Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες λιθίου εμπεριέχουν το συγκεκριμένο κίνδυνο της αυτοανάφλεξης. Η διαφορά είναι ότι λόγω του μεγέθους τους, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν θεωρητικά να προκαλέσουν τόσο έντονη φωτιά. Που είναι δύσκολο να κατασβηστεί.
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε επικαιροποιημένη εγκύκλιο για τη μεταφορά οχημάτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα με τα πλοία της ακτοπλοϊας. Θέτοντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το επίπεδο φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων να μην υπερβαίνει το 40%. Ενώ, γι’ αυτά που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο, οι δεξαμενές τους δεν θα πρέπει να περιέχουν καύσιμο άνω του 50%.
Επιπλέον, στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά, θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος. Και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.
Ο μηχανολόγος / μηχανικός και αεροναυπηγός, Κώστας Λακαφώσης, σημείωσε για τον λόγο αυτής της απόφασης πως «ο λόγος είναι η φωτιά στο αμπάρι του πλοίου. Η πυρκαγιά από αυτά τα αυτοκίνητα σβήνει ταχύτερα. Χρειάζονται πολλά νερά και σε αυτό το κομμάτι του πλοίου είναι δυσκολότερο να σβήσει η φωτιά», μιλώντας στο MEGA.
Σάλος: Ο Δημήτρης Παπανώτας με μισθό σερβιτόρου... Οι «ρουκέτες» που εξαπέλυσε ο παρουσιαστής για το…
Μετά την ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό στο Game 3 των τελικών, η διαιτησία…
Το σωστό καρπούζι και το πραγματικό του όνομα στα ελληνικά... Τι πρέπει να προσέξετε όταν…
Νέα στοιχεία από τη Eurostat για το 2024 φέρνουν την Ελλάδα στην κορυφή της Ευρωπαϊκής…
Σοκ με την ηλικία της Αφροδίτης Γραμμέλη: «Δεν το έκρυψα ποτέ»... Όλα όσα αποκάλυψε η…
Αλησμόνητα καλοκαίρια από τα παιδικά μας χρόνια που μας σημάδεψαν... Τότε που δεν υπήρχε ώρα…