Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες λιθίου εμπεριέχουν το συγκεκριμένο κίνδυνο της αυτοανάφλεξης. Η διαφορά είναι ότι λόγω του μεγέθους τους, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν θεωρητικά να προκαλέσουν τόσο έντονη φωτιά. Που είναι δύσκολο να κατασβηστεί.
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε επικαιροποιημένη εγκύκλιο για τη μεταφορά οχημάτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα με τα πλοία της ακτοπλοϊας. Θέτοντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το επίπεδο φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων να μην υπερβαίνει το 40%. Ενώ, γι’ αυτά που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο, οι δεξαμενές τους δεν θα πρέπει να περιέχουν καύσιμο άνω του 50%.
Επιπλέον, στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά, θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος. Και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.
Ο μηχανολόγος / μηχανικός και αεροναυπηγός, Κώστας Λακαφώσης, σημείωσε για τον λόγο αυτής της απόφασης πως «ο λόγος είναι η φωτιά στο αμπάρι του πλοίου. Η πυρκαγιά από αυτά τα αυτοκίνητα σβήνει ταχύτερα. Χρειάζονται πολλά νερά και σε αυτό το κομμάτι του πλοίου είναι δυσκολότερο να σβήσει η φωτιά», μιλώντας στο MEGA.
Ένας απολαυστικός Παναθηναϊκός AKTOR έκανε μια εμφάνιση-ξέσπασμα, επικρατώντας της Ντουμπάι με το επιβλητικό 103-82 στο…
Το Αγιορείτικο πρόσφορο με προζύμι με την πνευματική δύναμη πίσω από την παράδοση και η…
Σκληρή αντίδραση και απειλές από τη Μόσχα για τη συνεργασία Ελλάδας και Ουκρανίας στην παραγωγή…
Σοκαριστικές νέες αποκαλύψεις από θύμα του Τζέφρι Έπσταϊν για τη συμπεριφορά και το πέος του.…
Η πολιτική πόλωση στις Ηνωμένες Πολιτείες λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, έπειτα από το βίντεο έξι…
Στέφανος Τσιτσιπάς: Ποιός έτρεχε με 210χλμ στην Αττική Οδό με το πολυτελές αυτοκίνητό του; Τι…