Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες λιθίου εμπεριέχουν το συγκεκριμένο κίνδυνο της αυτοανάφλεξης. Η διαφορά είναι ότι λόγω του μεγέθους τους, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν θεωρητικά να προκαλέσουν τόσο έντονη φωτιά. Που είναι δύσκολο να κατασβηστεί.
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε επικαιροποιημένη εγκύκλιο για τη μεταφορά οχημάτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα με τα πλοία της ακτοπλοϊας. Θέτοντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το επίπεδο φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων να μην υπερβαίνει το 40%. Ενώ, γι’ αυτά που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο, οι δεξαμενές τους δεν θα πρέπει να περιέχουν καύσιμο άνω του 50%.
Επιπλέον, στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά, θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος. Και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.
Ο μηχανολόγος / μηχανικός και αεροναυπηγός, Κώστας Λακαφώσης, σημείωσε για τον λόγο αυτής της απόφασης πως «ο λόγος είναι η φωτιά στο αμπάρι του πλοίου. Η πυρκαγιά από αυτά τα αυτοκίνητα σβήνει ταχύτερα. Χρειάζονται πολλά νερά και σε αυτό το κομμάτι του πλοίου είναι δυσκολότερο να σβήσει η φωτιά», μιλώντας στο MEGA.
Το Υπουργείο Εσωτερικών προχωρά σε μια ριζική αναμόρφωση της Δημοτικής Αστυνομίας. Έχοντας ολοκληρώσει τον νέο…
Κατά τη σημερινή δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη για τις κατηγορίες βιασμού, οι δικηγόροι του προέβησαν…
Σαν σήμερα, 199 χρόνια πριν, μια σελίδα ηρωισμού γράφτηκε στην ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης του…
Στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με τίτλο «Ενίσχυση της κεφαλαιαγοράς», που αναμένεται…
Οι παροιμίες και οι λαϊκές ρήσεις αποτελούν ένα ανεκτίμητο κεφάλαιο της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Είναι…
Σοκ και θλίψη έχει προκαλέσει στην Εύβοια και σε ολόκληρη τη χώρα ένα τραγικό περιστατικό…