Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», αυτή την εβδομάδα η γερμανική εταιρεία ρούχων παρουσιάζει τη συλλογή μαγιό «Pride 2023», διαφημίζοντας μαγιό για γυναίκες στην ιστοσελίδα της με τη βοήθεια ανδρικών μοντέλων. Ένα από τα μαγιό, ένα πολύχρωμο ολόσωμο που ονομάζεται «Pride Swimsuit» και διαφημίζεται έναντι 70 δολάρια, από ανδρικό μοντέλο, δείχνει επίσης κάτι να… εξέχει στην περιοχή του καβάλου.
Επιπλέον, το συνοδευτικό βίντεο στον ιστότοπο της Adidas απεικονίζει το μοντέλο να ποζάρει με το ολόσωμο μαγιό και την κάμερα σε κάποιο σημείο να εστιάζει σ’ ένα τριχωτό σημείο στο στήθος του. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν το μοντέλο ταυτοποιείται ως άνδρας ή είναι τρανσέξουαλ.
Το αμερικανικό δημοσίευμα αναφέρει ότι η νέα σειρά του νοτιοαφρικανού σχεδιαστή Ρίτς Μνίσι, που ονομάστηκε «Let Love Be Your Legacy» και κυκλοφόρησε πριν από τον «μήνα υπερηφάνειας» (Pride month) τον Ιούνιο, είναι «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει». Η New York Post επικαλείται τα όσα αναφέρονται τον ιστότοπο της γερμανικής εταιρείας.
Σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Adidas τη Δευτέρα, διευκρίνισε ότι η σειρά «είναι εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο Μνίσι στον νεότερο εαυτό του», χρησιμεύοντας ως «μια κραυγή συσπείρωσης για ενεργή συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της διεμφυλικής κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ».
Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, ήταν άμεσες οι αντιδράσεις των χρηστών στο Twitter. O Όλι Λόντον, γνωστός influencer στις ΗΠΑ, ανέβασε στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από την ιστοσελίδα της Adidas… «Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με μοντέλα … άνδρες».
Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια χρήστες του Twitter είδαν το μήνυμα του Λόντον και επέκριναν δριμύτατα την Adidas… Με το επιχείρημα ότι δεν σέβεται το γυναικείο της κοινό.
Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας… «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex». Αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση;… Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.
Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas… «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Μαθητής Δημοτικού έδειρε τέσσερις δασκάλους... Ακόμη ένα άγριο περιστατικό που δείχνει πως η βία ανηλίκων…
Άρχισαν να εξοπλίζουν τα πυρηνικά καταφύγια στην Ελλάδα... Που βρίσκονται στην Αθήνα και σε τι κατάσταση βρίσκονται…
Ειρήνη Μουρτζούκου: Ενδείξεις πως τα νεκρά μωρά στην Αμαλιάδα είναι 8 με το θρίλερ να…
Το απαγορευμένο βίντεο με την Ειρήνη Παπαδοπούλου μέσα σε πιλοτήριο αεροπλάνου που οδήγησε στην απόλυση…
Χρυσή χρονιά το 2025 για 4 ζώδια που θα πλουτίσουν και ίσως είναι η κατάλληλη…
Σεισμική δόνηση μεγέθους 4,2 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ καταγράφηκε το πρωί της Παρασκευής, 22 Νοεμβρίου,…