότι όλα τα φωτοσήματα (είσοδος έξοδος) στους νέους πόρους είναι τελείως σβηστά, με αποτέλεσμα την έντονη διαμαρτυρία των μηχανοδηγών».
Και συνέχιζε στο συγκεκριμένο τηλεγράφημα με αριθμό 26: «Με δεδομένο ότι όλοι οι συρμοί διέρχονται από τις τροχιές του σταθμού των Νέων Πόρων, παρακαλούμε τον άμεσο φωτισμό τους (ερυθρό φως) για την έγκαιρη προειδοποίηση στους μηχανοδηγούς ότι προσεγγίζουν στην περιοχή του σταθμού».
Ακολούθησε ίδιο τηλεγράφημα στις 16 Νοεμβρίου με αριθμό 90 στο οποίο ο σταθμάρχης που το είχε συντάξει έλεγε ακριβώς τα ίδια πράγματα και ενημέρωνε και πάλι τους υπευθύνους για τη μη λειτουργία των φωτοσημάτων.
Πως είναι να σε κατασπαράζει ένας καρχαρίας; Συγκλονιστικές εικόνες μέσα από τα τα σαγόνια του…
Τροχαίο σοκ στην Καβάλα με αυτοκίνητο που απογειώθηκε από το δρόμο και σφηνώθηκε σε 3οροφο…
Χάρτης σοκ με τους στόχους της Ρωσίας στην Ευρώπη... Σε πόση ώρα μπορεί να πλήξει…
Black Friday: Η ανατριχιαστική ιστορία της μέρας που έγινε θεσμός και οι μαύρες σελίδες Black…
Ποιός είναι ο φιλόλογος και υποψήφιος διδάκτωρ του ΕΚΠΑ που συνελήφθη στη γιάφκα στο Παγκράτι;…
«Καταπέλτης» ο Καραμανλής για τη διαγραφή Σαμαρά! Ολόκληρη η ομιλία του πρώην Πρωθυπουργού στην Πάτρα…