Ποιά είναι η γυναίκα στο τρομακτικό διαφημιστικό της Emirates; Πως γυρίστηκε η σκηνή στην κορυφή του Burj Khalifa;
Η αεροπορική εταιρεία Emirates συνεργάστηκε με τη θαρραλέα αλεξιπτωτίστρια Nicole Smith-Ludvik για να δημιουργήσουν μια διαφήμιση που ξεπέρασε τα συνηθισμένα και άφησε το στίγμα της στον κόσμο του μάρκετινγκ.
Το 2020, η Emirates παρουσίασε ένα εντυπωσιακό βίντεο όπου η Nicole στέκεται στην κορυφή του Burj Khalifa, του ψηλότερου κτιρίου παγκοσμίως, σε ένα ύψος που κόβει την ανάσα, στα 828 μέτρα.
Σε μια περίοδο που η αεροπορική βιομηχανία προσπαθούσε να ανακάμψει και να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για τα ταξίδια, η Emirates τόλμησε να δημιουργήσει μια καμπάνια που θα εξυμνούσε την αντοχή του ανθρώπου και την ελπίδα για το μέλλον. Με το σύνθημα «Είμαστε στην κορυφή του κόσμου», η εταιρεία θέλησε να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας, υπογραμμίζοντας ότι παρά τις προκλήσεις, ο κόσμος θα βρει τον δρόμο του και θα ξανασυνδεθεί.
Πως ήταν το Ντουμπάι το 1990; Δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας
Ωστόσο, η υλοποίηση μιας τόσο τολμηρής ιδέας δεν ήταν απλή υπόθεση. Απαιτήθηκε σχολαστικός σχεδιασμός και μεγάλη προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Η ομάδα της Emirates αναζητούσε το ιδανικό πρόσωπο για να ενσαρκώσει το μήνυμα της καμπάνιας και η Nicole Smith-Ludvik αποδείχθηκε η τέλεια επιλογή. Με την πλούσια εμπειρία της στις ελεύθερες πτώσεις και την ακλόνητη αποφασιστικότητά της, η Nicole δεν ήταν απλώς το πρόσωπο της διαφήμισης, αλλά και ένα ζωντανό σύμβολο της επιμονής.
Η προετοιμασία για τα γυρίσματα διήρκεσε μήνες. Μηχανικοί, ειδικοί σε θέματα ασφαλείας και κινηματογραφιστές συνεργάστηκαν στενά για να οργανώσουν κάθε βήμα της παραγωγής. Η Nicole υποβλήθηκε σε εντατική εκπαίδευση για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλειά της και η ψυχραιμία της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην κορυφή του εμβληματικού κτιρίου.
Την ημέρα των γυρισμάτων, η ομάδα ανέβηκε με ασανσέρ μέχρι τον 160ο όροφο του Burj Khalifa και στη συνέχεια χρειάστηκε να διανύσει μια στενή σπειροειδή σκάλα για 75 λεπτά για να φτάσει στην κορυφή. Εκεί, η Nicole ασφαλίστηκε με μια ειδικά κρυμμένη ζώνη ασφαλείας, ενώ προστέθηκε μια ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα για να μπορεί να στέκεται με σταθερότητα και ασφάλεια.
Η διαφήμιση μόλις κυκλοφόρησε, έγινε αμέσως viral. Εκατομμύρια θεάσεις και αμέτρητα σχόλια πλημμύρισαν πλατφόρμες όπως το YouTube, το Instagram και το TikTok, καθιστώντας την μια από τις πιο αξιομνημόνευτες και επιτυχημένες καμπάνιες της χρονιάς. Η συνεργασία της Emirates με την Nicole Smith-Ludvik απέδειξε τη δύναμη της δημιουργικότητας και της τόλμης στο μάρκετινγκ, αφήνοντας ένα ανεξίτηλο σημάδι.
Σύμφωνα με το ορθόδοξο εορτολόγιο, στις 8 Απριλίου τιμάται η μνήμη σημαντικών μορφών της χριστιανικής…
Οι έρευνες γύρω από τον τραγικό θάνατο του τρίχρονου Άγγελου στο Ηράκλειο συνεχίζονται με εντατικούς…
Σημαντική ανησυχία έχει προκληθεί στις ευρωπαϊκές αγορές έπειτα από την ανίχνευση επικίνδυνων ξένων υλικών σε…
Από χρυσή πρωταθλήτρια στην Πάτρα πόρνη πολυτελείας... Ποιά είναι η διάσημη αθλήτρια, που άλλαξε καριέρα…
Απίστευτο.. Επιστήμονες ανακάλυψαν και «δεύτερη καρδιά» στο ανθρώπινο σώμα, που τροφοδοτεί την κυκλοφορία του αίματος…
Γιατί τα παλιά διπλώματα οδήγησης είναι ροζ; Η άγνωστη ιστορία που ξεκινάει πριν από το…