Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες λιθίου εμπεριέχουν το συγκεκριμένο κίνδυνο της αυτοανάφλεξης. Η διαφορά είναι ότι λόγω του μεγέθους τους, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν θεωρητικά να προκαλέσουν τόσο έντονη φωτιά. Που είναι δύσκολο να κατασβηστεί.
Το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε επικαιροποιημένη εγκύκλιο για τη μεταφορά οχημάτων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα με τα πλοία της ακτοπλοϊας. Θέτοντας συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως το επίπεδο φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων να μην υπερβαίνει το 40%. Ενώ, γι’ αυτά που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο, οι δεξαμενές τους δεν θα πρέπει να περιέχουν καύσιμο άνω του 50%.
Επιπλέον, στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά, θα πρέπει να καταγράφεται στο πλοίο το είδος του οχήματος. Και η θέση στην οποία σταθμεύει στο γκαράζ του πλοίου.
Ο μηχανολόγος / μηχανικός και αεροναυπηγός, Κώστας Λακαφώσης, σημείωσε για τον λόγο αυτής της απόφασης πως «ο λόγος είναι η φωτιά στο αμπάρι του πλοίου. Η πυρκαγιά από αυτά τα αυτοκίνητα σβήνει ταχύτερα. Χρειάζονται πολλά νερά και σε αυτό το κομμάτι του πλοίου είναι δυσκολότερο να σβήσει η φωτιά», μιλώντας στο MEGA.
Το φετινό Βραβείο Νόμπελ Ιατρικής απονέμεται σε τρεις κορυφαίους επιστήμονες, τους Mary E. Brunkow, Fred…
Σημαντική κίνηση στήριξης πραγματοποίησε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος, ο οποίος επισκέφθηκε τον…
Ο e-ΕΦΚΑ ανακοίνωσε τις οριστικές ημερομηνίες καταβολής των συντάξεων Νοεμβρίου 2025, ακολουθώντας τον καθιερωμένο κανόνα…
Ένα σοκαριστικό και τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στο Ηράκλειο, όταν ένας 70χρονος άνδρας έθεσε τέλος στη…
Ένα σοκαριστικό και αποτρόπαιο περιστατικό κακοποίησης ζώου προκαλεί οργή και αγανάκτηση στην τοπική κοινωνία των…
Η δύσκολη νίκη του Παναθηναϊκού με 1-0 επί του Ατρομήτου έδωσε μια σημαντική ανάσα στην…